- Katılım
- 18 Eki 2023
- Mesajlar
- 132
- Tepki
- 10
Merhaba dolap üzerinden ürün sattım ve kaç gündür kargodaydı hareket etmiyordu ve bugün kargo takibinden baktığımda kargoda hasar tespit edildi diyor ürünümde herhangi bir hasar kırık yoktu hatta kargolamadan önce dolaba kargo öncesi video yükledim kargo sayfasında e-ticaret platformuyla görüşün diyor dolapta kargo ile iletişime geçicez dedi bende trendyol express müşteri hizmetlerini aradım ürün size geldiğinde bize mail yolluyla fotoğraf attın ve incelendikten sonra ürün tutarı iadeniz gerçeklişir dedi ama inanmadım çoğu kişi mağdur olmuş önceden dolabada video yükledim sorun yaşar mıyım kargolamayı iyi yaptım kırılabilir etiketide vardı kargo suçlu para iademi yapmalarınıda istiyorum
@Sahuraka hocam bi bak konuma
@Kürşat Kütükçü konuma bakar mısın hocams
@Sahuraka hocam bi bak konuma
@Kürşat Kütükçü konuma bakar mısın hocams