- Katılım
- 5 Eyl 2022
- Mesajlar
- 65
- Tepki
- 16
Öncelikle Selamın Aleyküm PC Hocası üyeleri ve @OceanLaB Hocam, hepinize Hayırlı Ramazanlar. Konuyu açma sebebim Asus marka ekran kartlarının kronik olarak sorunlu olmasından kaynaklanıyor, ilk önce açtığım konu (Technopat formda bana ait konu), (Aynı sorun üzerinden açılan farklı konu), (Bugün eklenen konu), (Ek olarak görsel ekleyeceğim, Görsellerin hepsi farklı konulardan ekran kartları) konular ve kullanıcılar farklı ancak sorunlar ortak. Yaşadığımız mağduriyet ürünlerin servise gitmesi ve servisin değişim yada onarım raporu verilmemesi, garanti kapsamından çıkarılıp ücret talep edilmesi, ücreti ürünün satışını sağlayan firmanın kabul etmemesi. Ancak konu burada para vs değil paradan daha değerli olan şey bizim zamanımız ve mağduriyet yaşamamamız, bizden kaynaklanmayan sorunu bizim tarafımızdan talep ederek onarım sağlanması. Ben ürünün değişimi istedim yasal olan hakkımı talep ettim ancak kabul edilmedi. THH randevu alıp gittim durumu yetkili kişilere anlattım ve yardım talep ettim onlarda bu sürenin minimum 6 ay süreceğini ve bu süreçte bilir kişinin vereceği karara yönelik işlem olacağını söylediler, fiziksel hasarlı ürünlerin hasarının kimin tarafından olduğu bilinmediği için bilirkişi kararını firma lehine verebilir denildi, yanı her türlü mağduriyet işin içinde. Saygı değer @OceanLaB hocam sizden ricam ASUS markasının yerel yetkililerine durumu bildirmeniz bu durum bizim için olumlu sonuçlanabilir. Şimdiden teşekkür ederim, Hayırlı Ramazanlar tekrardan.