Yardım Acer Ve Yetkili Servisi (Sms Infocom) Firması Hukuksuz İşlem Yapıyor

heatherby

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Tem 2022
Mesajlar
3
Tepki
2
Merhaba Kıymetli Dostlar,

Tarih 28 Haziran 2024 gösterdiğinde 27" 165 hz IPS ACER marka monitörümde çizgilenme sorunu olduğunu gördüm.

1723046903971.png





Garantisi 01/11/2024'e kadar devam ettiği için hemen Satıcı ve Acer firmasıyla görüşme sağladım. Ürünü anlaşmalı oldukları kargo ile gönderdim.

1 Temmuzda kargo firmasına ürünü teslim ettim.
2 Temmuz ürün teslim edildi.
4 Temmuzda servis formu açıldı.
( Üründe panel arızası var. Sipariş verildi. Temin edildikten sonra onarıp göndereceğiz bilgisi verildi)

İş günü olarak Cumartesilerde dahil oluyormuş. Hesabıma göre servis formu 4 Temmuzda açıldı o tarihi baz alıyorum.
27 Temmuzda 20 iş günü doluyor. Ama bu hesabı yapmadan önce cumartesilerin sayıldığını bilmediğim için 1 Ağustos son gün olduğunu düşünüp öyle hareket etmiştim.

2 Ağustos Cuma saat 14:30 da müşteri hizmetlerini aradım. Yasal olarak süre doldu. Artık onarım kesinlikle istemiyorum. İADE/DEĞİŞİM formu talep ediyorum. Şeklinde talebimi ilettim. Temsilci kaydımı aldı. Tarafıma dönüş yapılacağını söyledi.

Araya hafta sonu girdi. Pazartesi kargo firmasından sms geldi. Gelmeyen parça yurt dışından gelmiş hemen paneli değişmiş sorunu gidermiş kargoya vermişler. Hem de inanmazsınız 2 Ağustos da bıraktığım kayıttan 2 saat sonra vermişler.
Ürün 2 gün önce geldi. Bende teslim almadım geri gitti.

1723046781984.png




Satıcı ACER'ın hukuk departmanına mail attı beni de mailin içine ekledi. Oradan gelen yanıtı ekliyorum.

1723046809786.png




Değerli dostlar tüketici hakem heyetine Satın aldığım yeri verdim. Burada servisi mi şikayet etmem gerekirdi bilemedim. Ama yinede zaman kaybı olmaması için belgeler ile başvurumu yaptım.

Özetle Ürünü onardık biz iade/değişim formu vermiyoruz diyorlar. Yasal süre geçmiş geçmemiş önemli değil diyorlar.
Yol gösterenlere şimdiden çok teşekkür ederim.

PS:
Ayrıca temsilcileri zaten onarım olmaz gibisinden konuştuğu için yeni üründe satın almış bulundum.
 
KS

heatherby

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Tem 2022
Mesajlar
3
Tepki
2
Güncel bi gelişme ileteyim.

Tüketici hakem heyeti(THH)ne yapılan başvuru satıcıya ulaştıktan sonra acer yetkili firması geri adım atarak iade/değişim formu düzenleyeceğini belirtti. Evrak ile muadil ürün talebinde bulunarak süreci tamamlamış olacağım.

Biraz uğraştırdı ama mutlu son olacak galiba.

1723206408859.png
 

icero

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
46
Tepki
4
Söke söke alın hakkınızı. Gorgoroğluna döndürdüler milleti. 3 kuruşluk mala 30 kuruş veriliyor birde adam yerine konmayıp itekleniyor müşteri. Vurun kırbacı
 
KS

heatherby

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Tem 2022
Mesajlar
3
Tepki
2
Ürünü 3,799 TL almışım şuan sıfırı 7-10 k arası. Ücret iadesi verin diyorum onu bile kabul etmiyorlardı. Bende artık muadil sıfır ürün istiyorum dedim.
 

icero

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
46
Tepki
4
Ürünü 3,799 TL almışım şuan sıfırı 7-10 k arası. Ücret iadesi verin diyorum onu bile kabul etmiyorlardı. Bende artık muadil sıfır ürün istiyorum dedim.
İyi yapmışsın dün aldıgını bugün alamıyorsun. 3k nın bir öemi yok yenisini göndersinler.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst