Bu monitörü iade etmeli miyim?

nekreyazar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
112
Tepki
12
Merhaba

Bugun msi optix 274 QRF model monitörüm geldi.

Fakat şöyle bir sorun var

20221116_163548.jpg


Sizce iade etmeli miyim? Iade alirlar mı? Kutudan bu şekilde çıktı
 

lckyvg

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
20 Eyl 2022
Mesajlar
3,159
Tepki
1,305
İade için görüşün, olumsuz olursa servise durumu açıklayın belki yardımcı olurlar. Online ürün alınca mümkün olduğu kadar videoya kaydedip açın.
 
Son düzenleme:

Fenomend

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
1,651
Tepki
518
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bu ürünün bu şekilde geldiğini sizin bu hale getirmediğinizi kanıtlayabiliyorsanız direk iade ya da değişim isteyin yaparlar. Online alınan ürünler geldiğinde kargo görevlisi gitmeden kutusunda hasar var mı diye bakın eğer yoksa kargo görevlisiyle işiniz kalmaz var ise zaten oradayken kutu hasarlı olduğu için tutanak tutturup kargo görevlisi götürüyorsa götürmeli yoksa siz size firmadan görüşerek verilecek bir kodla firmaya hasar tespit tutanağı ile iade etmelisiniz.
Hasar yok kutu dışarıdan sağlam o zaman açıyorsunuz video kaydını ürünü açarken tam görünecek şekilde kayda alıyorsunuz her yerini kontrol edip test edene kadar bir sorun varsa video ile kolay çözer yoksa da güle güle kullanırsınız ama video ya da kanıt yoksa işiniz zor satıcı amazon ise bir ihtimal diyorum ama bizden ise zor diyorum şansa kaldı diyorum.
 
KS

nekreyazar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
112
Tepki
12
Bu ürünün bu şekilde geldiğini sizin bu hale getirmediğinizi kanıtlayabiliyorsanız direk iade ya da değişim isteyin yaparlar. Online alınan ürünler geldiğinde kargo görevlisi gitmeden kutusunda hasar var mı diye bakın eğer yoksa kargo görevlisiyle işiniz kalmaz var ise zaten oradayken kutu hasarlı olduğu için tutanak tutturup kargo görevlisi götürüyorsa götürmeli yoksa siz size firmadan görüşerek verilecek bir kodla firmaya hasar tespit tutanağı ile iade etmelisiniz.
Hasar yok kutu dışarıdan sağlam o zaman açıyorsunuz video kaydını ürünü açarken tam görünecek şekilde kayda alıyorsunuz her yerini kontrol edip test edene kadar bir sorun varsa video ile kolay çözer yoksa da güle güle kullanırsınız ama video ya da kanıt yoksa işiniz zor satıcı amazon ise bir ihtimal diyorum ama bizden ise zor diyorum şansa kaldı diyorum.

Tabiki de iade etmeniz gerekiyor. Fotoğraflarla beraber belgeleyin.
Merhabalar, ürünün kutusunu ambalajini açmaya başladıktan itibaren video kaydı almaya başladım. Yarın MSI Mecidiyeköy de servisi varmış hasar kağıdı almak için oraya bırakacağım kendim.
 

Fenomend

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
1,651
Tepki
518
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Merhabalar, ürünün kutusunu ambalajini açmaya başladıktan itibaren video kaydı almaya başladım. Yarın MSI Mecidiyeköy de servisi varmış hasar kağıdı almak için oraya bırakacağım kendim.
Eğer ki aldığınız ürünle eş özellikte ürün alabiliyorsanız para iadesi alın eğer alamıyorsanız birebir değişimini isteyin sakın bu ürünü servise onarım için vermeyin şu an servislik bir durum yok ortada kusurlu ürün aldığınız yerle iletişime geçin video kaydı olduğunu birebir değişim ya da paranızı istiyorsanız para iadenizi isteyin. Eğer kutuyu açarken videoda ürünün kusurlu kısmı görünüyorsa size karşı bir şansları yok hem madem kusurlu neden ürünü kurup kullanıyorsunuz direk satıcı ile iletişime geçip iade değişim isteyebilirdiniz. Son olarak yine yazıyorum servise onarım için gitmeyin eğer size iade değişim kağıdı vereceklerse gidin ve ürünü orada bırakıp size dönüş yapacağız demesinler sıfır kusurlu bir ürün neden onarılıp size verilsin.
 
KS

nekreyazar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
112
Tepki
12
Eğer ki aldığınız ürünle eş özellikte ürün alabiliyorsanız para iadesi alın eğer alamıyorsanız birebir değişimini isteyin sakın bu ürünü servise onarım için vermeyin şu an servislik bir durum yok ortada kusurlu ürün aldığınız yerle iletişime geçin video kaydı olduğunu birebir değişim ya da paranızı istiyorsanız para iadenizi isteyin. Eğer kutuyu açarken videoda ürünün kusurlu kısmı görünüyorsa size karşı bir şansları yok hem madem kusurlu neden ürünü kurup kullanıyorsunuz direk satıcı ile iletişime geçip iade değişim isteyebilirdiniz. Son olarak yine yazıyorum servise onarım için gitmeyin eğer size iade değişim kağıdı vereceklerse gidin ve ürünü orada bırakıp size dönüş yapacağız demesinler sıfır kusurlu bir ürün neden onarılıp size verilsin.
Bilgiler için teşekkür ederim. Ürünü pttavm üzerinden aldım. Ateş avm mağazası satıcı.

Satıcıya yazdim gönderin bize bakalım dedi. Pttavm de servisten değişim kağıdı alin dedi.

Servisi aradim getirin inceleyelim ona göre işlem yapacağız dedi. Burada bırakmanız gerekiyor incelememiz için dedi. Bu durumda ne yapmam daha doğru olur bilmiyorum. Pttavm kağıt olmadan iade almıyor
 

Fenomend

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
1,651
Tepki
518
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bilgiler için teşekkür ederim. Ürünü pttavm üzerinden aldım. Ateş avm mağazası satıcı.

Satıcıya yazdim gönderin bize bakalım dedi. Pttavm de servisten değişim kağıdı alin dedi.

Servisi aradim getirin inceleyelim ona göre işlem yapacağız dedi. Burada bırakmanız gerekiyor incelememiz için dedi. Bu durumda ne yapmam daha doğru olur bilmiyorum. Pttavm kağıt olmadan iade almıyor
O zaman servise verin videosu olduğunu gerekirse gösterin bir usb ye videoyu kaydedip onlara kopyasını verin siz de bir kaç yerde yedeğini tutun ve değişim kağıdı versinler başka çare yok aldığınız yere göndermektense elden servisten kağıt isteyin kağıdı aldıktan sonra her türlü değiştirmek zorundalar.
 

BilgisayarcıGenç

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
14 Haz 2017
Mesajlar
6,264
Tepki
1,269
Konum
51 | Niğde
Haklı olan taraf sizsiniz. Ürünün videosu olması çok güzel olmuş. Satıcıya güvenemedim şahsen, MSİ destek olmak istiyorsa bence onlarla görüşün. Değişim kağıdı alırsanız birebir aynı ürün veya daha iyisini alabilirsiniz. Düşük ihtimal ama stok yok diye başka ürün önerirlerse ve o ürün sizinkinden daha kötü olursa asla kabul etmeyin. O durumda daha iyisini istemek yasal hakkınız.
 
KS

nekreyazar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
112
Tepki
12
İade için görüşün, olumsuz olursa servise durumu açıklayın belki yardımcı olurlar. Online ürün alınca mümkün olduğu kadar videoya kaydedip açın.


Bu ürünün bu şekilde geldiğini sizin bu hale getirmediğinizi kanıtlayabiliyorsanız direk iade ya da değişim isteyin yaparlar. Online alınan ürünler geldiğinde kargo görevlisi gitmeden kutusunda hasar var mı diye bakın eğer yoksa kargo görevlisiyle işiniz kalmaz var ise zaten oradayken kutu hasarlı olduğu için tutanak tutturup kargo görevlisi götürüyorsa götürmeli yoksa siz size firmadan görüşerek verilecek bir kodla firmaya hasar tespit tutanağı ile iade etmelisiniz.
Hasar yok kutu dışarıdan sağlam o zaman açıyorsunuz video kaydını ürünü açarken tam görünecek şekilde kayda alıyorsunuz her yerini kontrol edip test edene kadar bir sorun varsa video ile kolay çözer yoksa da güle güle kullanırsınız ama video ya da kanıt yoksa işiniz zor satıcı amazon ise bir ihtimal diyorum ama bizden ise zor diyorum şansa kaldı diyorum.

Tabiki de iade etmeniz gerekiyor. Fotoğraflarla beraber belgeleyin.
Merhaba, bugün ürünü bizzat götürdüm iade için. Aradan 2 saat geçti bana sms geldi ürününüz onarıldı diye. O açıklığın orada tırnak olduğunu söylediler ve teslim almam gerektiğini söylediler. Bu durumda sizce ne yapmam gerek? Ek olarak enteresan şekilde monitörü kasaya bağladığımda ( ekran uyku modunu ) sınırsız yaptığım halde ekran 10 15 dakika sonra kapanıyordu ve monitörü yeniden başlatmadan gelmiyordu. Bunu da söyledim, testleri yapıldı sorun yok diyorlar
 

lckyvg

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
20 Eyl 2022
Mesajlar
3,159
Tepki
1,305
Değişim talep edin, ama elinizde kanıt olmadığı için kullanıcı hatası demeleri ve değiştirmemeleri muhtemel. Ekranın kapanma süresi ya da monitörün kendi tasarruf modu varsa aktiftir. Monitör için sadece uyku ya da kapanma dışında da bekleme moduna alabilir.
 

BilgisayarcıGenç

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
14 Haz 2017
Mesajlar
6,264
Tepki
1,269
Konum
51 | Niğde
Merhaba, bugün ürünü bizzat götürdüm iade için. Aradan 2 saat geçti bana sms geldi ürününüz onarıldı diye. O açıklığın orada tırnak olduğunu söylediler ve teslim almam gerektiğini söylediler. Bu durumda sizce ne yapmam gerek? Ek olarak enteresan şekilde monitörü kasaya bağladığımda ( ekran uyku modunu ) sınırsız yaptığım halde ekran 10 15 dakika sonra kapanıyordu ve monitörü yeniden başlatmadan gelmiyordu. Bunu da söyledim, testleri yapıldı sorun yok diyorlar
Onarım için değil değişim raporu için bıraktığınızı belirtmediniz mi ? Daha önce o tırnağın kasten açılmadığını nereden bileceksiniz ? Onarım istememiştim, değişim raporu istemiştim diyerek belirtin. Firmayla görüşün iade başlatın.

Değişim talep edin, ama elinizde kanıt olmadığı için kullanıcı hatası demeleri ve değiştirmemeleri muhtemel. Ekranın kapanma süresi ya da monitörün kendi tasarruf modu varsa aktiftir. Monitör için sadece uyku ya da kapanma dışında da bekleme moduna alabilir.
Elinde kanıt var. Videoyla beraber açılmış ürün.
 
KS

nekreyazar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
112
Tepki
12
Onarım için değil değişim raporu için bıraktığınızı belirtmediniz mi ? Daha önce o tırnağın kasten açılmadığını nereden bileceksiniz ? Onarım istememiştim, değişim raporu istemiştim diyerek belirtin. Firmayla görüşün iade başlatın.


Elinde kanıt var. Videoyla beraber açılmış ürün.
Evet bende o şekilde söyledim. Onarım yapmadık sadece tırnağı taktık dedi. Bende sizin dediklerinizi aynen söyledim. O zaman yurt dışına mail atalım arın öğlen olmadan cevap gelir dedi. Cevap olumsuz da olsa hiçbir şekilde ürünü almayacağımı iade etmek istediğimi söyledim. Yarın öğlene kadar cevap gelecekmiş
 

BilgisayarcıGenç

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
14 Haz 2017
Mesajlar
6,264
Tepki
1,269
Konum
51 | Niğde
Evet bende o şekilde söyledim. Onarım yapmadık sadece tırnağı taktık dedi. Bende sizin dediklerinizi aynen söyledim. O zaman yurt dışına mail atalım arın öğlen olmadan cevap gelir dedi. Cevap olumsuz da olsa hiçbir şekilde ürünü almayacağımı iade etmek istediğimi söyledim. Yarın öğlene kadar cevap gelecekmiş
Yurtdışına mesaj atacağım demesindeki mantığı çözebilmiş değilim. Türkiye servisiyle ne alakası varmış yurt dışının? Tavrınız güzel hocam, satın aldığınız firmayla da görüşme sağlamanızı öneririm.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst