20 ye de 19 a da satılacağını bende düşünmüyorum sarı siteden bir incele ona göre fiyat ayarlarsın, üstünede biraz ekleyip indirim gaming gecesi vs kovalarsın diye düşünüyorum mümkün ise 4060ti seviyelerine çıkmanda fayda varKanka ama o fiyatlara rtx 3050 falanda var. Bu ekran kartından hangi seviyeye geçmeliyim? 20 ye satarsam 30k bütçe ayırırım Bu arada. Fikrin nedir
19'a satılacağını düşünmüyorum uçuk gibi