GamingGen arızalı ürün

herequel

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
26 Kas 2022
Mesajlar
13
Tepki
2
22 Kasım'da Dell marka bir monitör aldım ve 24 Kasım'da elime ulaştı bağlayıp kullanıdığımda arızalı olduğunu gördüm ve 25 Kasım'da kargoya verip geri yolladım. 28 Kasım pazartesi günü ellerine ulaştı ve 29 Kasım'da teyit etmek için aradım. Sabah 10 gibi konuştuğum temsilci kontrolleri yapılır ve haberi verilir, isterseniz iade, değişim, tamiri yapılır dedi. Saat 15:40 da durumu öğrenmek için tekrar aradım. Başka bir müşteri temsilcisi not bırakmamışsınız veya düşmüş arıza ile ilgili dedi, oysaki kutunun içerisine yerleştirilmiş haldeydi kaybolma ve düşme ihtimali yok. Şimdi özet olarak şunu öğrenmek istiyorum. Ben bu ürünü aldıktan 1 gün sonra kargoya gönderdim değişim yaptırabilmem için 21 gün gibi bir süre bekletebilirler mi?
 

BilgisayarcıGenç

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
14 Haz 2017
Mesajlar
6,264
Tepki
1,269
Konum
51 | Niğde
22 Kasım'da Dell marka bir monitör aldım ve 24 Kasım'da elime ulaştı bağlayıp kullanıdığımda arızalı olduğunu gördüm ve 25 Kasım'da kargoya verip geri yolladım. 28 Kasım pazartesi günü ellerine ulaştı ve 29 Kasım'da teyit etmek için aradım. Sabah 10 gibi konuştuğum temsilci kontrolleri yapılır ve haberi verilir, isterseniz iade, değişim, tamiri yapılır dedi. Saat 15:40 da durumu öğrenmek için tekrar aradım. Başka bir müşteri temsilcisi not bırakmamışsınız veya düşmüş arıza ile ilgili dedi, oysaki kutunun içerisine yerleştirilmiş haldeydi kaybolma ve düşme ihtimali yok. Şimdi özet olarak şunu öğrenmek istiyorum. Ben bu ürünü aldıktan 1 gün sonra kargoya gönderdim değişim yaptırabilmem için 21 gün gibi bir süre bekletebilirler mi?
Olayı tam anlamadım hocam. Görüntü veya video bulunuyor mu elinizde ? Kargocunun önünde açsaydınız keşke. Firmaya kargodan böyle geldiğini belirtin. Muhtemelen kargoda olmuştur bu durum. Değişim konusuyla ilgili ise ürün serviste kontrol edilir ve servis duruma göre değişim/iade veya arıza durumunu onaylar. Servisten onay belgesi geldiyse değişim veya iade işlemleri başlayabilir.
 

KafadanKontak

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Şub 2022
Mesajlar
772
Tepki
250
Konum
34 | İstanbul Avrupa
DELL ile de iletişime geçerek kendiniz de değişim raporu alabilirdiniz. Böyle süreç daha hızlı ilerliyor. Şimdi firma gelen monitörü rapor almak için DELL'e iletecek ve orada bakılacak falan derken 21 iş gününü bulmasa da ortalama 7 8 iş gününü bulur raporun firmaya ulaşması. Genelde 6 aydan önce arıza tespit edilen ürünler tamir değil, değişim veya iade olarak işleme alınıyor. Benzeri Vatan'dan aldığım Asus üründe başıma geldi. Daha 5 gün kullanmadan arızalanan monitör için bu bahsettiğim süreç uygulandı ve 15 gün içerisinde yeni ürünümü mağazadan gidip aldım.
 
KS

herequel

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
26 Kas 2022
Mesajlar
13
Tepki
2
DELL ile de iletişime geçerek kendiniz de değişim raporu alabilirdiniz. Böyle süreç daha hızlı ilerliyor. Şimdi firma gelen monitörü rapor almak için DELL'e iletecek ve orada bakılacak falan derken 21 iş gününü bulmasa da ortalama 7 8 iş gününü bulur raporun firmaya ulaşması. Genelde 6 aydan önce arıza tespit edilen ürünler tamir değil, değişim veya iade olarak işleme alınıyor. Benzeri Vatan'dan aldığım Asus üründe başıma geldi. Daha 5 gün kullanmadan arızalanan monitör için bu bahsettiğim süreç uygulandı ve 15 gün içerisinde yeni ürünümü mağazadan gidip aldım.
Haberim yoktu böyle bir konudan. Ücret iadesi istesem daha hızlı olur mu ?
 

KafadanKontak

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Şub 2022
Mesajlar
772
Tepki
250
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Haberim yoktu böyle bir konudan. Ücret iadesi istesem daha hızlı olur mu ?
Ücret iadesi bile istesen o rapor gelmeden yapmazlar. Keyfi olarak cayma hakkını kullanıp ürünü iade etmek istesen bile yine o raporu almak için üreticiye gönderiyorlar monitörü ve rapor geldikten sonra iade ödemesini gerçekleştiriyorlar.
 
KS

herequel

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
26 Kas 2022
Mesajlar
13
Tepki
2
Son durum: 1 kere bile beni daha aramadılar. Ben her aradığımda ise 30 Kasım'da teknik servise ulaşmış. Dell'den rapor bekleniyor deniliyor. Birkaç gün içerisinde size ulaşılacaktır deniliyor.

Ben artık sinirlenmeye başladım, sürekli bir belirsizlik var ortada bir raporun gelmesi bu kadar uzun sürebilir mi ya.
 

lckyvg

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
20 Eyl 2022
Mesajlar
3,159
Tepki
1,305
Son durum: 1 kere bile beni daha aramadılar. Ben her aradığımda ise 30 Kasım'da teknik servise ulaşmış. Dell'den rapor bekleniyor deniliyor. Birkaç gün içerisinde size ulaşılacaktır deniliyor.

Ben artık sinirlenmeye başladım, sürekli bir belirsizlik var ortada bir raporun gelmesi bu kadar uzun sürebilir mi ya.
Yetkili servisi siz arayıp süreç hakkında bilgi talep edip, hızlandırılması için ricada bulunabilirsiniz.
 
KS

herequel

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
26 Kas 2022
Mesajlar
13
Tepki
2
Yetkili servisi bilmiyorum ki, Direk Dell ile görüşmeyi de denedim fakat ürünün üstünde yazan Service tag kodu olmadan bakamıyorlarmış, bendede o kod bulunmuyor. Bugün service tag alabilirmiyim diye aradım fakat zaten servisimizde gerekli rapor ulaşınca sizi arayacağız dediler.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst