- Katılım
- 20 Tem 2022
- Mesajlar
- 471
- Tepki
- 142
Bugün N11'den sipariş ettiğim ürün gelecekti babam kargoları almış kalkıp baktığımda bir baktım Amazondan da kargo gelmiş ben Amazon dan hiç sipariş vermemiştim kargonun üzerindeki bilgileri kontrol ettim isimlerimiz aynı olunca kargocu karıştırmış, başta kargonun sahibini mi arasam diye düşündüm sonra Amazon müşteri hizmetleri ile irtibata geçtim bana ürünü göndermenize gerek yok kargonun üzerindeki bilgileri imha etmemi ürünü de ister kullanın ister imha edin dediler. Ürünün sahibi Amazon la iletişime geçtiğinde para iadesi yada ürün ile ilgili gerekli desteği vereceklerini söylediler. Ben yine akşama kadar bekleyeceğim belki kargocu fark eder. Şimdi ürünün kutusu patlamış ne sipariş edildiği belli fazla pahalı bir ürün değil gibi şimdi bu elektronik aşırı pahalı bir ürün olsa yine mi aynı şeyi yapacaklardı çok ilginç.