Siparişini Verdiğim Sistem

fringe

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Eyl 2017
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
10 | Balıkesir
Gete beş açarmı?

Sonunda kavuşuyorum. Sistem 2230TL civarı birşey. Klavye-fare-kulaklık ile 2300 oldu. Bir ho'nuzu alırım :)

lWTCGFXNSfmMORFAloq1fA.png

vWvgossXSnSr7_sYVUqTfg.png

gbW1TgF6TamJC8v01JZf6Q.png
 
KS

fringe

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Eyl 2017
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
10 | Balıkesir
Enes Değirmenci' Alıntı:
hocam hayırlı olsun keşke ekran kartınızı başka bir model seçseydiniz

İnternetteki yorumlara göre low profile ile normal 1050ti arasında %1 kadar performans farkı var. Bende bunu seçtim. Fiyat açısından daha cazip geldi bana.
 

BilgisayarcıGenç

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
14 Haz 2017
Mesajlar
6,264
Tepki
1,269
Konum
51 | Niğde
fringe' Alıntı:
Enes Değirmenci' Alıntı:
hocam hayırlı olsun keşke ekran kartınızı başka bir model seçseydiniz

İnternetteki yorumlara göre low profile ile normal 1050ti arasında %1 kadar performans farkı var. Bende bunu seçtim. Fiyat açısından daha cazip geldi bana.

Galax alınabilirdi ama yinede güzel kart hayırlı olsun
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst