Monitörde Alt Tarafını Boydan Boya Kaplayan Çizgiler Çıktı

_PhantoM_

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
28 Eki 2022
Mesajlar
431
Tepki
64
Konum
İstanbul
Selam, monitörümün alt kısmında durup dururken boydan boya kaplayan çizgiler çıktı. Herhangi bir darbe vs. olmadı monitöre karşı, bilgisayar açıkken birden oldu. Yardımcı olur musunuz?

Monitör Marka/Model: ASUS Tuf VG249Q1A 23.8"
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20231213_004940.jpg
    IMG_20231213_004940.jpg
    1.4 MB · Görüntüleme: 117

massiveRAIN

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 May 2023
Mesajlar
218
Tepki
38
Konum
34-istanbul
Selam, monitörümün alt kısmında durup dururken boydan boya kaplayan çizgiler çıktı. Herhangi bir darbe vs. olmadı monitöre karşı, bilgisayar açıkken birden oldu. Yardımcı olur musunuz?

Monitör Marka/Model: ASUS Tuf VG249Q1A 23.8"
Monitor üstündeki düğmelerden monitor menüsünden sistem sıfırlama var bir yap bakalım geçecekmi.
bendede asus var bir ara problem yaşadım kapanıp açılıyordu renk patlamaları oluyordu o şekilde çözdüm.
Monitor -> sistem kurulumu -> Tümünü sıfırla olması lazım
 
KS

_PhantoM_

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
28 Eki 2022
Mesajlar
431
Tepki
64
Konum
İstanbul
Monitor üstündeki düğmelerden monitor menüsünden sistem sıfırlama var bir yap bakalım geçecekmi.
bendede asus var bir ara problem yaşadım kapanıp açılıyordu renk patlamaları oluyordu o şekilde çözdüm.
Monitor -> sistem kurulumu -> Tümünü sıfırla olması lazım
Maalesef olmadı bir video ekledim, altta açık olan sekmelerin yerlerini değiştirincede garip şeyler oluyor. Başka bir çözüm yolu bulamazsam garantiye göndericem hepsiburada üzerinden vizyon bilgisayar satıcısından almıştım.


 
KS

_PhantoM_

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
28 Eki 2022
Mesajlar
431
Tepki
64
Konum
İstanbul
Monitörün hz değerini 165'den 60'a düşürdüm düşürdükten sonra çizgilerin çoğu kayboldu sadece görev çubuğunda çizgiler var.
 
KS

_PhantoM_

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
28 Eki 2022
Mesajlar
431
Tepki
64
Konum
İstanbul
farklı bir kablo denedinmi ? denediysen düzelmediyse garantinin yolunu tutucan gibi
Denemedim ama başka bir girişe takıp denedim, ekran kartında problem olabileceğinide düşündüm ama diğer 2 farklı monitörde bu sorun olmuyor. Asus'a mail gönderdim videolu bir şekilde onlardan dönüş bekliyorum eğer kullanıcı hatası diyip reddederlerse tüketici hakem heyetine başvurup nasıl bir yol izleyebilirim? 1 yıldada sonuçlansa benim için sorun değil başka monitör ile idare edebilirim.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst