Merhabalar pckolik üzerinden sistem siparişi vermiştim 14 kasımda ödemesini yaptım ve yine 14 kasımda ödeme onaylandı ama ürün yeni bu gün kargoya verildi 3 gündür müşteri hizmetlerine ulaşamıyordum aradım farklı bir şekilde bağlandım öperatörle geçen konuşmayı aktariyorum:
Ben: neden 3 gündür ulaşamıyoruz size
Operatör: yoğunluk vardı efendim
Ben: madem yoğunluk var 2 3 eleman alın
Operatör: haklısınız
Ben : neden geç veriyorsunuz kargoya.
Müst. H: efendim siz ilk olarak istanbul yazmışsınız o yüzden ürün gitti geldi biz tekrar yolladık (öncedende aradım böyle bişey denmedi vermemişiz kargoya bir gecikme oldu yogunluktan oturu 2 3 gune kargoya verillecek konuşmada aklıma gelmedi bunu demek )
Ben: doğrudur ama ürün daha halen hazırlanma aşmasındayken müşteri hizmetlerini arayıp değiştirdim tam tarihini hatırlamıyorum ama sipariş verdiğim günün evveli düzelttim, dedim. Sonrasında :
-ayrıca bana siparişiniz kargoya verildi diye e posta gelmesi gerekmiyormu, dedim.
Müşt. H:evet gelmeli
BEN: ama gelmedi
MÜŞT. H: o zaman sistemsel bir hata olmuş (Yalan olma ihtimali arttı adamı koseye sıkıştırdım cevap yine adamı sinir eden cinsten)( ama adam suçu bana yüklemeye devam etti tekrarladı) siz istanbul yazdıgınız için aras kargo siparişi teslim edemedi bize mesaj yolladı ve ürünü geri getirdi
Ben: madem öyle bu mesajı bana atabilirmisiniz
Öperatör: tabiki atarız yanlız [email protected] a e posta atıp öğrenebilirsiniz
Vel hasıl uzatmaya gerek yok kıvırdıgını düşünüyorum e postamı veriyim dedim yok atamayı falan sonrasında sizi sikayet edeceğim dedim görüşmeler kayıt altıda tutuluyor değilmi dedim evet dedi yanlız mahkeme yoluyla alabilirsiniz bir yerden sonra adam diğer müşterilerimizde hatta gerekli bilgileri aldığınızı düşünüyorum dedi bende tm dedim şimdi düsunyorumda daha sert olmalıymışım neyse mahkemeye vericeğim yarın kapalı galiba ama en kısa sürede adliyeye yada tüketici hakem heyetine başvuracağım müşteri deneyimimi az çok anlamışınızdır ama size tavsiye bu pckolik denen firmadan uzuk durun adamlar tam acemiler ve rezalet bir müşteri hizmetleri var satış sonrası sıkıntı yaşarsınız
Detaylı bilgi için video:
Ben: neden 3 gündür ulaşamıyoruz size
Operatör: yoğunluk vardı efendim
Ben: madem yoğunluk var 2 3 eleman alın
Operatör: haklısınız
Ben : neden geç veriyorsunuz kargoya.
Müst. H: efendim siz ilk olarak istanbul yazmışsınız o yüzden ürün gitti geldi biz tekrar yolladık (öncedende aradım böyle bişey denmedi vermemişiz kargoya bir gecikme oldu yogunluktan oturu 2 3 gune kargoya verillecek konuşmada aklıma gelmedi bunu demek )
Ben: doğrudur ama ürün daha halen hazırlanma aşmasındayken müşteri hizmetlerini arayıp değiştirdim tam tarihini hatırlamıyorum ama sipariş verdiğim günün evveli düzelttim, dedim. Sonrasında :
-ayrıca bana siparişiniz kargoya verildi diye e posta gelmesi gerekmiyormu, dedim.
Müşt. H:evet gelmeli
BEN: ama gelmedi
MÜŞT. H: o zaman sistemsel bir hata olmuş (Yalan olma ihtimali arttı adamı koseye sıkıştırdım cevap yine adamı sinir eden cinsten)( ama adam suçu bana yüklemeye devam etti tekrarladı) siz istanbul yazdıgınız için aras kargo siparişi teslim edemedi bize mesaj yolladı ve ürünü geri getirdi
Ben: madem öyle bu mesajı bana atabilirmisiniz
Öperatör: tabiki atarız yanlız [email protected] a e posta atıp öğrenebilirsiniz
Vel hasıl uzatmaya gerek yok kıvırdıgını düşünüyorum e postamı veriyim dedim yok atamayı falan sonrasında sizi sikayet edeceğim dedim görüşmeler kayıt altıda tutuluyor değilmi dedim evet dedi yanlız mahkeme yoluyla alabilirsiniz bir yerden sonra adam diğer müşterilerimizde hatta gerekli bilgileri aldığınızı düşünüyorum dedi bende tm dedim şimdi düsunyorumda daha sert olmalıymışım neyse mahkemeye vericeğim yarın kapalı galiba ama en kısa sürede adliyeye yada tüketici hakem heyetine başvuracağım müşteri deneyimimi az çok anlamışınızdır ama size tavsiye bu pckolik denen firmadan uzuk durun adamlar tam acemiler ve rezalet bir müşteri hizmetleri var satış sonrası sıkıntı yaşarsınız
Detaylı bilgi için video: