AOC 24" G2460VQ6 Monitör Sorunu

Lethe

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
26
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Merhabalar, yardımınıza ihtiyacım var..
20 Ağustos günü incehesap üzerinden hazır sistem ve monitör sipariş ettim 26 Ağustos günü elime geldi ancak Windows kurulumu yaparken ekran çat çut sesi çıkararak kapanıp açılmaya başladı kendi kendine. Daha windows kurulumu devam ediyordu üstelik. Ürünü daha 1 saat geçmeden incehesaba değişim yapılması amacıyla iade/değişim formu doldurup yaşadığım sorunu detaylı bir şekilde incehesaba yazılı olarak anlatıp gönderdim. 2 gün sonra aradığımda ise öğrendim ki incehesap bunu garanti servisine yollamış değiştirmek yerine. Hadi neyse dedik 15 gün geçti Eylül ayının ortasında ürün "bir problem görülmedi" denilerek elime ulaştı aynı sorun devam ediyordu ara sıra kapanıyordu ekran, dedim ben yanlış bir şey mi yapıyorum acaba bi 5 gün kadar ürünü denedim. Farkettim ki ara sıra kendi kendine kapanıyor ve Input not Supported uyarısı veriyor(bu arada HDMI, DP, VGA falan tüm hepsiyle denedim problem çözülmüyor.), FreeSync açıkken hep kapanıyor zaten. İncehesabı aradım garanti servisinin numarasını verdi direk orayla iletişime geçin ordan değişim formu gelirse ürünü değiştiririz dediler tamam dedim. İncehesap garanti servisine monitörün sorununu söylerken benim yazdığım onca şeyi dikkate almayıp "Görüntü gelmiyor" yazdığı için ürün 15 gün boşu boşuna garanti servisine beklemiş. Garanti servisi de bi problemi yok deyip göndermiş geri bana. Ben tekrardan ürünü garanti servisine yolladım ince hesabın yönlendirmesiyle. 2 haftadır hala orda duruyordu. Bugün ince hesabı aradım bana diyorlar ki keşke ikinci kez garantiye göndereceğiniz zaman bizimle irtibata geçip gönderseydiniz yalnız olaya bakın incehesap kendisi bana garanti servisinin numarasını verip oraya yönlendirmişti. Şimdi garanti servisi ürünü 2 haftada anca işleme almış gözüküyor bugün. Değişim için AOC firması onay verirse değişim yapacaklarmış eğer onay vermezse değişim olmayacak aynı cihazı yollayacaklarmış. İnsaf 2 ay oldu ben monitörü epi topu 5 gün kullandım o da sorunu ne anlamak için(garantiden ilk geldiğinde).

Şimdi bu ürünü değişim yapmadıkları sürece ben kabul etmek istemiyorum 0 ürün aldım aldığımdan beri daha kullanamadan sorun çıkarmaya başladı. Böyle bir durumda aynı cihazı gönderirlerse ne yapabilirim? Yasal hakkım nedir? Bu problemi yaşayan başka kişiler var mı aramızda?(İnternette kronik sorun olduğuyla alakalı bir şeyler okudum)

Değerli yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim biraz uzun bir yazı oldu kusuruma bakmayın.. Artık müşteri hizmetleriyle konuşmaktan adamlarla ahbap olduk ben arayınca tanıyorlardır muhtemelen beni yani. Psikolojik olarak da bekleyip endişe etmekten yoruldum senelerdir bi bilgisayar alalım diye bekledim 2 aydır ne bilgisayar kullanabiliyorum ne bir şey. Mağduriyet var ve top devamlı garanti servisine atılıp duruyor.
 

birkantrdemir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
85
Tepki
5
Konum
22 | Edirne
Lethe' Alıntı:
Merhabalar, yardımınıza ihtiyacım var..
20 Ağustos günü incehesap üzerinden hazır sistem ve monitör sipariş ettim 26 Ağustos günü elime geldi ancak Windows kurulumu yaparken ekran çat çut sesi çıkararak kapanıp açılmaya başladı kendi kendine. Daha windows kurulumu devam ediyordu üstelik. Ürünü daha 1 saat geçmeden incehesaba değişim yapılması amacıyla iade/değişim formu doldurup yaşadığım sorunu detaylı bir şekilde incehesaba yazılı olarak anlatıp gönderdim. 2 gün sonra aradığımda ise öğrendim ki incehesap bunu garanti servisine yollamış değiştirmek yerine. Hadi neyse dedik 15 gün geçti Eylül ayının ortasında ürün "bir problem görülmedi" denilerek elime ulaştı aynı sorun devam ediyordu ara sıra kapanıyordu ekran, dedim ben yanlış bir şey mi yapıyorum acaba bi 5 gün kadar ürünü denedim. Farkettim ki ara sıra kendi kendine kapanıyor ve Input not Supported uyarısı veriyor(bu arada HDMI, DP, VGA falan tüm hepsiyle denedim problem çözülmüyor.), FreeSync açıkken hep kapanıyor zaten. İncehesabı aradım garanti servisinin numarasını verdi direk orayla iletişime geçin ordan değişim formu gelirse ürünü değiştiririz dediler tamam dedim. İncehesap garanti servisine monitörün sorununu söylerken benim yazdığım onca şeyi dikkate almayıp "Görüntü gelmiyor" yazdığı için ürün 15 gün boşu boşuna garanti servisine beklemiş. Garanti servisi de bi problemi yok deyip göndermiş geri bana. Ben tekrardan ürünü garanti servisine yolladım ince hesabın yönlendirmesiyle. 2 haftadır hala orda duruyordu. Bugün ince hesabı aradım bana diyorlar ki keşke ikinci kez garantiye göndereceğiniz zaman bizimle irtibata geçip gönderseydiniz yalnız olaya bakın incehesap kendisi bana garanti servisinin numarasını verip oraya yönlendirmişti. Şimdi garanti servisi ürünü 2 haftada anca işleme almış gözüküyor bugün. Değişim için AOC firması onay verirse değişim yapacaklarmış eğer onay vermezse değişim olmayacak aynı cihazı yollayacaklarmış. İnsaf 2 ay oldu ben monitörü epi topu 5 gün kullandım o da sorunu ne anlamak için(garantiden ilk geldiğinde).

Şimdi bu ürünü değişim yapmadıkları sürece ben kabul etmek istemiyorum 0 ürün aldım aldığımdan beri daha kullanamadan sorun çıkarmaya başladı. Böyle bir durumda aynı cihazı gönderirlerse ne yapabilirim? Yasal hakkım nedir? Bu problemi yaşayan başka kişiler var mı aramızda?(İnternette kronik sorun olduğuyla alakalı bir şeyler okudum)

Değerli yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim biraz uzun bir yazı oldu kusuruma bakmayın.. Artık müşteri hizmetleriyle konuşmaktan adamlarla ahbap olduk ben arayınca tanıyorlardır muhtemelen beni yani. Psikolojik olarak da bekleyip endişe etmekten yoruldum senelerdir bi bilgisayar alalım diye bekledim 2 aydır ne bilgisayar kullanabiliyorum ne bir şey. Mağduriyet var ve top devamlı garanti servisine atılıp duruyor.

bende msi mag241c aldım ince hesaptan titreme sorunu var belli kısımda aradım benide servise yönlendirdiler serviste olayı anlamak için resim video istedi attım benden kotrol için istanbul a kargolamamı istediler manitörü bu sürecinde 5 7 gün oldugunu belirtliler sıfır ürün alıyorsun ilk garantiye gidiyor servis cözemezse 0 la degişiyorlar bence cok saçma bir sistem 14 gün aiede hakkın var zaten kununen ben acıkcası yollamadım cünkü biliyorum bu tarz şeylerin olcagını  o yüzden manitör elimin altında duruyor öyle kullanıyorum ileri derece şeyler olunca gönderirim cünkü insan hevesini kursagında bırakıyorlar kanunu hakkına gelirsek hakem eğitine başvurabiliyosrun bildigim yani her türlü değişim yapmak zorunda kalırlar sadece sorun su bu süreclerle ugrasmak
 
KS

Lethe

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
26
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Anadolu
birkantrdemir' Alıntı:
Lethe' Alıntı:
Merhabalar, yardımınıza ihtiyacım var..
20 Ağustos günü incehesap üzerinden hazır sistem ve monitör sipariş ettim 26 Ağustos günü elime geldi ancak Windows kurulumu yaparken ekran çat çut sesi çıkararak kapanıp açılmaya başladı kendi kendine. Daha windows kurulumu devam ediyordu üstelik. Ürünü daha 1 saat geçmeden incehesaba değişim yapılması amacıyla iade/değişim formu doldurup yaşadığım sorunu detaylı bir şekilde incehesaba yazılı olarak anlatıp gönderdim. 2 gün sonra aradığımda ise öğrendim ki incehesap bunu garanti servisine yollamış değiştirmek yerine. Hadi neyse dedik 15 gün geçti Eylül ayının ortasında ürün "bir problem görülmedi" denilerek elime ulaştı aynı sorun devam ediyordu ara sıra kapanıyordu ekran, dedim ben yanlış bir şey mi yapıyorum acaba bi 5 gün kadar ürünü denedim. Farkettim ki ara sıra kendi kendine kapanıyor ve Input not Supported uyarısı veriyor(bu arada HDMI, DP, VGA falan tüm hepsiyle denedim problem çözülmüyor.), FreeSync açıkken hep kapanıyor zaten. İncehesabı aradım garanti servisinin numarasını verdi direk orayla iletişime geçin ordan değişim formu gelirse ürünü değiştiririz dediler tamam dedim. İncehesap garanti servisine monitörün sorununu söylerken benim yazdığım onca şeyi dikkate almayıp "Görüntü gelmiyor" yazdığı için ürün 15 gün boşu boşuna garanti servisine beklemiş. Garanti servisi de bi problemi yok deyip göndermiş geri bana. Ben tekrardan ürünü garanti servisine yolladım ince hesabın yönlendirmesiyle. 2 haftadır hala orda duruyordu. Bugün ince hesabı aradım bana diyorlar ki keşke ikinci kez garantiye göndereceğiniz zaman bizimle irtibata geçip gönderseydiniz yalnız olaya bakın incehesap kendisi bana garanti servisinin numarasını verip oraya yönlendirmişti. Şimdi garanti servisi ürünü 2 haftada anca işleme almış gözüküyor bugün. Değişim için AOC firması onay verirse değişim yapacaklarmış eğer onay vermezse değişim olmayacak aynı cihazı yollayacaklarmış. İnsaf 2 ay oldu ben monitörü epi topu 5 gün kullandım o da sorunu ne anlamak için(garantiden ilk geldiğinde).

Şimdi bu ürünü değişim yapmadıkları sürece ben kabul etmek istemiyorum 0 ürün aldım aldığımdan beri daha kullanamadan sorun çıkarmaya başladı. Böyle bir durumda aynı cihazı gönderirlerse ne yapabilirim? Yasal hakkım nedir? Bu problemi yaşayan başka kişiler var mı aramızda?(İnternette kronik sorun olduğuyla alakalı bir şeyler okudum)

Değerli yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim biraz uzun bir yazı oldu kusuruma bakmayın.. Artık müşteri hizmetleriyle konuşmaktan adamlarla ahbap olduk ben arayınca tanıyorlardır muhtemelen beni yani. Psikolojik olarak da bekleyip endişe etmekten yoruldum senelerdir bi bilgisayar alalım diye bekledim 2 aydır ne bilgisayar kullanabiliyorum ne bir şey. Mağduriyet var ve top devamlı garanti servisine atılıp duruyor.

bende msi mag241c aldım ince hesaptan titreme sorunu var belli kısımda aradım benide servise yönlendirdiler serviste olayı anlamak için resim video istedi attım benden kotrol için istanbul a kargolamamı istediler manitörü bu sürecinde 5 7 gün oldugunu belirtliler sıfır ürün alıyorsun ilk garantiye gidiyor servis cözemezse 0 la degişiyorlar bence cok saçma bir sistem 14 gün aiede hakkın var zaten kununen ben acıkcası yollamadım cünkü biliyorum bu tarz şeylerin olcagını  o yüzden manitör elimin altında duruyor öyle kullanıyorum ileri derece şeyler olunca gönderirim cünkü insan hevesini kursagında bırakıyorlar kanunu hakkına gelirsek hakem eğitine başvurabiliyosrun bildigim yani her türlü değişim yapmak zorunda kalırlar sadece sorun su bu süreclerle ugrasmak
Vallahi gına geldi ya sana da geçmiş olsun hocam. Sıfır ürün alınca insan hatası sorunu olsun istemiyor o yüzden ileride başıma iş açmasın diye garanti servisine gönderdim ama bir türlü bitmedi şu süreç ya. 2 ay ne demek 50 60 gün yapar yazık günah vallahi. Değişim için onay bekliyorlarmış şimdi. İnşallah değişim olur da kurtulurum şu işten. Bir de işin diğer sıkıntılı tarafı, değişim onaylanırsa bile yeni gelecek üründe de aynı sorun olursa al başına belayı...
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst