Garanti̇si̇ Bi̇tmi̇ş Kulakliğa Veri̇len Destek

Ugurcanndolu

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Şub 2022
Mesajlar
68
Tepki
11
Konum
3 | Afyonkarahisar
Merhaba, sizlere başımdan geçen ve beni memnun eden bir durumu anlatacağım. Belki de bu sebeble benzer problemi olan bir arkadaşımızın da sorunu çözülebilir.

Steelseries Arctıs 3 (2019 öncesi olan model ) Kulaklığımı 2022'nin Ağustos ayında üç harfli bir market zincirinden piyasaya göre biraz uyguna ve 6 taksit yaparak almıştım.
Bu kulaklıktan önce hep tabiri caizse uyduruk markalara ait kulaklıklar kullandığım için ve Steelseries de isim yapmış kaliteli bir marka olduğu için çok da heyecanlıydım.
Kulaklığı aldıktan sonra internette biraz araştırma yaptığımda program desteğinin kaldırıldığını windows ve kendi programı arasında ses çakışmalarının olduğunu falan gördüm ama tabii ki bunlar artık beni ilgilendirmiyordu çünkü programdan kaldırılarak bunun önüne zaten geçmişlerdi.
2 yıldır benim her türlü ihtiyacıma cevap vererek sorunsuz kullanıyordum ki son zamanlarda arkadaş grubumuzla oyun oynarken sesimin az gitmesi yada kulaklık takılı olmasına rağmen sesimin gitmemesi gibi problemler yaşamaya başladım ve bu olay oyun esnasında da olduğu için beni olumsuz olarak etkilemeye başladı. Kullananlar bilir kulaklıkla kasa arasında bir 3.5 mm jak girişi vardır ve ben bu jak girşini söküp yeniden taktığımda sorun bir süreliğine ortadan kalkıyordu. Sorunun kablodan kaynaklı olduğuna karar kıldım.
Hemen araştırmaya koyuldum, ilk önce steelseries'e mail atmayı düşündüm ama bu süreci biraz uzatabilirdi. Kutu ve evrak atmama gibi bir huyum olduğu için hemen kutusundan distribütör firmayı buldum. Despec Bilgisayar adında bir teknoloji tedarik firması ve ona bağlı Teklos Teknolojiden Tuğba hanıma mail yoluyla ulaştım. Kulaklığımın garantisinin bittiğini biliyordum düşüncem dışarıdan muadil kablo almak yerine orjinal bir kablo almak daha mantıklı geldi.
Daha sonrasında ise aşağıdaki mail yazışmaları gerçekleşti.

Ekran görüntüsü 2025-01-11 172624.png
Ekran görüntüsü 2025-01-11 172705.png
Ekran görüntüsü 2025-01-11 172753.png


Bu yazışmalar üzerine 1 gün içinde yeni kablo tarafıma ulaştırıldı. Ben garantisinin bittiğini bilerek ücret ödemeyi göze almışken böyle bir karşılık almak beni hem şaşırttı hem de mutlu etti. Sonuçta garantisi devam ederken arkasında durmayan firmalara da şahit olduk.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst