Ölü Pixel Sorunu

Engin147

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Haz 2024
Mesajlar
69
Tepki
4
İyi günler arkadaşlar 2 ay önce amazon üzerinden almış olduğum lg marka oyuncu monitörümde 1 adet ölü piksel çıktığını fark ettim bununla ilgili lg servisiyle görüşme sağladığım kendileri en az 3 ila 5 ölü piksel olmaması durumunda işlem yapmadıklarını ve 1 adet ölü pikselin normal kabul edildiğini ilettiler bu durumda thh başvurmakla uğraşmak istemiyorum servise götürsem orda kararları değişebilir mi tavsiyeniz nedir bu yönde
 

Metinolmetin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
4 Ara 2022
Mesajlar
5
Tepki
1
Bir adet ölü piksel bile olsa, bu ürün ayıplı mal kapsamına girer. Servisin yönlendirmelerine kanmayın. 4 seçimlik hakkınızdan birini talep edebilirsiniz.
 
KS

Engin147

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Haz 2024
Mesajlar
69
Tepki
4
Bir adet ölü piksel bile olsa, bu ürün ayıplı mal kapsamına girer. Servisin yönlendirmelerine kanmayın. 4 seçimlik hakkınızdan birini talep edebilirsiniz.
2 adet oldu ölü piksel çok dikkatli bakmadıkça belli olmuyor ama servise gtrcm servis 3 ile 5 ölü pixel olmadan işlem sağlamyrmş grştm bugün lg ile umarım servise boşuna gitmiş olmam thh ile uğraşmak istemiyorum çünkü
 

Metinolmetin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
4 Ara 2022
Mesajlar
5
Tepki
1
Anlaşılan yolunuz THH'den geçecek gibi görülüyor. Taleplerinizi yazılı olarak LG müşteri Hizmetlerine e-posta olarak bildiriniz ki, elinizde yazılı bir tutanak oluşmuş olsun. Yukarıda anlattığınız gibi şikâyetinizi yazılı olarak bildiriniz. Ayıplı mal kapsamında olan ürün hakkında 4 seçimlik hakkınızdan hangisini seçtiğinizi mutlaka belirtiniz. Ölü piksellere ait bir fotorafı da e-posta ekine ekleyiniz. Size olumsuz geri dönüş sağlalarlarsa, o zaman siz de olumsuz geri dönüş yapılan e-posta çıktısı, ölü piksellere ait fotoğraf, ürününe ait garanti belgesi ve satın alma belgesi ile birlikte İl tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekmektedir. THH'ye bizzat gitmenize de gerek yok. E-Devlet üzerinden başvurunuzu tamamlayabilirsiniz. Ya da daha iyisi İl tüketici hakem heyetine telefon edin, oradaki yetkin kişiler sizi daha iyi yönlendirir, yardımcı olur. Hakkınız zayi olmasına izin vermeyin. LG müşteri hizmetlerine taleplerinizi yazılı olarak bildiriniz ki, elinizde yazılı belgeli bir tutanak oluşsun, bu çok önemli !.. Aksi taktirde istedikleri gibi at koştururlar.

Ben bu zamana kadar ayıplı mal kapsamında 1 adet: 18 ay kullandığım ultrabook, 1 adet: Fotoğraf makinesi iade edip, ödemiş olduğum ücreti geri aldım. Günümüzde yüksek enflasyon nedeniyle, sürekli yükselen ürün fiyaylarından dolayı, iade ederseniz aynı ücretten tekrar alamayacağınızdan, zarar etmemek için değişim talebinde bulunmanız daha doğru olacaktır.
 
KS

Engin147

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Haz 2024
Mesajlar
69
Tepki
4
Anlaşılan yolunuz THH'den geçecek gibi görülüyor. Taleplerinizi yazılı olarak LG müşteri Hizmetlerine e-posta olarak bildiriniz ki, elinizde yazılı bir tutanak oluşmuş olsun. Yukarıda anlattığınız gibi şikâyetinizi yazılı olarak bildiriniz. Ayıplı mal kapsamında olan ürün hakkında 4 seçimlik hakkınızdan hangisini seçtiğinizi mutlaka belirtiniz. Ölü piksellere ait bir fotorafı da e-posta ekine ekleyiniz. Size olumsuz geri dönüş sağlalarlarsa, o zaman siz de olumsuz geri dönüş yapılan e-posta çıktısı, ölü piksellere ait fotoğraf, ürününe ait garanti belgesi ve satın alma belgesi ile birlikte İl tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekmektedir. THH'ye bizzat gitmenize de gerek yok. E-Devlet üzerinden başvurunuzu tamamlayabilirsiniz. Ya da daha iyisi İl tüketici hakem heyetine telefon edin, oradaki yetkin kişiler sizi daha iyi yönlendirir, yardımcı olur. Hakkınız zayi olmasına izin vermeyin. LG müşteri hizmetlerine taleplerinizi yazılı olarak bildiriniz ki, elinizde yazılı belgeli bir tutanak oluşsun, bu çok önemli !.. Aksi taktirde istedikleri gibi at koştururlar.

Ben bu zamana kadar ayıplı mal kapsamında 1 adet: 18 ay kullandığım ultrabook, 1 adet: Fotoğraf makinesi iade edip, ödemiş olduğum ücreti geri aldım. Günümüzde yüksek enflasyon nedeniyle, sürekli yükselen ürün fiyaylarından dolayı, iade ederseniz aynı ücretten tekrar alamayacağınızdan, zarar etmemek için değişim talebinde bulunmanız daha doğru olacaktır.
Peki durumum thh ye kalırsa çok uzun sürüyormu
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst