Amazon siparişimi iptal ediyor

Satoru Gojo

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Şub 2022
Mesajlar
10
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Merhaba gençler,

"
Amazon' da 5 parça ürün sipariş verdim. Hepsi farklı ürünlerden oluşuyordu. Birden fazla olanlar bazı gıda ürünleri ve kişisel temizlik ürünlerinden x2 tane sepete ekledim. Sipariş verdikten sonra siparişimin iptal edildiğine dair mail geldi :

Bu siparişi, önceki satın alma geçmişinize göre, bir hanenin temel ihtiyaç sınırını aşıyor olması nedeniyle kabul edemiyoruz. Kullanım ve Satış Koşullarımızda belirtildiği üzere, ürünleri yalnızca ortalama bir hanenin genel ihtiyaçlarını karşılayacak miktarda satıyor ve yalnızca son tüketicilere satış yapıyoruz. Bu durum, tek bir siparişteki ürünlerin sayısı için geçerlidir. Söz konusu prensip, aynı ürüne yönelik verilen birden fazla sipariş için de geçerli olup ayrı siparişlerin toplamda normal bir hanenin genel ihtiyaçlarını karşılayacak bir miktara denk gelip gelmediği gözetilir.

Sipariş politikalarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için " kullanım ve satış koşulları" sayfamızın "Sözleşme" bölümüne bakın. 'deki tüm sayfaların altında bu sayfanın bağlantısını bulabilirsiniz.

Siparişinizi hata sonucu iptal ettiğimizi düşünüyorsanız lütfen bu mesajı yanıtlayıp durumu bize bildirin.

İptal edilen siparişinizin para iadesi 5 ila 7 gün içinde ödeme aracınıza gönderilir. "

Daha önceki siparişlerimde yüklü miktarda ürün de almadım. Sipariş verdiklerimden bazılarını daha en fazla 2 tane almıştım. Bu sorunu müşteri temsilcisine anlattığımda onlarda hak verdi bana. Hesap uzmanına yönlendireceğim dedi fakat gelen mail bot hesabı insani faktör olarak incelenmemiş. Tekrar müşteri temsilcisi ile görüştüm söylediği her şeyi denedim yine olmadı.

Bu konu hakkında sorunu daha önce yaşayıp çözüme ulaştıran var mı ?

Şimdiden teşekkürler
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst