Soru Bu Sistem 51.000 Tl'ye Alınır Mı?

askalaphos

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
9 Tem 2023
Mesajlar
9
Tepki
2
İşlemci
7600
Ekran Kartı
4070
Merhaba, şöyle bir sistem düşünüyorum. FIFA, strateji ve hikayeli oyunlar için düşünüyorum. 4-5 sene beni götürsün yeterli. Sizce nasıl? Bütçem daha fazla yukarıya çıkamıyor. Maksimum 50 düşünüyordum ama 1K fazla oldu. Daha iyisi olur mu bilmiyorum fikir verirseniz sevinirim.

Revize edilmesi gereken bir nokta var mıdır? Yada şu daha iyi olur diye tavsiyeniz?

Sistem: 45.515
Monitör: 5.555

Screenshot_1.png
 

kuru cacık

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
1,359
Tepki
286
Bu makinanın linkini bi atsana.
 

kuru cacık

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
1,359
Tepki
286
Böyle yapın .7500F ile 7600 aynı işlemcidir. Sıvı soğutucu falan olmasın Bu hava soğutucu bile çok fazla ama seçenekler içinde en düşüğü bu.43500 tl.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    76.4 KB · Görüntüleme: 30
KS

askalaphos

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
9 Tem 2023
Mesajlar
9
Tepki
2
Böyle yapın .7500F ile 7600 aynı işlemcidir. Sıvı soğutucu falan olmasın Bu hava soğutucu bile çok fazla ama seçenekler içinde en düşüğü bu.43500 tl.
Bilmediğimden soruyorum. Benim gösterdiğim ile performans anlamında çok fark olmaz sanırım. Birde monitör hakkında ne düşünüyorsunuz? En uygun 27 2K monitör o idi.
 

kuru cacık

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
1,359
Tepki
286
Bilmediğimden soruyorum. Benim gösterdiğim ile performans anlamında çok fark olmaz sanırım. Birde monitör hakkında ne düşünüyorsunuz? En uygun 27 2K monitör o idi.
Zerre fark olmayacak.Monitör,bütçeniz o kadarsa, alın gitsin.Fakat 2000 tl arttırdık Daha iyi bi şey bakın isterseniz.
 

egecabbar

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
9 Eki 2023
Mesajlar
4,273
Tepki
1,013
Konum
Malatya
Allah razı olsun. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Bunu sipariş edeceğim inşallah
Arkadaşın yaptığı özelleştirmeyi bire bir yapabilirsiniz ama RAM ler hariç. Ram olarak lexar thor 32gb 6000mhzcl32 seçin. O ramlerin değerleri iyi denemez.
 
KS

askalaphos

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
9 Tem 2023
Mesajlar
9
Tepki
2
Arkadaşın yaptığı özelleştirmeyi bire bir yapabilirsiniz ama RAM ler hariç. Ram olarak lexar thor 32gb 6000mhzcl32 seçin. O ramlerin değerleri iyi denemez.
Teşekkürler hocam. Dün sipariş verirken arada fazla fark olmadığı için rami değiştimiştim. Bu yorumu görünce sevindim. Tam olarak aşağıdaki rami ekledim :):)

LEXAR THOR 32GB (2X16GB) 6000Mhz CL32 DDR5 Siyah LD5U16G60C32LG-RGD
 

egecabbar

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
9 Eki 2023
Mesajlar
4,273
Tepki
1,013
Konum
Malatya
Teşekkürler hocam. Dün sipariş verirken arada fazla fark olmadığı için rami değiştimiştim. Bu yorumu görünce sevindim. Tam olarak aşağıdaki rami ekledim :):)

LEXAR THOR 32GB (2X16GB) 6000Mhz CL32 DDR5 Siyah LD5U16G60C32LG-RGD
Tamamdır hayırlı olsun
 

kcrasco

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2024
Mesajlar
22
Tepki
3
almadıysanız bu akşam gaming gecesini de bekleyebilirsin ya da sipariş verdiysen hemen kargolanmaz zaten. bu akşam güzel bir şey görürsen diğerini iptal edip ordan alabilirsin. 4070 yerine 7800 xt li olarak 33 e aldım ben nerdeyse birebir aynı sistemi. sadece ram 16 ama cl 30 gecikmeliydi birde. o fiyat farkı da 32 likle aşağı yukarı aynıdır zaten
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst