Ram Olması Gerekenden Düşük Mhz De Çalışıyor

KnithsSs

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Tem 2022
Mesajlar
258
Tepki
58
Sistem özelliklerim: Amd Ryzen 5 5500 işlemci
Gıgabyte A520m h anakart
goodram 8x2 ddr 4 3200mhz ram

şimdi size şu an çalışma durumunun ss lerini atıyorum
:
Ekran görüntüsü 2024-06-16 143043.png


Anakartım ve işlemcim 3200mhz e kadar destekliyor diye biliyorum yine de emin olamadığımdan sizlere yazmak istedim destekliyor mu desteklemiyor mu yardımcı olursanız sevinirim. İyi bayramlar
 

kuru cacık

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
2,777
Tepki
636
Sizin ramleriniz şu an 3600 mhz de çalışıyor. Dram frequency deki rakam 2 ile çarpılır.
 
KS

KnithsSs

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Tem 2022
Mesajlar
258
Tepki
58
Hocam iyisiniz hoşşsunuzda elimde rtx2060 12 gb ekran kartım var 16gb ramim var ben 200 ustu fps goremıyorum valoda 300-350 arasındayken sımdı 200 240 bunun sorunu ne olabilir az önce 2 defa bıosdan mhzlerı manuel ayarlayıp kaydedıp cıktım pc açılmadı bıos pilini sök tak yaptım öyle halledebildim yine bıosa girip xmp açıp çıktım sadece. Bıos üzerinde frenquecy gibi bir ayar vardı orda 2100 mhz gozukuyor.

a64f71a1-4cf0-425e-ba74-d7c40e6bff5a.jpg
 

kuru cacık

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
2,777
Tepki
636
İşte biosdada X.M.P yi açmışsınız ve ramleriniz 3600 olarak görünüyor. profil 1 olarak.
Valoda düşme işlemcini aşırı sıcaklığından olabilir 3-5 gündür oluyorsa,
Oyunda işlemci sıcaklığına bi bakın.
 
KS

KnithsSs

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Tem 2022
Mesajlar
258
Tepki
58
İşte biosdada X.M.P yi açmışsınız ve ramleriniz 3600 olarak görünüyor. profil 1 olarak.
Valoda düşme işlemcini aşırı sıcaklığından olabilir 3-5 gündür oluyorsa,
Oyunda işlemci sıcaklığına bi bakın.
Hocam son zamanlarda olmaya basladı bu yanı uzun zamandır var aslında işlemci sıcaklığım falan gayet yerinde hiç bir sıkıntım yok. Ama yinede girip bi bakayım sizi kırıcak değilim.
 
KS

KnithsSs

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Tem 2022
Mesajlar
258
Tepki
58
İşte biosdada X.M.P yi açmışsınız ve ramleriniz 3600 olarak görünüyor. profil 1 olarak.
Valoda düşme işlemcini aşırı sıcaklığından olabilir 3-5 gündür oluyorsa,
Oyunda işlemci sıcaklığına bi bakın.
Hocam son zamanlarda olmaya basladı bu yanı uzun zamandır var aslında işlemci sıcaklığım falan gayet yerinde hiç bir sıkıntım yok. Ama yinede girip bi bakayım sizi kırıcak değilim.

Güç planı yüksek performansta.
 

Ekli dosyalar

  • fps.png
    fps.png
    239.6 KB · Görüntüleme: 4
  • 7bee314e-7eef-44ef-841e-6664e9302487.jpg
    7bee314e-7eef-44ef-841e-6664e9302487.jpg
    89.7 KB · Görüntüleme: 4

kuru cacık

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
2,777
Tepki
636
70 derece çok aşırı değil .Değerlerde normal görünüyor. Yazılmsal bi sorun olabilir Atabilecekseniz, ,temiz bi format atın.
 
KS

KnithsSs

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Tem 2022
Mesajlar
258
Tepki
58
hocam daha yeni sıfırladım kendi içinden windowsu ayrı bir bellekten sıfırlamadım.
 

kuru cacık

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
2,777
Tepki
636
Dosyalarımı sakla seçeneğini işaretlediysen, pek temiz bi format olmuyo tabi ki.Ama aklıma gelenler,bunlar,maalesef.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst