selam arkadaşlar enermax ın 1200W platinum 80 plus sertifikalı psu gördüm de bewnde beyaz sistem topluyorum 3 bileşen kaldı psu sıvı soğutma ve kasa psu bu kadar performanslı görünce fiyatı da bu kadar uygunken bi sorayım dedim size neden uygun acaba kötü mü anlamadım bi yardımcı olabilir...