Amazon üzerinden Teknobiyotik satıcısından MSI B760 Gaming Plus Wi-Fi anakartını satın almıştım, sıfırdan sistem diziyordum. Intel işlemcilerin bozulması olaylarından sonra vazgeçip AMD sistem toplamaya karar verdim ve ürünün performansını beğenmedim seçeneği ile iade etmiştim.(Ürün gelir gelmez kasaya montaj yapmıştım, elimde kasa ve PSU vardı.)
Daha sonra Teknobiyotik satıcısı montaj yapılan ürünleri iade almıyoruz diyerek ürünü bana geri yolladı, konuyu Amazon destek ile görüştüğümde siz müşteri olarak haklısınız ürünü kullanmadan performansını bilemezsiniz diyerek ücret iademi yaptı. Bunu sözlü olarak telefondan konuşarak yaptık ve akabinde ben ürün şu an elimde belki satarım veya bir arkadaşıma veririm düşüncesiyle temsilciye ürünü şu an ne yapmam gerekiyor dedim, müşteri temsilcisi; ücret iadesinin Amazon'un yaptığını ve eğer satıcıya geri göndermek istemezsem ürünün bende kalabileceğini söyledi, tüm konuşmalar geçen hafta salı günü oluyor.
Bugün ise Teknobiyotik'ten bir yetkili beni arayarak; Amazon'un ücret iadesini firmalarına yansıttığını ve ürünü geri göndermem gerektiğini söylediler, bende Amazon ile böyle böyle konuştum şeklinde anlattım, "Amazon neden böyle söylemiş anlayamadım, biz firma olarak çok mağdur olduk" şeklinde cümleler kurdu. Ürün şu an için bende değil cidden bir arkadaşıma verdim oda tanıdıkları vasıtasıyla satıp kendi komisyon alıp bana geri kalan ücreti verecekti, şu an ne yapmam gerekir?
Tüm süreci detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım anlamadığınız veya kafanıza oturmayan bir kısım olursa aşağıda belirtin geri cevap vereyim.
Daha sonra Teknobiyotik satıcısı montaj yapılan ürünleri iade almıyoruz diyerek ürünü bana geri yolladı, konuyu Amazon destek ile görüştüğümde siz müşteri olarak haklısınız ürünü kullanmadan performansını bilemezsiniz diyerek ücret iademi yaptı. Bunu sözlü olarak telefondan konuşarak yaptık ve akabinde ben ürün şu an elimde belki satarım veya bir arkadaşıma veririm düşüncesiyle temsilciye ürünü şu an ne yapmam gerekiyor dedim, müşteri temsilcisi; ücret iadesinin Amazon'un yaptığını ve eğer satıcıya geri göndermek istemezsem ürünün bende kalabileceğini söyledi, tüm konuşmalar geçen hafta salı günü oluyor.
Bugün ise Teknobiyotik'ten bir yetkili beni arayarak; Amazon'un ücret iadesini firmalarına yansıttığını ve ürünü geri göndermem gerektiğini söylediler, bende Amazon ile böyle böyle konuştum şeklinde anlattım, "Amazon neden böyle söylemiş anlayamadım, biz firma olarak çok mağdur olduk" şeklinde cümleler kurdu. Ürün şu an için bende değil cidden bir arkadaşıma verdim oda tanıdıkları vasıtasıyla satıp kendi komisyon alıp bana geri kalan ücreti verecekti, şu an ne yapmam gerekir?
Tüm süreci detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım anlamadığınız veya kafanıza oturmayan bir kısım olursa aşağıda belirtin geri cevap vereyim.