Arıza Ve Iade Reddi

GravediggerDemon

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
574
Tepki
93
Merhabalar,

Yaklaşık 2 ay önce hepsiburada dan asus rog strix b650e-f satın almıştım sistemim hazır olmadığı için 1 ay gibi sonra test edebildim ürün geldiğinde rgb çıkışının vb birkaç pini yamuktu rgb diye önemsemedim lâkin sistemi kurup çalıştırdığımızda dram hatası alıyorduk servise gitti geçen hafta ve dün işlemci soketi arızalı imiş (fiziksel hasardan ötürü) 750tl parça değişim ücreti çıkardılar.

Hepsiburada ya söyledim tamir ücretini karşılaması için veya iade için reddettiler servis fiziksel hasar olduğu için (kargoda da başına gelmiş olabilir diyor) rapor çıkarmıyor hepsiburada da bu yüzden sıfır ayıplı ürünü kabul etmiyor, haklarım nedir acaba ne yapmalıyım?
 

XXL

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
13 Ağu 2022
Mesajlar
1,601
Tepki
357
Konum
Dünya
Zamana yayarak sistem toplama olayının problemi bu oluyor genelde.

Yasal süreyi geçmiş, iki yol var.

1) Tüketici haklarına başvurup durumu kanıtlama şansınız varsa denemek başvurmak.
2) Ücretini verip değişim yaptırmak.
 

shogun

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
1 Mar 2022
Mesajlar
1,587
Tepki
427
Konum
1 | Adana
Durum anlattığınız gibiyse yapacak pek bir şey yok maalesef.
Kargoda veya başka bir yerde hasar aldığını kanıtlayabiliyorsanız Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapabilirsiniz.
 

Greewe_Greew

Ekipman Uzmanı
Ekipman Uzmanı
Katılım
12 Şub 2023
Mesajlar
11,024
Tepki
2,986
Merhabalar,

Yaklaşık 2 ay önce hepsiburada dan asus rog strix b650e-f satın almıştım sistemim hazır olmadığı için 1 ay gibi sonra test edebildim ürün geldiğinde rgb çıkışının vb birkaç pini yamuktu rgb diye önemsemedim lâkin sistemi kurup çalıştırdığımızda dram hatası alıyorduk servise gitti geçen hafta ve dün işlemci soketi arızalı imiş (fiziksel hasardan ötürü) 750tl parça değişim ücreti çıkardılar.

Hepsiburada ya söyledim tamir ücretini karşılaması için veya iade için reddettiler servis fiziksel hasar olduğu için (kargoda da başına gelmiş olabilir diyor) rapor çıkarmıyor hepsiburada da bu yüzden sıfır ayıplı ürünü kabul etmiyor, haklarım nedir acaba ne yapmalıyım?
Kanuna göre ilk 6 ay içinde çıkan sorunlar ilk günden beri var kabul ediliyor. Burda aslında sizde kargo paketini açarken video çekmeniz gerekirdi ama geçmiş

Denildiği gibi kanıtlamaya çalışın ama zor kanıtlarsınız gibi


Teknosada aynı durumu değilde benzwrini yaşıyorum aynı ürünü 4 kez gönderdiler sıfırı ile ama hepsi bozuk :)
 
KS

GravediggerDemon

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
574
Tepki
93
Kanuna göre ilk 6 ay içinde çıkan sorunlar ilk günden beri var kabul ediliyor. Burda aslında sizde kargo paketini açarken video çekmeniz gerekirdi ama geçmiş

Denildiği gibi kanıtlamaya çalışın ama zor kanıtlarsınız gibi


Teknosada aynı durumu değilde benzwrini yaşıyorum aynı ürünü 4 kez gönderdiler sıfırı ile ama hepsi bozuk :)
6 ay boyunca değişim veya iade var diyor evet servis ama fiziksel hasarı kabul etmiyorlar
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst