Yardım Asus Ekran Kartlarının Sorunlu Olması

Mito_26

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
65
Tepki
16
Öncelikle Selamın Aleyküm PC Hocası üyeleri ve @OceanLaB Hocam, hepinize Hayırlı Ramazanlar. Konuyu açma sebebim Asus marka ekran kartlarının kronik olarak sorunlu olmasından kaynaklanıyor, ilk önce açtığım konu (Technopat formda bana ait konu), (Aynı sorun üzerinden açılan farklı konu), (Bugün eklenen konu), (Ek olarak görsel ekleyeceğim, Görsellerin hepsi farklı konulardan ekran kartları) konular ve kullanıcılar farklı ancak sorunlar ortak. Yaşadığımız mağduriyet ürünlerin servise gitmesi ve servisin değişim yada onarım raporu verilmemesi, garanti kapsamından çıkarılıp ücret talep edilmesi, ücreti ürünün satışını sağlayan firmanın kabul etmemesi. Ancak konu burada para vs değil paradan daha değerli olan şey bizim zamanımız ve mağduriyet yaşamamamız, bizden kaynaklanmayan sorunu bizim tarafımızdan talep ederek onarım sağlanması. Ben ürünün değişimi istedim yasal olan hakkımı talep ettim ancak kabul edilmedi. THH randevu alıp gittim durumu yetkili kişilere anlattım ve yardım talep ettim onlarda bu sürenin minimum 6 ay süreceğini ve bu süreçte bilir kişinin vereceği karara yönelik işlem olacağını söylediler, fiziksel hasarlı ürünlerin hasarının kimin tarafından olduğu bilinmediği için bilirkişi kararını firma lehine verebilir denildi, yanı her türlü mağduriyet işin içinde. Saygı değer @OceanLaB hocam sizden ricam ASUS markasının yerel yetkililerine durumu bildirmeniz bu durum bizim için olumlu sonuçlanabilir. Şimdiden teşekkür ederim, Hayırlı Ramazanlar tekrardan.
 

Ekli dosyalar

  • ABC57B02-7B60-4B0B-BDA9-098DF3CFFB5A.png
    ABC57B02-7B60-4B0B-BDA9-098DF3CFFB5A.png
    1.7 MB · Görüntüleme: 24
  • 3A22A7D5-5528-481D-AC42-B61BEE715AC2.png
    3A22A7D5-5528-481D-AC42-B61BEE715AC2.png
    3 MB · Görüntüleme: 25
  • 9BFE72F4-5968-4D86-BE29-02B56ED6A4A5.jpeg
    9BFE72F4-5968-4D86-BE29-02B56ED6A4A5.jpeg
    2.3 MB · Görüntüleme: 23

S C O

Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
3,153
Tepki
1,206
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
Vallahi, Aklım almıyor böyle bir büyük bir şirket ve ASUS markası bilinmiş ve her yerde adı duyulmuş bir şirket nasıl olur da, Değişim talep edilip kabul edilmez aklım almıyor bu durumu.
 

LanceVanceDance

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
464
Tepki
181
Vallahi, Aklım almıyor böyle bir büyük bir şirket ve ASUS markası bilinmiş ve her yerde adı duyulmuş bir şirket nasıl olur da, Değişim talep edilip kabul edilmez aklım almıyor bu durumu.
ASUS'un burada kendi servisi yok. Servispoint denilen firma bakıyor garantiye. Aynı şey MSI için de geçerli.
Bu büyük şirketler kendi servislerini açsalar çok daha güzel olacak.
 

LanceVanceDance

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
464
Tepki
181
Bu arada konu sahibi arkadaş için konuşayım; resimde gözüken şey büyük bir sorun değil. Sanırım yeni aldığın için gözüne batmış fakat kullanımını ve performansını etkilemez. Tadını çıkarmaya bak derim kartın.
 
KS

Mito_26

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
65
Tepki
16
ASUS'un burada kendi servisi yok. Servispoint denilen firma bakıyor garantiye. Aynı şey MSI için de geçerli.
Bu büyük şirketler kendi servislerini açsalar çok daha güzel olacak.
ServisPoint’i arayıp kartın onarım durumunu sormak istedim, firmalar arası gizlilikten dolayı bilgi veremiyoruz dedi telefonu yanıtlayan hanımefendi. Kartın sahibini olduğumu ve seri Numarası’nın ve servis onarım bilgilerinin mevcut olduğunu söylerken sözüm yarıda kesilerek kaba bir üslup ile telefon suratıma kapatıldı. Nasıl bir teknik serviste olduğunu siz düşünün.

Bu arada konu sahibi arkadaş için konuşayım; resimde gözüken şey büyük bir sorun değil. Sanırım yeni aldığın için gözüne batmış fakat kullanımını ve performansını etkilemez. Tadını çıkarmaya bak derim kartın.
Doğrudur hocam teknik bilgim yok, ne olur ne olmaz diye değişim veya onarım talep ettim. Garanti olsun ilerleyen zamanda daha büyük sorun olduğunda hasarın tamamının Backplade eğri olduğundan dolayı olmuş denilirse hasarın tamamını kullanıcı hatası olarak üzerime yıkmaya çalışabilir diye aklımdan geçti.
 
Son düzenleme:

LanceVanceDance

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
464
Tepki
181
Bu arada pardon, backplate'i görmemiştim ben, sen diyince fark ettim. Sadece pasif soğutma bloklarını diyorsun sandım.
Backplate'de gerçekten bir anormallik var. Kartı nereden almıştın? Direkt onlardan değişim talep etseydin veya onlara iade etseydin keşke.

THH'ye başvurabilirsin ama dedikleri gibi uzun sürüyor maalesef.
 
KS

Mito_26

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
65
Tepki
16
Bu arada pardon, backplate'i görmemiştim ben, sen diyince fark ettim. Sadece pasif soğutma bloklarını diyorsun sandım.
Backplate'de gerçekten bir anormallik var. Kartı nereden almıştın? Direkt onlardan değişim talep etseydin veya onlara iade etseydin keşke.

THH'ye başvurabilirsin ama dedikleri gibi uzun sürüyor maalesef.
Hazır sistem olarak Gaming.gen.tr üzerinden aldım hocam. İlk önce oraya gönderim sağladım durumu izah ettim, kart 2 hafta gaming.gende süründü en sonunda tutanak tutup Asus’a şutladılar kartı 3 Mart tarihinden beri Asus servisinde hala onarım için bekliyorum.
 

LanceVanceDance

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
464
Tepki
181
Anladım. ASUS servisi yardımcı olmuyorsa siz Gaming.gen.tr'ye baskı yapın. Sonuçta tutanak tutturup yollamışlar. Bence onlar da işi yokuşa sürmez kabul eder. Kullanıcının yapabileceği bir şeye benzemiyor çok bence. Ben satın aldığım yer olarak sizi bilirim sizinle muhattabım de.
 
KS

Mito_26

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
65
Tepki
16
Hazır sistem olarak Gaming.gen.tr üzerinden aldım hocam. İlk önce oraya gönderim sağladım durumu izah ettim, kart 2 hafta gaming.gende süründü en sonunda tutanak tutup Asus’a şutladılar kartı 3 Mart tarihinden beri Asus servisinde hala onarım için bekliyorum.
Bu arada pardon, backplate'i görmemiştim ben, sen diyince fark ettim. Sadece pasif soğutma bloklarını diyorsun sandım.
Backplate'de gerçekten bir anormallik var. Kartı nereden almıştın? Direkt onlardan değişim talep etseydin veya onlara iade etseydin keşke.

THH'ye başvurabilirsin ama dedikleri gibi uzun sürüyor maalesef.
Hocam sadece benim kartımın backplade olsa şans işi başımıza denk geleceği varmış derdim, ancak aynı sorundan 2 kişi konu açmış technopat forma ve şikayet.var üzerinden bir hanımefendi aynı sorunu dile getirmiş kartım ortadan ikiye ayrıldı yazınca çıkıyordu sanırım normal bi durum değil bizim basımıza gelen, ben zaten kart geldikten sonda THH ye gideceğim farklı kişilerinde mağdur olduğunu dile getireceğim.
 

LanceVanceDance

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
464
Tepki
181
Tamamdır gaming.gen.tr'yi de bu şekilde bilgilendirin, sizinle alakalı bir durum olmadığını, internette de aynı sorunu yaşayanların olduğunu belirtin. Yetkili bir kişinin mail adresini siteden alabilirseniz oraya kanıtlarla beraber bir mail atın özellikle ilgilenebilirler.
 
KS

Mito_26

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
65
Tepki
16
Anladım. ASUS servisi yardımcı olmuyorsa siz Gaming.gen.tr'ye baskı yapın. Sonuçta tutanak tutturup yollamışlar. Bence onlar da işi yokuşa sürmez kabul eder. Kullanıcının yapabileceği bir şeye benzemiyor çok bence. Ben satın aldığım yer olarak sizi bilirim sizinle muhattabım de.
Hocam telefon ile 27 kişi bekliyorum ve 1 saat sonunda çağrı sonlanıyor, Mail atıyorum dönüş sağlanmıyor, İnstagram DM’den görüldü atıyor Gaming.gen ulaştığım zamanda 2-3 hafta boyunca üst düzey yöneticilerden aksiyon bekliyoruz sorun bizden kaynaklı değil diyerek kopyala yapıştır cevap veriyor firma. Koca koca influencer kişilerle işbirliği yapıyorlar, firmalar ile etkinlikler yapılıyor, ben markaya güven duyduğumdan dolayı alışveriş yaptım ancak mağdur olan taraf ben oldum.

Tamamdır gaming.gen.tr'yi de bu şekilde bilgilendirin, sizinle alakalı bir durum olmadığını, internette de aynı sorunu yaşayanların olduğunu belirtin. Yetkili bir kişinin mail adresini siteden alabilirseniz oraya kanıtlarla beraber bir mail atın özellikle ilgilenebilirler.
Bu şekilde de belirttim hocam, nafile ürünü satana kadar arkasında satış sonrası mail dahi atmıyorlar.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst