İnternetin Anlık Gidip Gelmesi

Zackfair

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
90
Tepki
9
Konum
16 | Bursa
İyi forumlar. Yaklaşık bir senedir günün herhangi bir saatinde. Ortalama saatte 2-3 kez internetim anlık olarak gidip geliyor. Bu süreç yaklaşık 2-3 saniye sürüyor. Normalde video izlerken birşey fark etmiyor fakat online oyunlar da oyundan düşme gibi sorunlar yaşayabiliyorum. Servisi aradığımda da (10 kez aramışımdır) internetimde sorun olmadığımı her ihtimale karşı yinede onların tabirinde güncelleme yaptıklarını ve sorunun görülmediğini dile getiriyorlar. İncelemelerim de ise power ışığının sönüp sönmediğinden pek emin olmamakla birlikte, bir dakikalık internet kesintilerin de power ışığının sönmediği kanaatindeyim. Sizce sorun modemde olabilir mi?
 
KS

Zackfair

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
90
Tepki
9
Konum
16 | Bursa
internetiniz türktelekommu?
Ethernet sürücünü günceller misin?
Aynen hocam Türk Telekom. Ethernet sürücüsünden kaynaklandığını düşünüyorum hocam ki ethernet sürücüsünden kastınız bildiğimiz PC içerisindeki bileşense. Çünkü bu ev ortamındaki tüm bilgisayarlar da oluyor wifi ve ya kablolu fark etmiyor. Aynı şekilde telefonlar içinde bu durum söz konusu.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,130
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Modem arızalı değilse Windows odaklı sıkıntıları gidermek adına aşağıdaki yöntemi deneyebilirsiniz.

Ağ Sıfırla Yöntemi : Başata CMD yazın ve Komut İstemi aracını Yönetici Olarak Çalıştır seçeneğine tıklayın. Açılan pencereye aşağıdaki kodları yazıp her satırda ENTER tuşuna basıp işlemi onaylayın ve sonraki satıra geçin. Sistemi yeniden başlatıp deneyin.
  • netsh winsock reset
  • netsh winhttp reset proxy
  • netsh int ip reset a.txt
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /registerdns
  • ipconfig /release
  • ipconfig /renew
  • netsh advfirewall reset
  • netsh int tcp set global autotuninglevel=normal
  • netsh interface tcp set heuristics disabled
Ayrıca sistem kalıntıları odaklı bir virüs veya benzeri bir şey sorun yaratıyorsa diye aşağıdaki konumları temizlemenizi tavsiye derim. İşlemlerden sonra sistemi yeniden başlatıp deneyin.

Bir not defterine aşağıdaki kodu yapıştırıp dosya türünü tüm dosyalar ve bir dosta adı.BAT olarak kaydederseniz yönetici olarak çalıştırdığınızda o konumlardaki kalıntılar silinecektir.
  • @echo off
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\Recent\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Prefetch\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Temp\"*.*
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp\"*.*
    EXIT
Alternatif olarak CMD yani komut istemi aracını yönetici olarak çalıştırıp sadece del ile başlayan her satır kodu yazıp her satırda ENTER 'a basarsanız aynı işlem gerçekleşir.

Alternatif olarak kodla vs. uğraşmam derseniz C:\Windows\Temp , C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp , C:\Windows\Prefetch , C:\Users\%username%\Recent bu 4 konuma tek tek girip her şeyi silebilirsiniz. NOT : Silinmeyenler olursa o an kullanıyordur atlayabilirsiniz o dosyaları.
 

ibrahimunaLife

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
29 Tem 2020
Mesajlar
746
Tepki
346
Konum
34 | İstanbul Pendik
Aynen hocam Türk Telekom. Ethernet sürücüsünden kaynaklandığını düşünüyorum hocam ki ethernet sürücüsünden kastınız bildiğimiz PC içerisindeki bileşense. Çünkü bu ev ortamındaki tüm bilgisayarlar da oluyor wifi ve ya kablolu fark etmiyor. Aynı şekilde telefonlar içinde bu durum söz konusu.
Selamlar, öncelikle dsl-vdsl veya fiber mi kullanıyorsunuz ? Tahmini olarak bu sorunu dsl-vdsl altyapıda yaşadığınızı varsayarak;
1. Evde sabit hat var mı ?
• Sabit hat var ise Splitter'ı ( dönüştürücü ) kontrol edin,
• Test edebilmek için eğer fazladan splitter yok ise mevcut splitter'ı söküp modemi direk bağlayın ve ev telefonunu bir kaç saat bağlamayın ki test edebilin.
• Sabit hat yok ise bina girişinde bulunan ankastreden dairenize gelen kablonun ek yerinden ayırarak RJ11 Jack çakarak modemi buraya bağlayın ve test edin.
• Eğer ankastreden yapmış olduğunuz testte herhangi bir sorun yok ise daireye kadar gelen kabloyu bi elektrikçi ile test edin gerekirse yenisini alın
• Sabit hat yok ise yukarıda yazdığım maddeleri denemeniz gerekecek.
2. Modemi detaylı kontrol edin
• Modem arayüzüne girerek güncel yazılım yüklü olup olmadığına bakın,
• Yazılım eski ise TurkTelekom ile görüşerek versiyon güncellemesi yaptırmanız lazım. Bu tarz firmalara verilen modemlerin güncel yazılımları genellikle bireysel kullanıcılar ile paylaşılmıyor.
3. Modemin konumu ve çevresel faktörleri kontrol edin
• Modemin yanında çok fazla elektrik kablosu / elektrik prizi bulunmasın
• Modemin çevresinde ve modem ile kullandığınız cihaz arasında ki mesafede yansıtıcı yüzey ( cam, ayna, porselen nesneler ) olup olmadığını kontrol edin,
• Yansıtıcı yüzeylerin çokluğu kablosuz bağlantılarda anlık düşmelere neden olmakta
4. Kablosuz düşmelerin bazı nedenleri modem versiyonu, yansıtıcı yüzeyler, kullandığınız cihazların ağ sürücüleri ile alakalı olup üç maddeyi kontrol ettikten sonra tekrardan bilgi verirseniz tekrardan detaylı kontrol sağlayabiliriz.
 
KS

Zackfair

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
90
Tepki
9
Konum
16 | Bursa
Modem arızalı değilse Windows odaklı sıkıntıları gidermek adına aşağıdaki yöntemi deneyebilirsiniz.

Ağ Sıfırla Yöntemi : Başata CMD yazın ve Komut İstemi aracını Yönetici Olarak Çalıştır seçeneğine tıklayın. Açılan pencereye aşağıdaki kodları yazıp her satırda ENTER tuşuna basıp işlemi onaylayın ve sonraki satıra geçin. Sistemi yeniden başlatıp deneyin.
  • netsh winsock reset
  • netsh winhttp reset proxy
  • netsh int ip reset a.txt
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /registerdns
  • ipconfig /release
  • ipconfig /renew
  • netsh advfirewall reset
  • netsh int tcp set global autotuninglevel=normal
  • netsh interface tcp set heuristics disabled
Ayrıca sistem kalıntıları odaklı bir virüs veya benzeri bir şey sorun yaratıyorsa diye aşağıdaki konumları temizlemenizi tavsiye derim. İşlemlerden sonra sistemi yeniden başlatıp deneyin.

Bir not defterine aşağıdaki kodu yapıştırıp dosya türünü tüm dosyalar ve bir dosta adı.BAT olarak kaydederseniz yönetici olarak çalıştırdığınızda o konumlardaki kalıntılar silinecektir.
  • @echo off
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\Recent\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Prefetch\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Temp\"*.*
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp\"*.*
    EXIT
Alternatif olarak CMD yani komut istemi aracını yönetici olarak çalıştırıp sadece del ile başlayan her satır kodu yazıp her satırda ENTER 'a basarsanız aynı işlem gerçekleşir.

Alternatif olarak kodla vs. uğraşmam derseniz C:\Windows\Temp , C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp , C:\Windows\Prefetch , C:\Users\%username%\Recent bu 4 konuma tek tek girip her şeyi silebilirsiniz. NOT : Silinmeyenler olursa o an kullanıyordur atlayabilirsiniz o dosyaları.
Bunu deneyeceğim hocam. Peki netin gün içerisindeki kopmalarını teyit edebilmek için herhangi bir yerden bakabilir miyim. Ona göre bu komut işletim sisteminde ki düzenlemeleri yaptıktan sonra sonucu sizinle sağlıklı bir şekilde paylaşabilirim.
 
KS

Zackfair

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
90
Tepki
9
Konum
16 | Bursa
Selamlar, öncelikle dsl-vdsl veya fiber mi kullanıyorsunuz ? Tahmini olarak bu sorunu dsl-vdsl altyapıda yaşadığınızı varsayarak;
1. Evde sabit hat var mı ?
• Sabit hat var ise Splitter'ı ( dönüştürücü ) kontrol edin,
• Test edebilmek için eğer fazladan splitter yok ise mevcut splitter'ı söküp modemi direk bağlayın ve ev telefonunu bir kaç saat bağlamayın ki test edebilin.
• Sabit hat yok ise bina girişinde bulunan ankastreden dairenize gelen kablonun ek yerinden ayırarak RJ11 Jack çakarak modemi buraya bağlayın ve test edin.
• Eğer ankastreden yapmış olduğunuz testte herhangi bir sorun yok ise daireye kadar gelen kabloyu bi elektrikçi ile test edin gerekirse yenisini alın
• Sabit hat yok ise yukarıda yazdığım maddeleri denemeniz gerekecek.
2. Modemi detaylı kontrol edin
• Modem arayüzüne girerek güncel yazılım yüklü olup olmadığına bakın,
• Yazılım eski ise TurkTelekom ile görüşerek versiyon güncellemesi yaptırmanız lazım. Bu tarz firmalara verilen modemlerin güncel yazılımları genellikle bireysel kullanıcılar ile paylaşılmıyor.
3. Modemin konumu ve çevresel faktörleri kontrol edin
• Modemin yanında çok fazla elektrik kablosu / elektrik prizi bulunmasın
• Modemin çevresinde ve modem ile kullandığınız cihaz arasında ki mesafede yansıtıcı yüzey ( cam, ayna, porselen nesneler ) olup olmadığını kontrol edin,
• Yansıtıcı yüzeylerin çokluğu kablosuz bağlantılarda anlık düşmelere neden olmakta
4. Kablosuz düşmelerin bazı nedenleri modem versiyonu, yansıtıcı yüzeyler, kullandığınız cihazların ağ sürücüleri ile alakalı olup üç maddeyi kontrol ettikten sonra tekrardan bilgi verirseniz tekrardan detaylı kontrol sağlayabiliriz.
Hocam kırsal bir yerde yaşadığım için bağlantı direkt olarak dışarıdan telefon kablo hattından geliyor. Splitter ise neredeyse 4-5 aydır kullanmıyorum. Ev telefonunu iptal ettiğim için. Etrafında çok olmaksızın kablolar ve akvaryum var fakat bu yaklaşık 3-4 senedir böyleydi. Güncelleme olayı hakkında da modemin içine girdim hocam fakat nereden güncelleyebilirim ve ya güncel olup olmadığına nereden bakabilirim bunun hakkında bilginiz varsa paylaşabilir misiniz. Modemin markası Zyxel VMG3312 - B10B
 

ibrahimunaLife

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
29 Tem 2020
Mesajlar
746
Tepki
346
Konum
34 | İstanbul Pendik
Dışarıdan gelen hat direk modeme mi bağlı ? TurkTelekom'a ait küçük beyaz bir kutu olması gerekir. Oradan test etmen gerekecek. Ayrıca yukarıda da dediğim gibi TurkTelekom veya diğer firmaların verdikleri modemlerin yazılım ve güncelleme işlemleri yine bu firmalar tarafından yapılmakta. Aşağıda verdiğim link'ten kontrol edebilirsin.

Şuan fark ettim sabit hattı kapattıktan sonra başlamış bu sorunun. Eve gelen hattı ve bu hattan modeme kabloyu test etmen gerekir. Sorunun çünkü tek bir cihaz ve bağlantı tipinde değil ev içerisinde kullandığın hemen hemen her cihazda mevcut.

 

A Shadow Falls

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
12 Ara 2021
Mesajlar
107
Tepki
27
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Amazondan Deneme amaçlı Modem Alıp deneyebilirsin. Yeni modeminde sorun hala devam ediyorsa modemi iade edip durumun modemden olmadığını belirtmen lazım. ( Neden sıfır dersen Türk Telekom'a sıfır aldım hala çözülmedi demek için ve de amazonda iade kolay olduğu için ) Ben Türk Telekom ile 1ç yıl uğraştım bu durum için Modem aldım Sıfır kablo çektim apartmandan eve kadar ve sorun benden olmadığını sonunda kanıtladım ama yine de çözmediler. En son Türk Telekom Yetkilisi Yusuf Kıraç Beye yazdım sorunu 1 günde çözdürdü... İsterlerse çözerler.
 

Eymen

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
4 Şub 2022
Mesajlar
573
Tepki
141
Konum
10 | Balıkesir
Bugün bana da oldu aynı şey anlamadım ayarlardan wifi kısmına girdim sonra hemen geri geldi sanırım ilk defa böyle oldu ancak şöyle bir durum var bi kaç aydır telefonum (yalnızca evdeki Wifi'a ) çok geç bağlanıyor bazen 10 saniye bile bekletiyor diğer wifi lara hemen bağlanıyor çok sinir oluyorum ama bir şey yapamıyorum bir çözümü varmı acaba.
 
KS

Zackfair

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
90
Tepki
9
Konum
16 | Bursa
Amazondan Deneme amaçlı Modem Alıp deneyebilirsin. Yeni modeminde sorun hala devam ediyorsa modemi iade edip durumun modemden olmadığını belirtmen lazım. ( Neden sıfır dersen Türk Telekom'a sıfır aldım hala çözülmedi demek için ve de amazonda iade kolay olduğu için ) Ben Türk Telekom ile 1ç yıl uğraştım bu durum için Modem aldım Sıfır kablo çektim apartmandan eve kadar ve sorun benden olmadığını sonunda kanıtladım ama yine de çözmediler. En son Türk Telekom Yetkilisi Yusuf Kıraç Beye yazdım sorunu 1 günde çözdürdü... İsterlerse çözerler.
Hocam valla değişik durumlar. 2 saat önce yağmur yağdı ve internet her 5 dakikada bir gidip gelmeye başladı. Modem de power ışığı hariç dsl falan gidiyor internet ışığı gidiyor. Arıyorum 24 saattir bağlantınız kopmamıştır diyorlar. Bu duruma hiç anlam veremiyorum açıkçası. Hani soruyorum böyle böyle bir sorunum var modemden kaynaklı mı diye. Deseler ki modem de sorun var falan hiç beklemeyeceğim alacağım bir modem. Belki dışarıdan gelen kabloda da sıkıntı olabilir neredeyse 16-17 senelik kablolar hep. Onun içinde değiştirme talebinde bulunsam teknik ekip gelir mi sorusu var aklımda.
 
KS

Zackfair

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
90
Tepki
9
Konum
16 | Bursa
Modem arızalı değilse Windows odaklı sıkıntıları gidermek adına aşağıdaki yöntemi deneyebilirsiniz.

Ağ Sıfırla Yöntemi : Başata CMD yazın ve Komut İstemi aracını Yönetici Olarak Çalıştır seçeneğine tıklayın. Açılan pencereye aşağıdaki kodları yazıp her satırda ENTER tuşuna basıp işlemi onaylayın ve sonraki satıra geçin. Sistemi yeniden başlatıp deneyin.
  • netsh winsock reset
  • netsh winhttp reset proxy
  • netsh int ip reset a.txt
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /registerdns
  • ipconfig /release
  • ipconfig /renew
  • netsh advfirewall reset
  • netsh int tcp set global autotuninglevel=normal
  • netsh interface tcp set heuristics disabled
Ayrıca sistem kalıntıları odaklı bir virüs veya benzeri bir şey sorun yaratıyorsa diye aşağıdaki konumları temizlemenizi tavsiye derim. İşlemlerden sonra sistemi yeniden başlatıp deneyin.

Bir not defterine aşağıdaki kodu yapıştırıp dosya türünü tüm dosyalar ve bir dosta adı.BAT olarak kaydederseniz yönetici olarak çalıştırdığınızda o konumlardaki kalıntılar silinecektir.
  • @echo off
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\Recent\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Prefetch\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Temp\"*.*
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp\"*.*
    EXIT
Alternatif olarak CMD yani komut istemi aracını yönetici olarak çalıştırıp sadece del ile başlayan her satır kodu yazıp her satırda ENTER 'a basarsanız aynı işlem gerçekleşir.

Alternatif olarak kodla vs. uğraşmam derseniz C:\Windows\Temp , C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp , C:\Windows\Prefetch , C:\Users\%username%\Recent bu 4 konuma tek tek girip her şeyi silebilirsiniz. NOT : Silinmeyenler olursa o an kullanıyordur atlayabilirsiniz o dosyaları.
Hocam bu komut işletim sisteminde ki olayı deneyecektim ama sorun sadece tek bir bilgisayarda olmadığını göz önünde bulundurursak bu sunmuş olduğunuz tavsiyeler tek bir bilgisayar üzerinde ki internet için geçerli gibi algıladım. Yanlışım varsa da özür dilerim.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,130
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Hocam bu komut işletim sisteminde ki olayı deneyecektim ama sorun sadece tek bir bilgisayarda olmadığını göz önünde bulundurursak bu sunmuş olduğunuz tavsiyeler tek bir bilgisayar üzerinde ki internet için geçerli gibi algıladım. Yanlışım varsa da özür dilerim.
Evet eğer sadece o sistemde sorun varsa onu çözmeye yönelik işlemlerdir bunlar. Ama tüm ağa bağlı cihazlarda varsa ya modem yada internet servis sağlayıcınızda sorun vardır.
 
KS

Zackfair

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
90
Tepki
9
Konum
16 | Bursa
Evet eğer sadece o sistemde sorun varsa onu çözmeye yönelik işlemlerdir bunlar. Ama tüm ağa bağlı cihazlarda varsa ya modem yada internet servis sağlayıcınızda sorun vardır.
Hocam üstte de yazmıştım. Bir ihtimal kabloları yenileteceğim. Alt yapıp VDSL'miş, ona göre de modem almayı düşünüyorum. Farklı bir başlık altında da modem tavsiyesi diye konu açacağım. İlginiz için tekrar teşekkür ederim.
 

Mineamona

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Tem 2023
Mesajlar
1
Tepki
0
Konum
Eskişehir
Merhaba aynı modem aynı hat aynı sorunu yaşıyorum bir kız olarak modemden ve pc den aman aman da anlayan biri değilim ama aynı olayı yaşıyorum bire bir bu sorunu nasıl düzelttiniz acaba bende aradım türk telekomu ama resmen sallamıyorlar benim de modemimin markası yanı ve telefon hattına bağlı ne yapabilirim acaba
 

ramocan55

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Ağu 2023
Mesajlar
2
Tepki
0
Konum
istanbul
Merhaba
Öncelikle internet sağlayıcım(TÜRK TELEKOM) tarafından yapılan bir bakım çalışmasından 24 saat sonra internetim aktif oldu ama,sürekli internetimde kopmalar başladı masaüstü bilgisayarıma bağlanan internetim düzgün çalışsa da bir oyun film vb uygulama açtığımda 15 saniye veya 30 saniye dsl kopmaları yaşıyorum ve internetim gidiyor ve anında geri geliyor
Bu sorun için neler mi denedim
1.Güvenlik duvarını of konuma getirdim bütün güvenlik ile alakalı programları
2.Modemi belki 100 defa resetledim
3.Dns ayarlarından tutun ağ ile alakalı tüm işlemleri yaptım
4.Bu sorun ile alakalı yüzlerce youtube videosu izledim
5.Komut sistemini kontrol ettim birden çok denemeler ve resetlemeler yaptım
6.Modem dahil tüm kabloları,internet kablolarını yeniledim(ayrıca elimde bulunan farklı bir modemi de test ettim) sonuç aynı
7.internetimi bilgisayarımdan ayırarak telefondan denemek istedim ve sonuç aynı
3 defa Telekom'a kayıt açtım
Ama benim garibime giden özellikle oyun açtığımda net kopuyor
mesela denemek için 1 saatlik YouTube videosu açtım bir şey olmadı internet hız kontrolü yapıyorum gayet iyi
Yani yapmadığım şey kalmadı
diyelim ki pc de sorun var denemek için telefondan oyun açtım yine attı
tek çare servis gelsin bakıcaz
internet ışığı normalde pır pır pır yanıp söner oyunu açınca zort donup kalıyor ama 1 oyunda değil onlıne tüm oyunlarda
Modem arızalı değilse Windows odaklı sıkıntıları gidermek adına aşağıdaki yöntemi deneyebilirsiniz.

Ağ Sıfırla Yöntemi : Başata CMD yazın ve Komut İstemi aracını Yönetici Olarak Çalıştır seçeneğine tıklayın. Açılan pencereye aşağıdaki kodları yazıp her satırda ENTER tuşuna basıp işlemi onaylayın ve sonraki satıra geçin. Sistemi yeniden başlatıp deneyin.
  • netsh winsock reset
  • netsh winhttp reset proxy
  • netsh int ip reset a.txt
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /registerdns
  • ipconfig /release
  • ipconfig /renew
  • netsh advfirewall reset
  • netsh int tcp set global autotuninglevel=normal
  • netsh interface tcp set heuristics disabled
Ayrıca sistem kalıntıları odaklı bir virüs veya benzeri bir şey sorun yaratıyorsa diye aşağıdaki konumları temizlemenizi tavsiye derim. İşlemlerden sonra sistemi yeniden başlatıp deneyin.

Bir not defterine aşağıdaki kodu yapıştırıp dosya türünü tüm dosyalar ve bir dosta adı.BAT olarak kaydederseniz yönetici olarak çalıştırdığınızda o konumlardaki kalıntılar silinecektir.
  • @echo off
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\Recent\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Prefetch\"*.*
    del /s /f /q "C:\Windows\Temp\"*.*
    del /s /f /q "C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp\"*.*
    EXIT
Alternatif olarak CMD yani komut istemi aracını yönetici olarak çalıştırıp sadece del ile başlayan her satır kodu yazıp her satırda ENTER 'a basarsanız aynı işlem gerçekleşir.

Alternatif olarak kodla vs. uğraşmam derseniz C:\Windows\Temp , C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp , C:\Windows\Prefetch , C:\Users\%username%\Recent bu 4 konuma tek tek girip her şeyi silebilirsiniz. NOT : Silinmeyenler olursa o an kullanıyordur atlayabilirsiniz o dosyaları.
 

ramocan55

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Ağu 2023
Mesajlar
2
Tepki
0
Konum
istanbul
Her şeyi yaptıktan sonra yine olmadı demiştim ya bugün ttnet den geldiler ve binadaki gelen kutudan başka hattan internet verdiler şuan düzel di gibi ama sorun yok gibi ama gelen arkadaşın dediğine göre bakımdan sonra gelen hatta sorun olduğu ve başka hattan internet bağlaması bu kadar
Merhaba
Öncelikle internet sağlayıcım(TÜRK TELEKOM) tarafından yapılan bir bakım çalışmasından 24 saat sonra internetim aktif oldu ama,sürekli internetimde kopmalar başladı masaüstü bilgisayarıma bağlanan internetim düzgün çalışsa da bir oyun film vb uygulama açtığımda 15 saniye veya 30 saniye dsl kopmaları yaşıyorum ve internetim gidiyor ve anında geri geliyor
Bu sorun için neler mi denedim
1.Güvenlik duvarını of konuma getirdim bütün güvenlik ile alakalı programları
2.Modemi belki 100 defa resetledim
3.Dns ayarlarından tutun ağ ile alakalı tüm işlemleri yaptım
4.Bu sorun ile alakalı yüzlerce youtube videosu izledim
5.Komut sistemini kontrol ettim birden çok denemeler ve resetlemeler yaptım
6.Modem dahil tüm kabloları,internet kablolarını yeniledim(ayrıca elimde bulunan farklı bir modemi de test ettim) sonuç aynı
7.internetimi bilgisayarımdan ayırarak telefondan denemek istedim ve sonuç aynı
3 defa Telekom'a kayıt açtım
Ama benim garibime giden özellikle oyun açtığımda net kopuyor
mesela denemek için 1 saatlik YouTube videosu açtım bir şey olmadı internet hız kontrolü yapıyorum gayet iyi
Yani yapmadığım şey kalmadı
diyelim ki pc de sorun var denemek için telefondan oyun açtım yine attı
tek çare servis gelsin bakıcaz
internet ışığı normalde pır pır pır yanıp söner oyunu açınca zort donup kalıyor ama 1 oyunda değil onlıne tüm oyunlarda
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst