Samsung telefonlarda 80211.v protokolü sorunu

Mertcan39

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Ocak 2018
Mesajlar
301
Tepki
55
Konum
39 | Kırklareli
Merhaba arkadaşlar. Evimde ki kablosuz ağ da sadece samsung cihazlarda band geçiş problemi yaşıyorum. Sorunu açıklamak gerekirse

Evimde S8+ ve S20FE kullanmaktayım kullandığım modem 2.4GHz ve 5 GHz ağlara sahip ve k/r/v protokollerini destekliyor. S8+ ve S20FE cihazlarımda k/r/v protokollerini destekliyor fakat bir sorun var Samsung cihazlarım modemin yanında kablosuz ağı açtığımda 5GHz ağına bağlanıyor uzaklaştığım zaman otomatik olarak 2.4 GHz ağına geçiş sağlıyor. Fakat geri modemin yanına döndüğüm zaman 2 Samsung cihazımda 2.4GHz'den 5GHz'e geri geçiş sağlamıyor.  Ben de yakın arkadaşımdan 3 adet cihaz aldım iPhone 11 Xiaomi Note 3 ve Note 10 Lite toplam 5 cihaz ile modemden uzaklaştığımda hepsi 2.4'e düşüyor fakat tekrar modemin yanına geldiğim zaman sadece iPhone 11 ve Xiaomi Note 3 5GHz ağına geçiş yapıyor. Samsung Cihazlar 2.4 te kalıyor

Modem üreticisi ile iletişime geçtim modemi incelediler log dosyalarını aldılar verdikleri yanıt

Merhaba Mertcan Bey,

Self-test dosyasını incelediğimizde "iPhone 6" d0:25:98:23:20:9c cihazı 17:25:14'te 5 GHz'e başarıyla geçiş yaptığını izlemekteyiz. Diğer cihazlar ile ilgilil herhangi talep görülmemektedir.

Wi-Fi istemci cihazları her zaman bandı kendileri seçer bu olay istemci cihazın davranışına bağlıdır. Keenetic yalnızca geçiş için öneri gönderir (BTM talebi) , ancak bunu alıp almamak istemciye bağlı bir olaydır.

Sisteminizde bazı cihazlarınızın sorunsuzca geçiş yaptığını izlemekteyiz, bu durumda Samsung ile iletişime geçerek kullandığınız sistemde sorun yaşamayan cihazlarınız olduğunu fakat Galaxy S8 Plus (6c:c7:ec:db:ca:4c - Android 9) Ve Galaxy S20 FE (60:3a:af:20:2d:b9- Android12) cihaz ile 802.11 k/r/v özelliğinin doğru çalışmadığını belirtebilirsiniz.

Video da açıkça görebilirsiniz ki sadece en alttaki iPhone 6 5ghz ağına geri geçiyor
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,129
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Samsung telefonlarda 80211.v protokolü sorunu

Firma size gerekenleri söylemiş zaten. Büyük ihtimalle Samsung markasının yazılım odaklı bir sıkıntısından dolayı tekrar istek göndermiyor cihaza. Sorunu Samsung firmasına iletip çözüm önerilerini beklemeniz gerekiyor. Cihaz odaklı bir sorunu siz yazılımcı değilseniz çözemezsiniz.
 
KS

Mertcan39

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Ocak 2018
Mesajlar
301
Tepki
55
Konum
39 | Kırklareli
RE: Cvp: Samsung telefonlarda 80211.v protokolü sorunu

ugur.gozaydin' Alıntı:
Firma size gerekenleri söylemiş zaten. Büyük ihtimalle Samsung markasının yazılım odaklı bir sıkıntısından dolayı tekrar istek göndermiyor cihaza. Sorunu Samsung firmasına iletip çözüm önerilerini beklemeniz gerekiyor. Cihaz odaklı bir sorunu siz yazılımcı değilseniz çözemezsiniz.

Merhaba sorun da burada zaten. Samsung bunu hiçbir türlü anlamıyor. 5 cihazda aynı sorun var diyorum cihazı servise götürün diyor
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,129
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Samsung telefonlarda 80211.v protokolü sorunu

Bu kadar umursamazlarsa sosyal medyaya taşıyın konuyu özellikle kendilerinin göreceği bir yere. Bakalım kendi prestijlerini ne kadar önemsiyorlar. O durumda ne kayıtsız kalacaklar.
 
KS

Mertcan39

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
19 Ocak 2018
Mesajlar
301
Tepki
55
Konum
39 | Kırklareli
RE: Cvp: Samsung telefonlarda 80211.v protokolü sorunu

ugur.gozaydin' Alıntı:
Bu kadar umursamazlarsa sosyal medyaya taşıyın konuyu özellikle kendilerinin göreceği bir yere. Bakalım kendi prestijlerini ne kadar önemsiyorlar. O durumda ne kayıtsız kalacaklar.

Son çare onu deneyeceğim teşekkür ederim.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst