Türk Telekom Çalışanlarının Hiç Bir Şey Bilmemesi Hakkında

umeris

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
571
Tepki
165
Konum
İstanbul
İnternetim haftalardır garip garip hız düşüklükleri yaşıyor, modemi kapat aç yaptığımda 10 dakika sürmeden direkt eski haline geri dönüyo. Modem sayfasına girip DSL günlüğünde CRC değerlerime bakıyorum saniye başı artıyor, 3 milyonu görüyordu tekrar kapatıp açmasam. Türk Telekomu arıyorum kadına derdimi anlatıyorum CRC değerlerim yüksek bu olmaması gerek diyorum modemde çöpler var diyorum resmen kadın ne CRC değerini biliyor ne de modemin işlemcisine bakabiliyor ordan. Ben ne yapayım şimdi? Hiçbir yere giremiyorum download hızım 0.90 çıkıyor bu ne demek yani ? bana biri yardım edebilirse çok teşekkür ederim
 

cemaziyelahir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
22
Tepki
5
İnternetim haftalardır garip garip hız düşüklükleri yaşıyor, modemi kapat aç yaptığımda 10 dakika sürmeden direkt eski haline geri dönüyo. Modem sayfasına girip DSL günlüğünde CRC değerlerime bakıyorum saniye başı artıyor, 3 milyonu görüyordu tekrar kapatıp açmasam. Türk Telekomu arıyorum kadına derdimi anlatıyorum CRC değerlerim yüksek bu olmaması gerek diyorum modemde çöpler var diyorum resmen kadın ne CRC değerini biliyor ne de modemin işlemcisine bakabiliyor ordan. Ben ne yapayım şimdi? Hiçbir yere giremiyorum download hızım 0.90 çıkıyor bu ne demek yani ? bana biri yardım edebilirse çok teşekkür ederim
Geçmiş olsun kardeşim. M.H'leri problemini çözemiyorsa yapman gereken en etkili yöntem bence( taahhütlü isen) servis sağlayıcı firmaya direk e-mail atarak şunları yazman. Taahhüt gereği sözleşmede belirtilen paketime istinaden vermiş olduğunuz hizmet kusurlu ve/veya ayıplıdır. Sorunumun devam etmesi halinde tek taraflı fesih hakkımı kullanıp cayma bedeli de ödemeksizin aboneliğimi e-devlet üzerinden iptal edeceğim. gibi benzer ve daha detaylı da olabilir yazabilirsin . Bu firmaya attığın mail resmi yazışma kapsamında değerlendirilir ve senden cayma bedeli gibi hiç bir şey alamazlar ve sakın da ödeme ve korkma bırak seni korkutsunlar. Bu maili de sakın silme ve bir yere arşivle ve sakla. Bunu gerekirse müşteri hizmetlerine de bildirip konuşmayı kayıt altına aldığını ve mail attığını gereğini en kısa sürede yapmazlarsa aboneliğini iptal edeceğini bildir ve kapat.

Edit: Bunları yapmadan önce başka bir yerden bir modem bulup test etmeyi mutlaka ihmal etme eğer sorunun senden kaynaklı olmadığı ( modem kablo ethernet kartı arızası v.b. gibi) kesinse bu önerdiğim yöntemi uygulayabilirsin...
 
Son düzenleme:
KS

umeris

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
571
Tepki
165
Konum
İstanbul
Geçmiş olsun kardeşim. M.H'leri problemini çözemiyorsa yapman gereken en etkili yöntem bence( taahhütlü isen) servis sağlayıcı firmaya direk e-mail atarak şunları yazman. Taahhüt gereği sözleşmede belirtilen paketime istinaden vermiş olduğunuz hizmet kusurlu ve/veya ayıplıdır. Sorunumun devam etmesi halinde tek taraflı fesih hakkımı kullanıp cayma bedeli de ödemeksizin aboneliğimi e-devlet üzerinden iptal edeceğim. gibi benzer ve daha detaylı da olabilir yazabilirsin . Bu firmaya attığın mail resmi yazışma kapsamında değerlendirilir ve senden cayma bedeli gibi hiç bir şey alamazlar ve sakın da ödeme ve korkma bırak seni korkutsunlar. Bu maili de sakın silme ve bir yere arşivle ve sakla. Bunu gerekirse müşteri hizmetlerine de bildirip konuşmayı kayıt altına aldığını ve mail attığını gereğini en kısa sürede yapmazlarsa aboneliğini iptal edeceğini bildir ve kapat.

Edit: Bunları yapmadan önce başka bir yerden bir modem bulup test etmeyi mutlaka ihmal etme eğer sorunun senden kaynaklı olmadığı ( modem kablo ethernet kartı arızası v.b. gibi) kesinse bu önerdiğim yöntemi uygulayabilirsin...
abi teşekkürler, akşam kablo ve kutuyu kontrol edeceğiz sonrasında duruma göre tekrardan harekete geçeceğiz.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst