Soru Monitör Değişimi İle İlgili Sorum Var

Quiet

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2024
Mesajlar
100
Tepki
26
Konum
61
Arkadaşlar merhaba. 2 ay önce Hepsiburada da bir satıcıdan AOC 24g4x model monitör almıştım, 1 buçuk ay sonra ekranda çizgiler oluştu garantiye gönderdim. Bir süre sonra teknik servisi arayıp durum sordum. Değişim için onay bekliyor demişlerdi, ne demek olduğunu sorduğumda görevli arkadaş monitörünüz için değişim veya iade talebi oluşturabileceğiniz belgeyi bekliyoruz demişti. Şimdi kargolamışlar bende aldığım yere göndereceğim. Esas sorum şu monitörün fiyatı artmış gözüküyor ve bu satıcı arkadaşın stoğunda göremedim. İade edersem zarar etmiş olacağım. Bu durumda ne yapmalıyım ? Satıcıya mesaj atmadım henüz. Fırsattsan ziyade 2k ya dönüştürebilir miyim acaba monitörü dedim ama satıcı olduğundan tahmin edersiniz ki ürün fiyatları çoğu şeyde absürt gözüküyor. Bu tarz durum yaşayan veya bilen eden varsa yardımcı olursanız sevinirim.
 

solaris

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
835
Tepki
242
''görevli arkadaş monitörünüz için değişim veya iade talebi oluşturabileceğiniz belgeyi bekliyoruz demişti.''

İade talebi gönderilen belgede varsa bence direk iade edip parasını geri alın.
Monitörün fiyatı ne kadar artmış görülüyor?

Şimdi sorun yaşadığınız bir marka ve model monitörde tekrar aynısını değiştirmek; yine aynı sorunları yaşama ihtimaliniz var... Şahsi düşüncem bu şekilde...
 
KS

Quiet

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2024
Mesajlar
100
Tepki
26
Konum
61
Bende senin düşüncedeydim hocam, 4500 e almıştım şu an 5400 gözüküyor hepsiburadanın kendi satışında. Satın aldığım satıcıda gözükmüyor. Böyle bir olay olmuşken 2k monitör mü alsam düşüncesine girmiştim. İade etmek daha mantıklı olacak ama zarar etmişim hissi de oluşmuyor değil :)
 

solaris

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
835
Tepki
242
Zarar açısından, artık hiç olmazsa verdiğmiz paranın tümü yanmadı diye bakın. :) Çünkü bu tür işlemlerde tamamen olumsuz sonuçlananalar da oluyor.
 
KS

Quiet

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2024
Mesajlar
100
Tepki
26
Konum
61
Yani evet ama sonuçta garantili ürün alıyoruz bize bunu sunuyorlar, kırmadığım sürece yararlanmam lazım. Ama dediğiniz şeylerde oluyor şikayetlerde gördüm araştırırken. Garantiye gönderirken yolda ekranı kırılanlar felan. Enteresan durumlar bi an önce halletsem de kurtulsam. Kargo felan insanın canını sıkıyor.
 

jsalvatore

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
8 Eyl 2024
Mesajlar
3
Tepki
0
Teknik servis Tecpro muydu hocam? Değişim onayı kaç günde verildi?
 
KS

Quiet

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2024
Mesajlar
100
Tepki
26
Konum
61
Teknik servis Tecpro muydu hocam? Değişim onayı kaç günde verildi?
Evet Tecpro servis. Toplam 10 günün sonunda kargoya vermiş oldular hocam. Değişim onayı mesajını sanırım 4-5 gün boyunca gördüm araya haftasonu da girmişti.
 

jsalvatore

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
8 Eyl 2024
Mesajlar
3
Tepki
0
Evet Tecpro servis. Toplam 10 günün sonunda kargoya vermiş oldular hocam. Değişim onayı mesajını sanırım 4-5 gün boyunca gördüm araya haftasonu da girmişti.
Benim de 24G2SPU marka monitörüm bozuldu. Garantiye yolladım, Tecpro servisinde değişim onayı bekliyor. Ama satın aldığım sitede stokta yok. Değişim onayı geldiğinde sitede veya serviste stokta yoksa değişim raporu ile iade edebiliyor muyuz?
 
KS

Quiet

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2024
Mesajlar
100
Tepki
26
Konum
61
Benim de 24G2SPU marka monitörüm bozuldu. Garantiye yolladım, Tecpro servisinde değişim onayı bekliyor. Ama satın aldığım sitede stokta yok. Değişim onayı geldiğinde sitede veya serviste stokta yoksa değişim raporu ile iade edebiliyor muyuz?
Evet az önce bende aldığım yer ile konuştum gönderilen belge ile birde iade kodu alırsan hepsiburada dan işlemleri hallederiz dedi. Benimde ürünün stoğu yok aldığım kişide. Değişim için teknik destekten talep etmelisin dedi. Ama servis bana öyle bi şey söylemedi. Gönderilen belge ile ister iade ister değişim yaparsın dedi. Servis neden elinde varsa yenisini göndermedi bilmiyorum. İşler uzasın diye herhalde :) Stoğunda olmadığı halde satıcı bulup değişebiliyor mu bilmiyorum. Ama ben 2k monitör almak istiyordum iade iyi seçenek gibi şu an.
 

jsalvatore

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
8 Eyl 2024
Mesajlar
3
Tepki
0
Evet az önce bende aldığım yer ile konuştum gönderilen belge ile birde iade kodu alırsan hepsiburada dan işlemleri hallederiz dedi. Benimde ürünün stoğu yok aldığım kişide. Değişim için teknik destekten talep etmelisin dedi. Ama servis bana öyle bi şey söylemedi. Gönderilen belge ile ister iade ister değişim yaparsın dedi. Servis neden elinde varsa yenisini göndermedi bilmiyorum. İşler uzasın diye herhalde :) Stoğunda olmadığı halde satıcı bulup değişebiliyor mu bilmiyorum. Ama ben 2k monitör almak istiyordum iade iyi seçenek gibi şu an.
O biraz satıcının inisiyatifine bağlı. Bazı firmalar stokta olmadığında bir üst modelle değişim bile önerebiliyorlar. İade bence de mantıklı.
 
KS

Quiet

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2024
Mesajlar
100
Tepki
26
Konum
61
O biraz satıcının inisiyatifine bağlı. Bazı firmalar stokta olmadığında bir üst modelle değişim bile önerebiliyorlar. İade bence de mantıklı.
Aslında tüketici hakkını ararsa evet üst modelini bile alabiliyorsun da çoğu insan uğraşmak istemediği için iade alıyor. fiyatlar artınca satıcılar iade almayı daha çok seviyor.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst