Selamlar sevgiler 17k bütçeye kadar kasa almak istiyorum bu ara gördüğüm en mantıklı kasa bu oldu ama kafama takılan bikaç soru var onları sormak istiyorum
1.Ram anakart ssd seçili olanlar sizce iyimidir
2. Kasa pollux rainbow 650 w bronz bu kasa ve güç kaynağı iyimidir
3. Ekran karti 3060 Ti oc seçtim markası inno 3 d bilindik markalardan olmadığı için bu kart nasıldır alınırmı
www.gamegaraj.com
Standar sistem 13.900 tl ben ekran kartını ve işlemciyi değiştirdim sadece 3060ti ve 12400 ile.
1.Ram anakart ssd seçili olanlar sizce iyimidir
2. Kasa pollux rainbow 650 w bronz bu kasa ve güç kaynağı iyimidir
3. Ekran karti 3060 Ti oc seçtim markası inno 3 d bilindik markalardan olmadığı için bu kart nasıldır alınırmı
GameGaraj | OEM Paketler, Oyuncu Laptopları ve Ekipmanları
Oyuncu laptopları, OEM paketler, oyuncu monitör, klavye, mouse gibi tüm oyuncu ekipmanları en uygun fiyatlarla Game Garaj'da sizleri bekliyor.
Standar sistem 13.900 tl ben ekran kartını ve işlemciyi değiştirdim sadece 3060ti ve 12400 ile.
