Soru Gaming.gen Ayıplı Ürün Ve Ilgisizlik

Mito_26

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
65
Tepki
16
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda gaming.gen üzerinden hazır sistem aldım Mantis 6700XT olarak adlandırılan sistemdi, ancak ürünle birlikte gelen ekran kartında fiziksel hasar mevcuttu ve bende ürünün fotoğraflarını kendilerine yolladım, fotoğrafları attıktan sonra ürünün kendilerine yollanmasını istediler ve bende gönderim sağladım geçen hafta pazartesi ürünü yolladım, bugün saatler sonunda ulaşmayı başardım ve ürünün Asus teknik servisinde olduğu bilgisini aldım. Asus Türkiye ile görüştüm ve ürünümün seri numarasını paylaştım kontrol sağlandığında ürünün Asus teknik servisine hiçbir şekilde giriş yapmadığı söylendi, ve gaming.gen ile görüşmem söylendi gaming.gen ile görüştüm bugün içinde çıkış işlemlerinin olduğunu ürünün kuruyede yada dağıtımda olduğunu yada sisteme geç girildiğini söylediler. Ancak benim sorum şu fiziksel hasarı olan ayıplı üründe değişim hakkı mevcut mudur ? Eğer böyle birsey mümkünse değişim hakkımı talep ediyorum. ( Not: Ekran kartı ortadan eğik yapılması mümkün gözükmüyordu zaten değişim olur diye yolladım ) Sözlü olarak değişim talep etmem kabul görür mü ? Konuyla ilgili ne yapmam gerekiyor ?
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
18,111
Tepki
4,502
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda gaming.gen üzerinden hazır sistem aldım Mantis 6700XT olarak adlandırılan sistemdi, ancak ürünle birlikte gelen ekran kartında fiziksel hasar mevcuttu ve bende ürünün fotoğraflarını kendilerine yolladım, fotoğrafları attıktan sonra ürünün kendilerine yollanmasını istediler ve bende gönderim sağladım geçen hafta pazartesi ürünü yolladım, bugün saatler sonunda ulaşmayı başardım ve ürünün Asus teknik servisinde olduğu bilgisini aldım. Asus Türkiye ile görüştüm ve ürünümün seri numarasını paylaştım kontrol sağlandığında ürünün Asus teknik servisine hiçbir şekilde giriş yapmadığı söylendi, ve gaming.gen ile görüşmem söylendi gaming.gen ile görüştüm bugün içinde çıkış işlemlerinin olduğunu ürünün kuruyede yada dağıtımda olduğunu yada sisteme geç girildiğini söylediler. Ancak benim sorum şu fiziksel hasarı olan ayıplı üründe değişim hakkı mevcut mudur ? Eğer böyle birsey mümkünse değişim hakkımı talep ediyorum. ( Not: Ekran kartı ortadan eğik yapılması mümkün gözükmüyordu zaten değişim olur diye yolladım ) Sözlü olarak değişim talep etmem kabul görür mü ? Konuyla ilgili ne yapmam gerekiyor ?
daha ulaştıramamış olabilirler ne zaman gönderdiniz
 

TheTibet

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
22 Ara 2022
Mesajlar
4,712
Tepki
1,636
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda gaming.gen üzerinden hazır sistem aldım Mantis 6700XT olarak adlandırılan sistemdi, ancak ürünle birlikte gelen ekran kartında fiziksel hasar mevcuttu ve bende ürünün fotoğraflarını kendilerine yolladım, fotoğrafları attıktan sonra ürünün kendilerine yollanmasını istediler ve bende gönderim sağladım geçen hafta pazartesi ürünü yolladım, bugün saatler sonunda ulaşmayı başardım ve ürünün Asus teknik servisinde olduğu bilgisini aldım. Asus Türkiye ile görüştüm ve ürünümün seri numarasını paylaştım kontrol sağlandığında ürünün Asus teknik servisine hiçbir şekilde giriş yapmadığı söylendi, ve gaming.gen ile görüşmem söylendi gaming.gen ile görüştüm bugün içinde çıkış işlemlerinin olduğunu ürünün kuruyede yada dağıtımda olduğunu yada sisteme geç girildiğini söylediler. Ancak benim sorum şu fiziksel hasarı olan ayıplı üründe değişim hakkı mevcut mudur ? Eğer böyle birsey mümkünse değişim hakkımı talep ediyorum. ( Not: Ekran kartı ortadan eğik yapılması mümkün gözükmüyordu zaten değişim olur diye yolladım ) Sözlü olarak değişim talep etmem kabul görür mü ? Konuyla ilgili ne yapmam gerekiyor ?
gamingentr evet iletisimsizlik ve gec olma olabiliyor keske sorunu cözseler , depremdenden yollar etkilendiği icinde ve yogunluktanda olabilirler
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst