- Katılım
- 5 Eyl 2022
- Mesajlar
- 65
- Tepki
- 16
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda gaming.gen üzerinden hazır sistem aldım Mantis 6700XT olarak adlandırılan sistemdi, ancak ürünle birlikte gelen ekran kartında fiziksel hasar mevcuttu ve bende ürünün fotoğraflarını kendilerine yolladım, fotoğrafları attıktan sonra ürünün kendilerine yollanmasını istediler ve bende gönderim sağladım geçen hafta pazartesi ürünü yolladım, bugün saatler sonunda ulaşmayı başardım ve ürünün Asus teknik servisinde olduğu bilgisini aldım. Asus Türkiye ile görüştüm ve ürünümün seri numarasını paylaştım kontrol sağlandığında ürünün Asus teknik servisine hiçbir şekilde giriş yapmadığı söylendi, ve gaming.gen ile görüşmem söylendi gaming.gen ile görüştüm bugün içinde çıkış işlemlerinin olduğunu ürünün kuruyede yada dağıtımda olduğunu yada sisteme geç girildiğini söylediler. Ancak benim sorum şu fiziksel hasarı olan ayıplı üründe değişim hakkı mevcut mudur ? Eğer böyle birsey mümkünse değişim hakkımı talep ediyorum. ( Not: Ekran kartı ortadan eğik yapılması mümkün gözükmüyordu zaten değişim olur diye yolladım ) Sözlü olarak değişim talep etmem kabul görür mü ? Konuyla ilgili ne yapmam gerekiyor ?