PC Hocası Rx7800Xtli Önerdiği Sistemi Aldım

berkanred

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
30 Kas 2024
Mesajlar
4
Tepki
0
Kasadan çok rahatsız edici sesler geliyor sanki fanlar birbirne sürtünüyor oyuna girdiğimde cırcır böğeği gibi bir ses geliyor
Oyundan çıktığımda ise bilgisayar havalanacakmış gibi oluyor.
Sizce sorun ne olabilir

 

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
yeni sistem alırken PARANI BOŞA HARCAMAK İSTEMİYORSAN , SİNİRİM BOZULMASIN diyorsan üşenmeden hepsini okuyun lütfen..

Bende Gaming.Gen de PC Hocası GG-12 sistemini aldım.Ekran kartından

ASUS Dual Radeon RX 7800 XT OC 16GB​

çok yüksek şekilde coil whine sesi geliyor.Bir kaç gün test ettim bütün oyunlarda aynı sorun sanki kasadan uçak kalkacak...ve GPU Tweak III de GPU kullanımı her zaman %100 gözüküyor boş masaüstündeyken bile...Sonrasında da monitorde dikine renkli çizgiler çıktı hemde kızım oyun oynarken...Monitörüde ( Asus 27" TUF Gaming VG279Q3A 1ms 180hz )
Coil Whine arızası ;





Monitör ;







Gaming.gen den kasayı sipariş ettikten 2 gün sonra internet sitelerinden bu monitörü almıştım.Sürekli problemler çıkınca hemen kasayı ve mönitörü tekrar kutulayıp firmaya götürdüm.Sorunları söyledim ve iade etmek istedim.Bu kararı teknık ekipleri varmış onlar görüp karar verecekmiş.Kasa ve monitor içinde 14 gün cayma hakkım olduğunu söylesemde bu karar Gaming.gen firmasındaki çalışanların değil teknik ekibin karar vereceğin bir durummuş.Onlar sadece satış yapıyorlarmış..????Bu nasıl hizmet herşey satın alana kadar mı geçerli??Hizmet sonrası müşteri memnuniyeti??
Sonuç olarak servis formu doldurup sorunları yazdım... İademi istedim..hatta monitor için oradaki çalışan Enes T. '' keyfi için iade olmaz ama '' dedi ona da söylediğim gibi yasal olarak 14 gün zaten cayma hakkım var nasıl olmaz???..
Servise yolladık kasa ve monitörü..2 gün sonra servis aradı iade etmek istediğimi sordu evet dedim sistemde aşırı bir bobin vızıltısı var 35000 TL sıfır sisteme para verdim sıfır sistemde neden beni sürekli rahatsız edecek bir vızıltı olsun ki neden bununla kullanmak isteyeyim ki dedim..hatta videoları göndermek istedim gerek yok dedi..servis olarak biz incelemeleri yapacağız zaten sorun anlaşılır ve değişim yapılır dedi..bende eğer siz ekran kartının sorunsuz bobin vızıltısız olarak yenisi ile değiştirir bunu test eder ve evet coil whine yok emin olursanız iade etmem sistemi kullanırım dedim.Böyle deyince tabiki efendim gerekli kontrolleri sağlayacağız ve size sorunsuz coil whine olmayan sistem teslim edeceğiz bizden geri dönüş bekleyin dedi.Ertesi gün aradım durumu sorguladım teknik servisin cevabı ise ; ekran kartında coil whine varmış evet dedi ...ya birşey yazacam ama buraya yazamıyorum.!!! servise gönderdik dedi yahu sen servis değil misin dedim? asus servisine göndermişler onlar ok verirse değişim olacakmış..(tek tek parçaları asusdan alsaydım keşke)ayrıca monitorünüzde de arıza var dedi ne arızası dedim dikine çizgiler sorunu monitorden miş dedi????vay bee ...maksimum 21 gün ortalama 1.5 hafta bekleyecekmişim anca geri dönüş olurmuş??? 34000TL kasa 8500TL monitor toplma 42.500TL ödeme yaptım bu firmaya hemde tek çekim tiko para...aldığım ürünü 3-4 gün test ettim sonrası direkt firmaya götürdüm onlarda servise ve 15-20 gün sonra anca haber gelecek ...gelecek habere göre değişim olacak ya olmazsa???? T.H.H. ve avukat tutup uğraşacağım en son firmaya icraya kadar gider....


YA ARKADAŞLAR BU ÜRÜNLER SIFIR OLARAK SATILAN ÜRÜNLER KUTULU V.S nasıl hemen ikisinden de sorun arıza çıkıyor?? YOKSA BU ÜRÜNLER YURTDIŞINDAN ÜRETİM BANDINDAN indirilen ürünler mi??normalde tek tek toplayınca daha pahalıya geliyor bu sistem??? gaming.gen ve bu tür firmalar benim aldığım sistemi ortalama 10.000 TL daha ucuza nasıl satıyor?? türlü sebeplerle üretim bandından indirilen ürünleri toplayıp bu sistemlere mi montajlıyorlar??BUNU BİR DÜŞÜNELİM??İşin garibi PC HOCASI youtube kanalında bu sistemi görüp onların yaptığı incelemeyi araştırmayı dikkate alarak kendimcede parçaları araştırıp sipariş verdim.PC HOCASI nın monitor incelemelerini de izledim paneline kadar söküp üreticisine kadar bilgi veriyorlarKeşke bu sitemler de de ekran kartını bu denli inceleyip kaç faz var ?bobin vızıltısı varmı bunlarıda gösterselerdi.Onların kanalında olduğundan sistemin adı PC HOCASI olduğunda kefil niteliğinde sayıldıklarından gönül rahatlığı ile sipariş vermiştim ama ÇOK PİŞMANIM ...kanala ve o çocuklara yakıştıramadım..Amazondan alınan ekran kartlarında coil whine arızası olduğunda hemen iade alıyorlarmış ve https://www.techpowerup.com/review/asrock-radeon-rx-7800-xt-phantom/4.html sitesinden detaylı bazı ekran kartların kart ve phase yapısını inceleyebiliyorsunuz ne kadar phase fazla ise o kadar coil whine olma olasılığı az oluyormuş.Bilgi amaçlı paylaşıyorum.
 
Son düzenleme:

Woqqies

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
16 Eyl 2022
Mesajlar
737
Tepki
171
Ben AMD ekran kartını almayı önermiyorum . Sürekli bir sorun sürekli bir problemle karşılaşıyorsun. Nvidia ile karşılaştırdığında. Elektronik ürünler birazda şans işi çok iyi bir üründür ama sana gelen üründe bir problem çıkabilir. Ama fan boyluk gibi olmasın AMD ekran kartındaki sorunları gidermedikçe ekran kartında Nvidia her zaman bir adım öndedir.
 

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Ben AMD ekran kartını almayı önermiyorum . Sürekli bir sorun sürekli bir problemle karşılaşıyorsun. Nvidia ile karşılaştırdığında. Elektronik ürünler birazda şans işi çok iyi bir üründür ama sana gelen üründe bir problem çıkabilir. Ama fan boyluk gibi olmasın AMD ekran kartındaki sorunları gidermedikçe ekran kartında Nvidia her zaman bir adım öndedir.
Nvidia’da da çıkıyor.. ama tabiki bu amd kadar değilmiş..o kadar araştırdım ki bu coil whine arızası başıma gelince… şok oldum okuduklarımdam gördüğüm videolardan sonra.. piyasada okadar çok varki orta sınıf üst sınıf farketmiyor ..yazık günah…yaptığım araştırmalardan sonra artık bakılması gereken kartın phase yapısı olduğu kanaatindeyim minimum 10 phase aşağısı çok çok riskli…bobin başına gelen geçen elektrik akımı azaldıkça rezonans azalıyor …titreşim olmuyor ya da çok az oluyor..mantıklı
 

Rext

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ara 2024
Mesajlar
5
Tepki
2
Bendede PCH GG-11 var psuda coıl whıne var hıcmı test etmez koskoca fırma yada ettılerse kulakları duyuyormu?
 

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Bendede PCH GG-11 var psuda coıl whıne var hıcmı test etmez koskoca fırma yada ettılerse kulakları duyuyormu?
Ben PCH-GG 12 yi mağazadan teslim aldım.Eve geldim kutuyu açtım ama kutu ne kutu her tarafından naylon çıkıyor yani size “sıfır” hissiyatifi veriyor.Hatta kasanın olduğu kutuyu açınca karton kapaklarının içerdeki kısmı nylon ile yapıştırılmış yani sizden önce birinin onu açmış olma ihtimali yok..içimden de diyorum bunu nasıl test etti gaming.gen bu hiç açılmamış ki…sonra kurdum pc yi (ekran kartı demonte geldi kendim montajladım)açtım Bi baktım win 11 başlangıç paketi yüklü bilgisayarda profilde gaming gen e kayıtlı ???Allah Allah free-dos olacaktı bu neden böyle geldi ki dedim kendi kendime(tabi lisans key kayıtlı değil)..adamlar test yapmış demekki dedim iyi güzel ama açılmış ve test için kullanılmış bu bilgisayarı nasıl “sıfır” gibi o kutuya jelatinler naylonlar ile koymuşlar ???işçilik mükemmel..
Ekran kartının kutusuda jelatinli naylon lu “sıfır” dı soketlerde koruma plastiği vardı hiç açılmamış görünüyordu… eee ozaman ekran kartı nı test etmeden mi bana gönderdiler??? çünkü ekran kartının kutudan çıkarmak için mecbur kutudaki kartı kaplayan kartonu biraz yırtman yada sökmen lazım dı …hiç ama hiç dokunulmamıştı..Bunların doğrultusunda benim sistemimi ekran kartım olmadan açıp win 11 yüklemiş kasayı tekrar kutuya muntazam bir işçilikle “sıfır” gibi yerleştirmişler..o zaman bu muntazam işçilikle işlem görmüş yada önceden kullanılmış ekran kartını da tekrar kutuya koyabilirler…ve ayrıca ekran kartımın garantisi 08.2024 de anakartın garantisi 19.11.2024 başlamış ama ben sistemi 30.11.2024 de sipariş ettim ve 03.12.2024 de mağazadan teslim aldım.Bıu nasıl bir garanti başlagıcı ???garanti süreci ürünü kullanmaya başladığın an başlamaz mı???
 

suki667

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
10 Eyl 2024
Mesajlar
17
Tepki
2
yeni sistem alırken PARANI BOŞA HARCAMAK İSTEMİYORSAN , SİNİRİM BOZULMASIN diyorsan üşenmeden hepsini okuyun lütfen..

Bende Gaming.Gen de PC Hocası GG-12 sistemini aldım.Ekran kartından

ASUS Dual Radeon RX 7800 XT OC 16GB​

çok yüksek şekilde coil whine sesi geliyor.Bir kaç gün test ettim bütün oyunlarda aynı sorun sanki kasadan uçak kalkacak...ve GPU Tweak III de GPU kullanımı her zaman %100 gözüküyor boş masaüstündeyken bile...Sonrasında da monitorde dikine renkli çizgiler çıktı hemde kızım oyun oynarken...Monitörüde ( Asus 27" TUF Gaming VG279Q3A 1ms 180hz )
Coil Whine arızası ;





Monitör ;







Gaming.gen den kasayı sipariş ettikten 2 gün sonra internet sitelerinden bu monitörü almıştım.Sürekli problemler çıkınca hemen kasayı ve mönitörü tekrar kutulayıp firmaya götürdüm.Sorunları söyledim ve iade etmek istedim.Bu kararı teknık ekipleri varmış onlar görüp karar verecekmiş.Kasa ve monitor içinde 14 gün cayma hakkım olduğunu söylesemde bu karar Gaming.gen firmasındaki çalışanların değil teknik ekibin karar vereceğin bir durummuş.Onlar sadece satış yapıyorlarmış..????Bu nasıl hizmet herşey satın alana kadar mı geçerli??Hizmet sonrası müşteri memnuniyeti??
Sonuç olarak servis formu doldurup sorunları yazdım... İademi istedim..hatta monitor için oradaki çalışan Enes T. '' keyfi için iade olmaz ama '' dedi ona da söylediğim gibi yasal olarak 14 gün zaten cayma hakkım var nasıl olmaz???..
Servise yolladık kasa ve monitörü..2 gün sonra servis aradı iade etmek istediğimi sordu evet dedim sistemde aşırı bir bobin vızıltısı var 35000 TL sıfır sisteme para verdim sıfır sistemde neden beni sürekli rahatsız edecek bir vızıltı olsun ki neden bununla kullanmak isteyeyim ki dedim..hatta videoları göndermek istedim gerek yok dedi..servis olarak biz incelemeleri yapacağız zaten sorun anlaşılır ve değişim yapılır dedi..bende eğer siz ekran kartının sorunsuz bobin vızıltısız olarak yenisi ile değiştirir bunu test eder ve evet coil whine yok emin olursanız iade etmem sistemi kullanırım dedim.Böyle deyince tabiki efendim gerekli kontrolleri sağlayacağız ve size sorunsuz coil whine olmayan sistem teslim edeceğiz bizden geri dönüş bekleyin dedi.Ertesi gün aradım durumu sorguladım teknik servisin cevabı ise ; ekran kartında coil whine varmış evet dedi ...ya birşey yazacam ama buraya yazamıyorum.!!! servise gönderdik dedi yahu sen servis değil misin dedim? asus servisine göndermişler onlar ok verirse değişim olacakmış..(tek tek parçaları asusdan alsaydım keşke)ayrıca monitorünüzde de arıza var dedi ne arızası dedim dikine çizgiler sorunu monitorden miş dedi????vay bee ...maksimum 21 gün ortalama 1.5 hafta bekleyecekmişim anca geri dönüş olurmuş??? 34000TL kasa 8500TL monitor toplma 42.500TL ödeme yaptım bu firmaya hemde tek çekim tiko para...aldığım ürünü 3-4 gün test ettim sonrası direkt firmaya götürdüm onlarda servise ve 15-20 gün sonra anca haber gelecek ...gelecek habere göre değişim olacak ya olmazsa???? T.H.H. ve avukat tutup uğraşacağım en son firmaya icraya kadar gider....


YA ARKADAŞLAR BU ÜRÜNLER SIFIR OLARAK SATILAN ÜRÜNLER KUTULU V.S nasıl hemen ikisinden de sorun arıza çıkıyor?? YOKSA BU ÜRÜNLER YURTDIŞINDAN ÜRETİM BANDINDAN indirilen ürünler mi??normalde tek tek toplayınca daha pahalıya geliyor bu sistem??? gaming.gen ve bu tür firmalar benim aldığım sistemi ortalama 10.000 TL daha ucuza nasıl satıyor?? türlü sebeplerle üretim bandından indirilen ürünleri toplayıp bu sistemlere mi montajlıyorlar??BUNU BİR DÜŞÜNELİM??İşin garibi PC HOCASI youtube kanalında bu sistemi görüp onların yaptığı incelemeyi araştırmayı dikkate alarak kendimcede parçaları araştırıp sipariş verdim.PC HOCASI nın monitor incelemelerini de izledim paneline kadar söküp üreticisine kadar bilgi veriyorlarKeşke bu sitemler de de ekran kartını bu denli inceleyip kaç faz var ?bobin vızıltısı varmı bunlarıda gösterselerdi.Onların kanalında olduğundan sistemin adı PC HOCASI olduğunda kefil niteliğinde sayıldıklarından gönül rahatlığı ile sipariş vermiştim ama ÇOK PİŞMANIM ...kanala ve o çocuklara yakıştıramadım..Amazondan alınan ekran kartlarında coil whine arızası olduğunda hemen iade alıyorlarmış ve https://www.techpowerup.com/review/asrock-radeon-rx-7800-xt-phantom/4.html sitesinden detaylı bazı ekran kartların kart ve phase yapısını inceleyebiliyorsunuz ne kadar phase fazla ise o kadar coil whine olma olasılığı az oluyormuş.Bilgi amaçlı paylaşıyorum.
Yaşadığın duruma üzüldüm dostum umarım hakkını bulursun peşini bırakma.
 

Woqqies

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
16 Eyl 2022
Mesajlar
737
Tepki
171
Ben PCH-GG 12 yi mağazadan teslim aldım.Eve geldim kutuyu açtım ama kutu ne kutu her tarafından naylon çıkıyor yani size “sıfır” hissiyatifi veriyor.Hatta kasanın olduğu kutuyu açınca karton kapaklarının içerdeki kısmı nylon ile yapıştırılmış yani sizden önce birinin onu açmış olma ihtimali yok..içimden de diyorum bunu nasıl test etti gaming.gen bu hiç açılmamış ki…sonra kurdum pc yi (ekran kartı demonte geldi kendim montajladım)açtım Bi baktım win 11 başlangıç paketi yüklü bilgisayarda profilde gaming gen e kayıtlı ???Allah Allah free-dos olacaktı bu neden böyle geldi ki dedim kendi kendime(tabi lisans key kayıtlı değil)..adamlar test yapmış demekki dedim iyi güzel ama açılmış ve test için kullanılmış bu bilgisayarı nasıl “sıfır” gibi o kutuya jelatinler naylonlar ile koymuşlar ???işçilik mükemmel..
Ekran kartının kutusuda jelatinli naylon lu “sıfır” dı soketlerde koruma plastiği vardı hiç açılmamış görünüyordu… eee ozaman ekran kartı nı test etmeden mi bana gönderdiler??? çünkü ekran kartının kutudan çıkarmak için mecbur kutudaki kartı kaplayan kartonu biraz yırtman yada sökmen lazım dı …hiç ama hiç dokunulmamıştı..Bunların doğrultusunda benim sistemimi ekran kartım olmadan açıp win 11 yüklemiş kasayı tekrar kutuya muntazam bir işçilikle “sıfır” gibi yerleştirmişler..o zaman bu muntazam işçilikle işlem görmüş yada önceden kullanılmış ekran kartını da tekrar kutuya koyabilirler…ve ayrıca ekran kartımın garantisi 08.2024 de anakartın garantisi 19.11.2024 başlamış ama ben sistemi 30.11.2024 de sipariş ettim ve 03.12.2024 de mağazadan teslim aldım.Bıu nasıl bir garanti başlagıcı ???garanti süreci ürünü kullanmaya başladığın an başlamaz mı???
Garanti kullanıcıya kesilen fatura tarihinden itibaren başlar. Ben öyle biliyorum.
 

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Garanti kullanıcıya kesilen fatura tarihinden itibaren başlar. Ben öyle biliyorum.
Garanti süresi, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıl ....
 

Ekli dosyalar

  • tüketici ticaret.jpg
    tüketici ticaret.jpg
    503.9 KB · Görüntüleme: 8

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst