- Katılım
- 10 Tem 2022
- Mesajlar
- 118
- Tepki
- 30
Merhabalar
Yaklaşık bir ay önce telefonum bozulduğu için yeni bir telefon aldım. Telefonu alırken kaskosunu ve kırılmaz cam garantisini de beraberinde aldım. Telefon için kılıf alana kadar bir sıkıntı yoktu ancak kılıf alıp taktıktan sonra koruma camının ekrana düzgün uygulanmadığını fark ettim. Kılıf koruma camını sıkıştırıyor ve ekranın kenarında kalkmaya neden oluyordu. Bu durum ekranın o kısmında dokunmatiğin düzgün çalışmamasına neden oldu. Kırılmaz ekran değişim garantisi veren teknosaya gittiğimde beni yaklaşık 20 dakika personelimiz şu anda yok diyerek oyaladılar sonra da ellerinde cam olmadığını söylediler ve değiştirmediler. Bu durumda ne yapmalıyım? Sinirimi çok bozdular eğer buradan bir cevap bulamazsam tüketici haklarına vereceğim
Yaklaşık bir ay önce telefonum bozulduğu için yeni bir telefon aldım. Telefonu alırken kaskosunu ve kırılmaz cam garantisini de beraberinde aldım. Telefon için kılıf alana kadar bir sıkıntı yoktu ancak kılıf alıp taktıktan sonra koruma camının ekrana düzgün uygulanmadığını fark ettim. Kılıf koruma camını sıkıştırıyor ve ekranın kenarında kalkmaya neden oluyordu. Bu durum ekranın o kısmında dokunmatiğin düzgün çalışmamasına neden oldu. Kırılmaz ekran değişim garantisi veren teknosaya gittiğimde beni yaklaşık 20 dakika personelimiz şu anda yok diyerek oyaladılar sonra da ellerinde cam olmadığını söylediler ve değiştirmediler. Bu durumda ne yapmalıyım? Sinirimi çok bozdular eğer buradan bir cevap bulamazsam tüketici haklarına vereceğim
Son düzenleme: