Yardım Hp Laptop 20 Işgünü Servis Süresinin Aşılması

tto

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
4 Haz 2023
Mesajlar
9
Tepki
0
Herkese merhaba. 8 ay önce satın almış olduğum laptopu 15 Nisan 2024 tarihinde vatan bilgisayar aracılığıyla şarj problemi sebebiyle HP servisine kargolattım. 22 Nisan'da vatan servis takip formu kısmından güncelleme geçilerek servise ulaştı olarak güncellendi. Lakin vatan mesaj veya mail olarak herhangi bir bildirimde bulunmadı. Aynı şekilde servis de ne mail ve mesaj attı ne de telefon etti. Uzun uğraşlar sonucu HP müşteri hizmetleri ile konuştum. Laptopumun durumunu sorduğumda parça beklediklerini ve parçanın 3 Haziran'da geleceğini söylediler. Ben de 20 iş gününde yapılması gerekmiyor mu diye sorduğumda sistemimde öyle görünüyor dedi. 23 Nisan'da kendilerine ulaştığını söylediler. Ben de 22 Nisan'da ulaşmış olması gerekiyor dediğimde evet deyip onayladı ve 13 iş günü olduğunu söyledi. Değişim veya iade yapabileceğimi sorduğumda 20 işgünü sonrası olur dedi.
Aklımdaki sorulara gelecek olursam:
1- Laptopın teknik servise hangi gün ulaştığını kanıtlamam gerekirse nasıl kanıtlayabilirim?
2- Para iadesi istemiyorum ürünün aynısı veya misliyle değişmesini istiyorum kabul etmeme gibi bir durum oluşabilir mi?
3- Değişim iade süreci yasal olarak kaç gün sürer? (Üniversite öğrencisiyim laptop çok lazım oluyor)
4- Değişim kararı çıkınca gidip vatandan mı alacağım yoksa teknik servis mi gönderim yapacak?
5- Ne vatan ne HP servisi bana takip kodu vermedi bu sebeple ürün ile ilgili yazılı bilgi ve kanıt alamıyorum bu bir probleme neden olur mu?
Kusura bakmayın uzun bir yazı oldu. Yardımcı olur musunuz? Çok teşekkür ederim.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst