Yükleniyor…
www.itopya.com
Yükleniyor…
www.itopya.com
Bu 2 monitör için 2'li monitör kolu ne önerirsiniz?
Yükleniyor…
www.itopya.comYükleniyor…
www.itopya.com
Bu 2 monitör için 2'li monitör kolu ne önerirsiniz?
Yükleniyor…
www.n11.com
Teşekkürler hocam sağol yardımın için.Ben tek kol kullanıyorum. İkinci ekranım Arzopa ve küçük bir ekran. O yüzden çift kol kullanımında estetik nasıl olur onu bilemedim. Bu iki model arasında bir tanesi maks 9 diğeri 12 kg taşıyor. Masada yer açarlar bence iki model de. Estetik kısmı da tamamen size kalmış hocam. Umarım seçtiğinizi iyi günlerde kullanın.