- Katılım
- 5 Eyl 2022
- Mesajlar
- 65
- Tepki
- 16
Selamünaleyküm arkadaşlar 17 şubat tarihinde Gaming.gen adresinden aldığım üründe ayıplı ürün olarak ekran kartı yollandı, kargolarda hasar olmadığı içinde ürünü teslim aldım, ürünün kutu açılış videoları ve fotoğrafları elimde mevcut, 1 hafta sonunda kendilerine ulaşmayı başardım ve ürünün fotoğraflarını mail olarak attım teknik servis ekininden gelen mailde arızanın ne olduğunu not olarak yazın ve fatura ile tarafımıza gönderin dendi, aynı gün içinde sağlam şekilde kargola yolladım. 1 Mart tarihinde ürüne teknik servis kaydı açıldı, ancak bana dönüş yapılmadı ilerleyen süreçte ürün tutanak tutulup ASUS servisine yollandı aynı şekilde yine haberim olmadı ve bilgi alamadım, her defasında 20 kişi telefon sırası bekleyerek ürünün durumunu kendim öğrendim. En sonunda değişim talep ettim birebir aynı ürün ile ancak üst birime söyleyip yönetimin karar vereceği söylendi 13 Mart tarihinde ( bugün ) aradığımda bana teknik servis dahili numarasını verdiler ancak 7 defa aramama rağmen verdikleri dahili numaraya ulaşamadım. Tekrardan operatör ile görüştüm ve ürünün fiziksel hasarının olduğunu garanti kapsamında olmadığını 350 TL hasarının olduğunu 250 TL işçilik ücretinin olduğunu ve bana haber verildiğini söyledi ancak bana haber verilmedi ve benden ücret talep eden olmadı, ürünün bu şekilde bana ulaştığını ve değişim istediğimi söyledim değişim ile ilgili not olmadığını ve ücret talep edildiği söylendi, kendisi şikayetimi not aldı ve dönüş yapılacağını söyledi artık ne kadar inanılırsa kendilerine hiç güvenim kalmadı artık. Benim bu durumda ne yapmam gerekiyor ürün iadesi kabul olur mu? Ya da tüketici haklarına başvuru yapsam haklı bulunma şansım var mi? Nasıl bir yol izlenmesi gerekiyor arkadaşlar.