Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 1/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni sistemde garip sorun
#1
Yeni topladigim Ryzen 5 2600 Sapphire pulse itx rx 570 fps 500w 80+ 8 gb ddr4 3000mhz ram li tuncmatik 850va ups li sistemde oyunlarda tam ekran yapinca mesela outlastta ayarlar menusu gta online da bir sey yaparken ekstra acilan soru menusu gibi menuler acilacagi zaman ekran simsiyah kaliyor ornegin pubgde envantere girince gidiyor ekran
son win 10 guncellemelerinden sonra oldu bu sorun ne zamandir yoktu ve bu sorun gidip geliyor yani 2 3 saat önce duzelmisti sonra gpu driveri güncelledim tekrar basladi
#2
Windows Update işlemini geri alın, Update hatalı yada bir sorun ile kurulmuş olabilir. Denetim Masası\Programlar\Programlar ve Özellikler sekmesinde sol menüden Yüklü güncelleştirmeler menüsünden son güncellemeyi kaldırabilirsiniz.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#3
Ama maalesef güncelleme buyuk yani 1607 den 1803 e gecti pc bu arada simdi farkettim bilgisayar acilirken bile o windows logosu olan yer siyah ekran oluyo masaustu gelince aydinlaniyo bilgisayar
#4
Güncelleme büyük olduğundan sorun yaşamışsınız belli. Bence format atın güncel sürümü netten indirin direkt onu kurun.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#5
Hocam garip bir durum var radeon settingdden renk modunu limited rgb ye alirsam renkler soluklasiyor ama sorun çözülüyor nedense full rgb ye alinca gidiyor ekrsn
#6
Sanırım GPU sürücünüzü taşıyamamış güncelleme DDU yazılımı ile sürücünüzü kaldırıp güncel sürücüyü tekrar kurarmısınız.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#7
Hemen deniyorum

Bu arada full rgbdeyken siyah renk tonu yuksek olan sahnelerde karariyor mesela googleda kararma yok ama googledan siyah fotoğraf actigimda karariyor ve monitorde siyah gorunce cizirdama yapiyor aldigimdan beri ama boyle bir sorun yoktu tabi soruna dair 2 video

https://youtu.be/OT0NwyPnXvk
https://youtu.be/E5QdhW0Psjg

Hocam driveri silince suan sorun yok tekrar kurayim bililendirecegim
#8
Sürücü ile alakalı olabilir sen kadlır geri kıur bi bakalım.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#9
Pubgde sorun çözüldü
Outlasttada çözüldü
Yani sorun tamamen çözüldü vallaha cok kral insanlarsiniz aylardir delirmek uzereydim sizin sayenizde formattan kurtuldum internettede bulamamistim.Çok Teşekkür ederim kolay gelsin size ?
#10
Ne demek biz bunun için buradayız. Başka sorularınız için foruma yine bekleriz.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni ekran kartım AdarHngl 2 173 09/09/2020, Saat: 21:17
Son Yorum: AdarHngl
  Yeni aldığım pc video izlerken donuyor Fatih Keser 1 143 28/08/2020, Saat: 12:27
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Yeni kasa almak istiyorum. Mikaela 1 61 27/08/2020, Saat: 18:18
Son Yorum: ugur.gozaydin
  yeni ekran kartı sonrası pc kitleniyor setrius 2 180 23/08/2020, Saat: 11:55
Son Yorum: setrius
  HDD de sorun var mı acaba? egee ranndy 5 142 05/08/2020, Saat: 12:34
Son Yorum: Enes Yavuz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi