- Katılım
- 2 Ocak 2023
- Mesajlar
- 574
- Tepki
- 93
Merhabalar,
Yaklaşık 2 ay önce hepsiburada dan asus rog strix b650e-f satın almıştım sistemim hazır olmadığı için 1 ay gibi sonra test edebildim ürün geldiğinde rgb çıkışının vb birkaç pini yamuktu rgb diye önemsemedim lâkin sistemi kurup çalıştırdığımızda dram hatası alıyorduk servise gitti geçen hafta ve dün işlemci soketi arızalı imiş (fiziksel hasardan ötürü) 750tl parça değişim ücreti çıkardılar.
Hepsiburada ya söyledim tamir ücretini karşılaması için veya iade için reddettiler servis fiziksel hasar olduğu için (kargoda da başına gelmiş olabilir diyor) rapor çıkarmıyor hepsiburada da bu yüzden sıfır ayıplı ürünü kabul etmiyor, haklarım nedir acaba ne yapmalıyım?
Yaklaşık 2 ay önce hepsiburada dan asus rog strix b650e-f satın almıştım sistemim hazır olmadığı için 1 ay gibi sonra test edebildim ürün geldiğinde rgb çıkışının vb birkaç pini yamuktu rgb diye önemsemedim lâkin sistemi kurup çalıştırdığımızda dram hatası alıyorduk servise gitti geçen hafta ve dün işlemci soketi arızalı imiş (fiziksel hasardan ötürü) 750tl parça değişim ücreti çıkardılar.
Hepsiburada ya söyledim tamir ücretini karşılaması için veya iade için reddettiler servis fiziksel hasar olduğu için (kargoda da başına gelmiş olabilir diyor) rapor çıkarmıyor hepsiburada da bu yüzden sıfır ayıplı ürünü kabul etmiyor, haklarım nedir acaba ne yapmalıyım?