Corsair H100i Elite Capellix Cızırtı Sorunu

MCK

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2021
Mesajlar
22
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Merhabalar kullanmış olduğum corsair h100i elite capellix sıvı soğutucumda bir kaç gündür cızırtı sesi alıyorum. Performansında herhangi bir problem yok ama ses aşırı rahatsız ediyor. Videoyu dikkatli dinlerseniz fark edebilirsiniz. Sebebini bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

 
Moderatörün son düzenlenenleri:

OceanLaB

Administrator
Admin
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
4,760
Tepki
5,333
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Sesi dinledim ama bana çok yüksek gelmedi. Sadece sıcaklıktan dolayı fanların RPM hızı çok yüksek gibi geliyor. Herhangi bobin sesine benzetemedim. Corsair iCUE uygulaması yüklü mü? Oradan kaç RPM'de çalıştıklarına bakıp söyler misiniz?
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,141
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Ses bana da çok yüksek gelmedi. Pompa veya fanların biraz fazla yüksek RPM seviyesinde döndüğünü düşünüyorum ki bunu göz önüne alırsak her ürün yüksek RPM seviyesinde kayda değer ses çıkartır. Size ilk tavsiyem iCUE yazılımından bir RPM ayarı yapın.
 
KS

MCK

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2021
Mesajlar
22
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Sesi dinledim ama bana çok yüksek gelmedi. Sadece sıcaklıktan dolayı fanların RPM hızı çok yüksek gibi geliyor. Herhangi bobin sesine benzetemedim. Corsair iCUE uygulaması yüklü mü? Oradan kaç RPM'de çalıştıklarına bakıp söyler misiniz?
https://prnt.sc/a6VLsUO-5CE6 Değerler bu şekilde. Kastettiğim ses videonun sonuna doğru çıkıyor.
 
KS

MCK

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2021
Mesajlar
22
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Ses bana da çok yüksek gelmedi. Pompa veya fanların biraz fazla yüksek RPM seviyesinde döndüğünü düşünüyorum ki bunu göz önüne alırsak her ürün yüksek RPM seviyesinde kayda değer ses çıkartır. Size ilk tavsiyem iCUE yazılımından bir RPM ayarı yapın.
Genelde quiet ya da balancedde kullanıyorum. Telefonu yakınlaştırdığım için ses yüksek gelmiş olabilir.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,141
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Pompa 2300rpm gibi bir değerde görünüyor Quite modunda bile yüksek sayılır belki üründe sıkıntı vardır bilemiyorum 1500-2000rpm arası bir değerde bırakabilirsiniz sıcaklıklarda çok bir değişiklik olmazsa böyle kalabilir.
 
KS

MCK

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2021
Mesajlar
22
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Pompa 2300rpm gibi bir değerde görünüyor Quite modunda bile yüksek sayılır belki üründe sıkıntı vardır bilemiyorum 1500-2000rpm arası bir değerde bırakabilirsiniz sıcaklıklarda çok bir değişiklik olmazsa böyle kalabilir.
Nasıl yapacağımı bilmiyorum açıkcası.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,141
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Tuhafmış, iCUE yazılımının sıvı soğutma için ayarlarını net olarak bilemiyorum nasıldır bu yüzden bir şey diyemeyeceğim. Ama Quite seçeneğinde ses yapıyorsa ürünü Corsair desteğe bildirin servislik bir durumsa çözeceklerdir.
 
KS

MCK

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2021
Mesajlar
22
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Tuhafmış, iCUE yazılımının sıvı soğutma için ayarlarını net olarak bilemiyorum nasıldır bu yüzden bir şey diyemeyeceğim. Ama Quite seçeneğinde ses yapıyorsa ürünü Corsair desteğe bildirin servislik bir durumsa çözeceklerdir.
Teşekkürler.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,141
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Evet sesi duydum farklı bir ses bu tam bir standart pompa sıkıntısı sorununa benzemiyor.

Gelişmeleri paylaşırsanız sevinirim.
 
KS

MCK

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2021
Mesajlar
22
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Gelişmeleri buradan paylaşırsanız sevinirim.
Mailimi kontrol ettiğimde bana bir mesaj gönderdiklerini gördüm. Mesajda
Hello,

We're sorry to learn about your experience with our product. Let's look into a warranty replacement - please provide the following information:

- A copy of your original purchase invoice (PDF, or photograph as a jpg/png file.)
- Photograph of the serial/part codes from your unit
- Full shipping address and telephone number.

Best Regards,
yazıyor. Yarın ilk iş bunları halledip tekrar ticket atacağım tekrar haberdar ederim gelişmelerden.
 
KS

MCK

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2021
Mesajlar
22
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Thank you, would you like to proceed with a standard RMA or an ARMA?


Standard - First send back in the faulty item and we ship out the replacement(avg 2 weeks)

Advanced - Pay for the full price of the item first, we ship the replacement. Once replacement arrives you ship back in the faulty item, once received we will issue a refund(normally takes 3-5 business days depending on your bank)
Best Regards,

Böyle bir geri dönüş yaptılar. Sizce ne yapmalıyım?
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst