A520M A Pro Anakartım 7800X3D Olur Mu?

firatness

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
8 Eki 2023
Mesajlar
117
Tepki
23
A520m A pro Anakartım 7800X3D Olur mu?

Dostlar taksam bile bir problem olur mu? 5600x var ondan fazla performans verir mi? bir problem açar mı? 2-3 ay sonra anakartı da yenilerim diyorum hatta belki diğer aya? yatırım için birazda hocalarım ne düşünüyorsunuz?
 

Klews

Co Admin
Co Admin
Katılım
1 Eyl 2023
Mesajlar
113
Tepki
25
Anakart yetertli gücünü işlemciye veremeyeceği için performansın düşer
 

X99

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
8 Eki 2024
Mesajlar
2,232
Tepki
638
Konum
Türkiye
Anakart düşük kalıyor B650 serisi ve üzerini kullanmanızı tavsiye ederim.
 
KS

firatness

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
8 Eki 2023
Mesajlar
117
Tepki
23
Alıp taksam ne olur hocalarım? kullansam sorun olur mu?
 

X99

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
8 Eki 2024
Mesajlar
2,232
Tepki
638
Konum
Türkiye
Alıp taksam ne olur hocalarım? kullansam sorun olur mu?
Sorun olmaz işlemci gücünü anakartın kapasitesi kadar kullanır. Anakart AM4 soket serisiyse işlemci çipiniz AM5 serisi soket yapısı uymuyorsa zaten kullanamazsınız uyuyumluluk konusuna da göz atmalısınız.
 
Son düzenleme:

Woqqies

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
16 Eyl 2022
Mesajlar
1,028
Tepki
241
Performans alamazsın üst segment anakarta geçmediğin sürece.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst