13.000 TL İzoly Twitch PC Alınır Mı?

ByUnity58

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
19 Mar 2023
Mesajlar
120
Tepki
5
Merhaba arkadaşlar,

Sizce bu fiyata İzoly Twitch PC alınır mı?


1679475185208.png
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Zemheri

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
2,285
Tepki
1,173

Sinann20

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Mar 2023
Mesajlar
69
Tepki
17
Konum
İstanbul

sevincnurettin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
19 Ocak 2022
Mesajlar
81
Tepki
42
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bu firma sıkıntılı ve sattığı her bilgisayar özelliklerine göre pahalı oluyor. Siz bütçe yazarsanız arkadaşlar daha iyisini toplamanız konusunda yardımcı olacaktır.
 

Mertay

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
23 Nis 2022
Mesajlar
1,587
Tepki
948

SneaX

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
22 Şub 2023
Mesajlar
414
Tepki
106
Sakın bulaşmayın sakın acilen sekmeyi kapatın. Adamlar 13 bin tl rx 550 pc satıyorlar inanılır gibi değil
hocam ama ekipanları görmüyor musunuz kulaklığı var mouse var klavye var kamera var monitör var usb wifi adaptörü var :D :D
 

SuçaSürüklenenKatip

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
20 Mar 2023
Mesajlar
70
Tepki
26
Konum
Ankara
Marka ismine gerek yok (T) ile başlayan bir firmadan yemiştim bu kazığı :D Aynı şeyleri yapıyorlar. Hatta geçen gün youtubede 4200 TL'ye alınan bir kasa vardı, Valorantta 0 fps veriyordu :D Es geçin hocam böyle şeyleri 21. yy dolandırıcılık sistemi gibi bir şey ama bunlar yasal olarak yapıyor bunu. Anlamayan insanları kandırmak üzerine kurulu bir düzen. Tatar Ramazan değilseniz bulaşmayın :)
 

ValarMorghulish

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
26 Nis 2022
Mesajlar
540
Tepki
169

optigamers

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Mar 2023
Mesajlar
4
Tepki
0
İzoly Türkiye'nin başına gelmiş en kötü teknoloji şirketirdir net. Bu işten anlamayan insanları alenen dolandıran firmadır. Şu sistemi kendin gene git tek tek al max 7 bine toplarsın. Ekran kartı bile çağ dışı. Anlamayan adam görüyor a ekran var a 4 gb ekran kartı var bu fiyata böyle toplayamam diyip alıyor. Yazık günah cidden bilmeyen adamın cebinden fazla fazla para alıyor. Bunu 7 bine bile satsa para kazanır. Kazanmaya çalıştıkları parayı siz düşünün.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst