Clash Of Clans Hakkında Gelin :D

XXL

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
13 Ağu 2022
Mesajlar
1,601
Tepki
357
Konum
Dünya
Arkadaşlar aranızda bu oyunu oynayan varsa beraber oynayalım en azından birbirimize bağış atarız karşılıklı.

Eğer oynayan yoksa başlasın gelsin :D


Klan kodu aşağıdadır.

#2QC202JJG
 

EGOKING

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
14 Şub 2022
Mesajlar
719
Tepki
119
Konum
Ankara
Arkadaşlar aranızda bu oyunu oynayan varsa beraber oynayalım en azından birbirimize bağış atarız karşılıklı.

Eğer oynayan yoksa başlasın gelsin :D


Klan kodu aşağıdadır.

#2QC202JJG
bağış vs yüznden 1 sene önce bıraktım oynamyı ama 4 hesabım var 1 ana hesaba 2 hesap çalıştıroyrum diğeride yedek :D
 

TheTibet

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
22 Ara 2022
Mesajlar
4,707
Tepki
1,635
clash of clans ayda 1 2 kere girip kontrol edip cıkıcagın birsey artık... artık 16gün 20 gün bekliyorsun ve sabır tası oluyorsun... hızlandırma gibi ögeler gelseydi güzel olurdu... rise of kingdoms mesela bu olay var gercekten güzel ya beklersen yada hızlandırıcı falan basarsın
 
KS

XXL

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
13 Ağu 2022
Mesajlar
1,601
Tepki
357
Konum
Dünya
bağış vs yüznden 1 sene önce bıraktım oynamyı ama 4 hesabım var 1 ana hesaba 2 hesap çalıştıroyrum diğeride yedek :D
oha hocam :D

Gelin klana beraber oynayalım forum ortamımıza ait olacak sadece :D

clash of clans ayda 1 2 kere girip kontrol edip cıkıcagın birsey artık... artık 16gün 20 gün bekliyorsun ve sabır tası oluyorsun... hızlandırma gibi ögeler gelseydi güzel olurdu... rise of kingdoms mesela bu olay var gercekten güzel ya beklersen yada hızlandırıcı falan basarsın
Klan savaşı falan sarıyo ya
 

RİÇES

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
21 Eyl 2022
Mesajlar
1,199
Tepki
239
Arkadaşlar aranızda bu oyunu oynayan varsa beraber oynayalım en azından birbirimize bağış atarız karşılıklı.

Eğer oynayan yoksa başlasın gelsin :D


Klan kodu aşağıdadır.

#2QC202JJG
Oooo hocam 10. sınıftan beridir oynuyorum birazdan eklerim klana gel istersen
 
KS

XXL

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
13 Ağu 2022
Mesajlar
1,601
Tepki
357
Konum
Dünya
Oooo hocam 10. sınıftan beridir oynuyorum birazdan eklerim klana gel istersen
yok hocam benimde hesap cidden 10 yıllık belki :D

Hiç klan sahibi olmadım biraz üye toplarsam onlarla oynicam :D
 

omerlutfiulker

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
1,376
Tepki
375
Konum
7 | Antalya
10+ hesap var cogu +150 falandı sanırm 5 sene olucak bırakalı eskı gunler cok guzeldı. eski sammı ortamlar kalmamıs artık
 

Mertay

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
23 Nis 2022
Mesajlar
1,564
Tepki
939
p2w mi bu oyun?
 

RİÇES

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
21 Eyl 2022
Mesajlar
1,199
Tepki
239
Oynayanlar SS atsın bari kimin köyü nasıl bakalım ilk ben başlıyorum 😀
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2023-04-11-03-32-02-954_com.supercell.clashofclans.jpg
    Screenshot_2023-04-11-03-32-02-954_com.supercell.clashofclans.jpg
    2.4 MB · Görüntüleme: 6

Qlay

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
21 Tem 2022
Mesajlar
432
Tepki
113
Oyundaki nickiniz ne
 

Berking

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
29 Ağu 2022
Mesajlar
1,133
Tepki
312
Dur bende oynuyordum bakiyim hesaba :)
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst