Merhaba hocalar,
ben Razer Wildcat marka gamepad'i bozulduğu için Aral'a yolladım, onlarda teyit edip yanında bir rapor yollayarak aldığım yere iletmemi ve garanti sürecini tamamlayacağımı söylediler. Şimdi buraya kadar tamam, olay bundan sonra başlıyor. Ben bu ürünü Adeks Store'dan aldım fakat artık aynı model gamepad stokta olmadığı için bana 600-700TL arası hediye çeki verip başka bir ürün almamı söylediler. Ben bunu da yapma taraftarı değilim çünkü her ekipmanım tamam, gereksiz yere neden 600 TL'mi kullanmayacağım bir ürüne vereyim ki? Para iadesi yapmıyorlar anlayacağınız. Bununla ilgili tüketici hakkı kanunlarında bir madde geçer mi, hukuki süreci var mıdır? Böyle saçma bir durum içerisindeyim şuan maalesef, yardımınızı bekliyorum.
ben Razer Wildcat marka gamepad'i bozulduğu için Aral'a yolladım, onlarda teyit edip yanında bir rapor yollayarak aldığım yere iletmemi ve garanti sürecini tamamlayacağımı söylediler. Şimdi buraya kadar tamam, olay bundan sonra başlıyor. Ben bu ürünü Adeks Store'dan aldım fakat artık aynı model gamepad stokta olmadığı için bana 600-700TL arası hediye çeki verip başka bir ürün almamı söylediler. Ben bunu da yapma taraftarı değilim çünkü her ekipmanım tamam, gereksiz yere neden 600 TL'mi kullanmayacağım bir ürüne vereyim ki? Para iadesi yapmıyorlar anlayacağınız. Bununla ilgili tüketici hakkı kanunlarında bir madde geçer mi, hukuki süreci var mıdır? Böyle saçma bir durum içerisindeyim şuan maalesef, yardımınızı bekliyorum.