Corsair Global Değişim Ürününü Türkiye'ye Gönderemiyor

dmrlk44

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
17 May 2023
Mesajlar
65
Tepki
4
Corsair HS80 kulaklığımda, sürekli hışırtı sesi geldiği için corsair global'e yazdım , ve bana en son şunları söylediler:

Merhaba,

Bu bilgileri sağladığınız için teşekkür ederiz. Hala sorun yaşadığınızı duyduğumuza üzüldük.

Şu anda bölgenize herhangi bir RMA veya yedek parça gönderemeyeceğimizi bildirmekten üzüntü duyuyoruz. Bunun beklentilerinizi karşılamayabileceğini anlıyoruz ve herhangi bir hayal kırıklığı için özür dileriz. Ekibimiz, nakliye sorunlarını çözmek ve kısa sürede normal operasyonları geri yüklemek için aktif olarak çalışıyor.

Yakın zamanda bir satın alma işlemi yaptıysanız, daha fazla yardım için bayinizle veya satın alma yerinizle iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Ülke dışında yapılan satın alımlar için, satın alma ülkesine yakın olduğunuzda bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

Ayrıca, gönderim yapabileceğimiz bir konumdaki güvenilir bir aile üyesine veya irtibat kişisine yedek parça gönderilmesini ayarlayabiliriz. Size gönderim yapabileceğimiz güvenilir bir kaynağınız varsa bize bildirin ve orijinal satın alma faturanızın/fişinizin bir kopyasını sağlayın, böylece sizin için inceleyebiliriz.

Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, bize ulaşmaktan çekinmeyin. Saygılarımla,
Matty

Corsair Teknik Destek

Yani maalesef bizim ülkemizin politikaları yüzünden ürünü gönderemiyorlarmış, Yurt dışında yaşayan bir tanıdığım da maalesef yok, bu durumun hiç çözüm yolu yok mudur?
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
19,949
Tepki
4,954
Corsair HS80 kulaklığımda, sürekli hışırtı sesi geldiği için corsair global'e yazdım , ve bana en son şunları söylediler:

Merhaba,

Bu bilgileri sağladığınız için teşekkür ederiz. Hala sorun yaşadığınızı duyduğumuza üzüldük.

Şu anda bölgenize herhangi bir RMA veya yedek parça gönderemeyeceğimizi bildirmekten üzüntü duyuyoruz. Bunun beklentilerinizi karşılamayabileceğini anlıyoruz ve herhangi bir hayal kırıklığı için özür dileriz. Ekibimiz, nakliye sorunlarını çözmek ve kısa sürede normal operasyonları geri yüklemek için aktif olarak çalışıyor.

Yakın zamanda bir satın alma işlemi yaptıysanız, daha fazla yardım için bayinizle veya satın alma yerinizle iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Ülke dışında yapılan satın alımlar için, satın alma ülkesine yakın olduğunuzda bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

Ayrıca, gönderim yapabileceğimiz bir konumdaki güvenilir bir aile üyesine veya irtibat kişisine yedek parça gönderilmesini ayarlayabiliriz. Size gönderim yapabileceğimiz güvenilir bir kaynağınız varsa bize bildirin ve orijinal satın alma faturanızın/fişinizin bir kopyasını sağlayın, böylece sizin için inceleyebiliriz.

Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, bize ulaşmaktan çekinmeyin. Saygılarımla,
Matty

Corsair Teknik Destek

Yani maalesef bizim ülkemizin politikaları yüzünden ürünü gönderemiyorlarmış, Yurt dışında yaşayan bir tanıdığım da maalesef yok, bu durumun hiç çözüm yolu yok mudur?
Sanmıyorum ya dersin aradaki vergiyi ben öderim yada yapabilecek birşey yok
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst