Havit Gamenote H2015 Pro Kablosuz Oyuncu Kulaklığını Satın Aldım

strikefurkan

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 May 2026
Mesajlar
13
Tepki
0
Merhabalar arkadaşlar,

Dün Vatan Bilgisayar'dan Havit Gamenote H2015 Pro kablosuz oyuncu kulaklığını satın aldım. Kulaklık kafamda kesinlikle sıkma yapmadı ve çekim mesafesi de gayet iyiydi. Sesi çok yüksekti, hatta sesini kısmak zorunda kalıyordum. CS2 gibi FPS oyunlarında uzak mesafedeki ayak seslerini duyabiliyordum; ancak yakınımdaki bir oyuncu zıpladığında onun sesini alamadım. Yakın mesafe seslerinde sorun yaşadım.

Daha sonra mağazaya gidip rica ederek ürünü iade ettim. Ürünün yazılımını hiç kurmamıştım. Ancak sonradan forumlarda okuduğuma göre mikrofon tuşuna iki kez basınca stereo ve special mod arasında geçiş yapılıyormuş. Acaba ben hangi modu kullanıyordum? Yaşadığım sorun bundan kaynaklanıyor olabilir miydi?

Bu ürünü kullanan arkadaşlar varsa, CS2'de benzer bir sorun yaşayan oldu mu? Özellikle yakın mesafe seslerini duymada problem yaşayan var mı? Şimdiden teşekkür ederim. Belki ürünü tekrar satın alabilirim.

Bir de takıldığım başka bir konu var. Sadece dongle takılıyken sürekli ışığının yanıp söndüğünü fark ettim. Kulaklık bağlı olmasa bile ışık yanıp sönmeye devam ediyor. Bu durum bir sorun yaratır mı? Dongle'a zarar verir mi, ısınmaya neden olur mu ya da farklı bir probleme yol açar mı?

Şimdiden teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20260625-WA0002(1).jpg
    IMG-20260625-WA0002(1).jpg
    64.1 KB · Görüntüleme: 1

gorrkem

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
26 Haz 2026
Mesajlar
2
Tepki
2
Muhtemelen special modu kullanıyordun. Stereo sesi doğrudan sağ ve sol taraftan, herhangi bir düzenleme yapmadan kulağa aktarır. Special mod ise işte cs, valorsnt gibi oyunlarda kullanıcıya, seslerin geldiği yönü daha net iletmek amacıyla düzenler. Ve yaptığım ufak bi araştırmada yaşadığın problemi başkalarının da yaşadığını gördüm. Yakınlardaki sesleri yutabiliyormuş special modu kullanırlen
 
KS

strikefurkan

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 May 2026
Mesajlar
13
Tepki
0
Muhtemelen special modu kullanıyordun. Stereo sesi doğrudan sağ ve sol taraftan, herhangi bir düzenleme yapmadan kulağa aktarır. Special mod ise işte cs, valorsnt gibi oyunlarda kullanıcıya, seslerin geldiği yönü daha net iletmek amacıyla düzenler. Ve yaptığım ufak bi araştırmada yaşadığın problemi başkalarının da yaşadığını gördüm. Yakınlardaki sesleri yutabiliyormuş special modu kullanırlen
İade ettim pişmanım tekrar alasım var offf çok güzeldi ürün tek korkum dongle kulaklık kapaliyken led yanip sönüyor sinyal ariyordu ve plastik toka menteşe korkuyom kırılması
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst