Arkadaşlar merhaba.
2020 Mart ayından 2021 Ocak ayına kadar 24Mbps VDSL Superonline internet hizmeti alıyordum. Ocak ayında 35Mbps VDSL pakete geçtim. 12 Mayıs tarihine kadar herhangi bir sorunum yoktu internet hızı ya da bağlantısı ile ilgili. 12 Mayıs'ta internet bağlantım koptu. Modemdeki DSL LED'i yanıp sönüyor sabitlenmiyordu. TTNET saha ekibi bina dışındaki kutuyu inceledi ve sorun olmadığını söyledi. Bina dışındaki kutudan çıkan kabloyu havadan pencere delik açarak eve alıyorum. Modeme giren DSL bağlantısı RJ11'i Superonline yetkilisi aktarna cihazı ile test etti ve 35Mbps olacak şekilde bağlantı sağlandığını söyledi. Modemde sorun olduğunu düşünerek yeni bir modem bağladı. Fakat DSL LED'i yine sabit yanmamaya devam etti yani internet bağlantım sağlanamadı. VDSL bağlantının 3 gün gibi bir sürede oturduğu oluyor dedi. Buraya kadar olan süreçte 5 gün geçmişti. Beklerken internet geldi fakat çok yavaş olduğu için müşteri temsilcisi ile görüştüm ve hızın 26Mbps olarak sabitlendiğini söyledi. Ben de tekrar 35Mbps yapılmasını istedim ve DSL yine sabitlenmemeye başladı ve internet gitti. Tekrar 26Mbps değerine almasını istedim belki düzelir diye fakat yine düzelmedi. Yeni arıza talebi oluşturuldu ve TTNET ekipleri tekrar geldi ve bina dışındaki kutuda kutuda veya portta sorun olmadığını söyledi. Superonline ekibi geldi ve eve gelen kabloda sorun olmadığını modeme girene kadar internetin olduğunu söyledi. Yeni bir modem bağlandı. Fakat yine DSL sabitlenmiyordu ve internet bağlantım yoktu ta ki 2 saat öncesine kadar. Şu an DSL sabit ve internet var fakat hız çok düşük. Test sonucu görselde mevcut. Modem ara yüzünde gördüğüm maksimum aşağı akım hızı (kbit/s): 6432. bu değerin 35 binli bir şey olması gerekmiyor mu? Şimdi müşteri temsilcisinden hızı artırmasını istesem yine DSL ışığı sabitlenmeyecek ve internet bağlantım gidecek. Ne yapmalıyım? Böyle bir sorunla karşılaşan var mı içinizde? Önerilerinizi bekliyorum. Kafayı yemek üzereyim.