Çözüldü Çözüldü - İncehesap’tan Aldığım RTX 5090 Hasarlı Geldi, Üstüne Para Istiyorlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ziqzav

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Şub 2025
Mesajlar
9
Tepki
8
Arkadaşlar, başıma gelen olayı anlatayım ki kimse aynı mağduriyeti yaşamasın.

06 Şubat 2025’te İncehesap.com üzerinden MSI GeForce RTX 5090 32G GAMING TRIO OC ekran kartını satın aldım. 10 Şubat’ta elime ulaştı, kutuyu açtım ve güç giriş konnektör mandalının kırık olduğunu fark ettim! Hemen İncehesap ile iletişime geçip durumu bildirdim ve ürünü iade/değişim için geri gönderdim.

Image_250210_112757 (1) (1)-min.jpegfaac5e3a-e926-11ef-a083-005056b03705.jpgEkran görüntüsü 2025-02-17 165703.png

12 Şubat’ta kargom ellerine geçti ve bana “Ürün servise gönderilecek, servisin kararına göre işlem yapılacak” dediler.

17 Şubat 2025 tarafıma ‘garanti dışı işlem ücreti 1.000 TL hesaplanmıştır’ diye mesaj geldi! Resmen hasarlı gönderdikleri ürün için benden ekstra para istiyorlar!

ba2c0c6a-8e12-4e8d-a411-ee71aba6795e.jpgEkran görüntüsü 2025-02-17 165553.png

Hemen arayıp itiraz ettim, ürünün zaten kırık geldiğini ve bu ücretin kabul edilemez olduğunu söyledim. Beni MSI yetkili servisi olan ServisPoint’e yönlendirdiler. ServisPoint ile görüştüğümde iade ve değişim kararını kendilerinin değil, satıcı firmanın (İncehesap) verdiğini söyledi.

Bugün (18 Şubat 2025) yine aradım sözde kendileri geri dönüş yapacaktı. Üst birime iletiyoruz vs tarzında birşeyler anlatmaya başladılar geri arayacağız falan dediler. Her zaman aynısını söylüyorlar arayan soran yok. Müşteri temsilcisinden başka yere gittiği yok konunun. Topu ordan oraya atıyolar. 2 gün içinde 1000tl ödemeyi yapmazsam zaten kartı aynı şekil göndercekleri mesajı atmıştılar tahminim uğraşmadan aynı şekil geri göndercekler.

Son Güncelleme:

20 Şubat 2025 itibarıyla, 19 Şubat 2025 değişim kararı çıkan ürünüm bugün elime ulaştırılmak üzere kargoya verildi. Öncelikle, sorunu fark edip hızlı bir şekilde çözüm sunan ve ürünü erkenden gönderen İncehesap.com ekibine teşekkür ederim.

Özellikle müşteri hizmetlerindeki çalışanlara ayrıca minnettarım. Tek tek dinleyip sabırla yardımcı oldular. Bazı anlarda fevri davransam da, onlar her zaman çözüm odaklı yaklaştılar. Müşteri temsilcileri, sahip oldukları yetkiler çerçevesinde bana ellerinden gelenin daha fazlasıyla yardımcı oldular. Benim fevri başlattığım konuşmalar genellikle daha sakin bitiyordu. İnsan olarak doğru seçimler yapmışlar diyebilirim.

Yaşadığım aksaklık, ilk başta bir karışıklıktan kaynaklanmış olsa da, süreç en hızlı şekilde çözüme ulaştırıldı. 12 Şubat 2025’te ellerine ulaşan ve stok sıkıntısı yaşanan bir ürünün değişimi, 8 gün içinde tamamlanarak bugün (20 Şubat 2025) kargoya verildi.

Bu süreçte, konuyu gündemde tutan ve yorumlarıyla beni destekleyen veya desteklemeyen herkese teşekkür ederim. Aynı durumda olan başkaları için de benzer çabayı göstereceğim.

Batuhan Bozkan’a (Videoyun), benim için görüşme yaparak işleri hızlandırdığı için ayrıca teşekkür ederim.

Son olarak, ekran kartımdaki hasarlı parçanın ilk bakışta kullanıcı hatası gibi göründüğünün farkındayım. Ancak, sistemlerimi kendim toplayan biri olarak, o parçanın bu şekilde kırılmasının ne kadar zor olduğunu da biliyorum. Eğer hasara kendim sebep olsaydım, bu kadar uğraşıp kendimi strese sokmaz, doğrudan tamir ettirirdim. Maddi olarak bana yük getirecek bir durum da değil.

Bundan sonra, gelen yeni ürünün kargo açılım videosu ile bu serüvenin sonunu getirebiliriz 😂

Herkese sağlıklı, stresten uzak ve keyifli zamanlar dilerim.
 
Son düzenleme:

deniizkrmn

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Şub 2025
Mesajlar
2
Tepki
1
Hocam bunlarla uğraşmaya gerek yok . Verin thh mahkemesine , idari yollardan ekran kayıtlarıyla beraber .
 

narcotic

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Eki 2024
Mesajlar
1,098
Tepki
246
Konum
Isparta
Evet ayıplı ürünler kanunu var tüketici hakem heyetinden devam edin işlemlere. Süreç biraz geç ilerler ama hakkınızı alırsınız.
 
KS

ziqzav

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Şub 2025
Mesajlar
9
Tepki
8

narcotic

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Eki 2024
Mesajlar
1,098
Tepki
246
Konum
Isparta
Ürün şirket faturalı olduğundan tüketici hakem heyeti işe yaramıyor bildiğim kadarıyla
Şimdi bu mantıkla hareket edersek o zaman ben bir şirket açayım hasarlı ürünlerimi satıp kurtulayım. Siz thh ye danışın ürünü aldığınız firma ile marka şirketi kendi arasında mutlaka bir çözüm bulmak zorunda adım adım danışarak işlem yapın.
 

omerlutfiulker

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
1,385
Tepki
377
Konum
7 | Antalya
gecmıs olsun hocam. taner hocama mail yolu ile ulaşmayı deneyin deerim. yad sosyal medya dakı dıgher kısılere onlar sayesınde bır cok kısının ısının couzlgunu hatırlıyorum​
 
KS

ziqzav

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Şub 2025
Mesajlar
9
Tepki
8
Şimdi bu mantıkla hareket edersek o zaman ben bir şirket açayım hasarlı ürünlerimi satıp kurtulayım. Siz thh ye danışın ürünü aldığınız firma ile marka şirketi kendi arasında mutlaka bir çözüm bulmak zorunda adım adım danışarak işlem yapın.
Avukatımızla konuştuğumuzda mahkeme veya arabulucu yoluyla diyor
gecmıs olsun hocam. taner hocama mail yolu ile ulaşmayı deneyin deerim. yad sosyal medya dakı dıgher kısılere onlar sayesınde bır cok kısının ısının couzlgunu hatırlıyorum​
Bu akşam bi ulaşmaya çalışayım
 

rohleder00

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 May 2024
Mesajlar
42
Tepki
12
Umarım çözüme ulaşır. Konunun gündemde kalması için destek olarak yorum atıyorum. Türkiye'de en bilindik firmaların bile yaptığı iş bilmezlikler insanı çileden çıkarıyor. Farklı bir mağaza ile yine benzer bir konuda sıkıntı yaşıyorum. Çözmeleri için makul süre belirttim, 1 hafta sonra THH'ye başvuracağım.
 

AlazKubai

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
31 Mar 2024
Mesajlar
12
Tepki
4
Fazla geciktirmemeni öneririm. Süre geçtikçe bazı yasal itiraz sürelerini kaçırabilirsin. Bozuk gelen sıfır ürünün tamiri de kabul edilmez bir durum. İkinci el almıyoruz defo, arıza gibi durumlar sıfır ürün içeriği değildir. Tamir edip ücret almadan da geri gönderemezler. Ben açılmamış sıfır kutu satın aldım, karşılamakla yükümlüler. Yasal süreç için gerekeni hemen yapmalısın. Youtuberlarla iletişime geçebilirsin ama kanuni yolları da aynı anda devreye sokmalısın. Diğer yerden gelecek cevapları bekleyerek haklarından mahrum kalma
 

KingDeViL

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
12 Eki 2023
Mesajlar
230
Tepki
74
Kartı 149.000tl üzerine aldıysan thh'ye başvuramazsın diye biliyorum. Mahkemeye başvurman gerekir. Yazık günah o kadar para ver hasarlı gelsin. Üzüldüm valla geçmiş olsun. Üstelik parasını hak etmeyen bir kart.
 
KS

ziqzav

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Şub 2025
Mesajlar
9
Tepki
8
Umarım çözüme ulaşır. Konunun gündemde kalması için destek olarak yorum atıyorum. Türkiye'de en bilindik firmaların bile yaptığı iş bilmezlikler insanı çileden çıkarıyor. Farklı bir mağaza ile yine benzer bir konuda sıkıntı yaşıyorum. Çözmeleri için makul süre belirttim, 1 hafta sonra THH'ye başvuracağım.
Bende yavaştan cimere falan başvurdum. Kendilerine mahkemeye verceğimi falanda konuştum. Avukatımla konuştuk yol haritasını yaptık. İşte bu üst birim arayacak dendi onu bekliyorum arasın ona göre devam edeceğim yapılacak işlemlere.
Fazla geciktirmemeni öneririm. Süre geçtikçe bazı yasal itiraz sürelerini kaçırabilirsin. Bozuk gelen sıfır ürünün tamiri de kabul edilmez bir durum. İkinci el almıyoruz defo, arıza gibi durumlar sıfır ürün içeriği değildir. Tamir edip ücret almadan da geri gönderemezler. Ben açılmamış sıfır kutu satın aldım, karşılamakla yükümlüler. Yasal süreç için gerekeni hemen yapmalısın. Youtuberlarla iletişime geçebilirsin ama kanuni yolları da aynı anda devreye sokmalısın. Diğer yerden gelecek cevapları bekleyerek haklarından mahrum kalma
Bugün son günleri zaten kendilerinin bileceği iş
Kartı 149.000tl üzerine aldıysan thh'ye başvuramazsın diye biliyorum. Mahkemeye başvurman gerekir. Yazık günah o kadar para ver hasarlı gelsin. Üzüldüm valla geçmiş olsun. Üstelik parasını hak etmeyen bir kart.
İşim mimarlık 3 boyutlu model ve render alıyorum. Yapay zekayıda kullanıyorum kısaca işime lazım olmasa zaten almayı düşündüğüm bi kart değil. İşiminde gecikmesine neden oluyorlar. Beni uğraştırıyorlar bende uğraştırcam onları. Teşekkürler
 
KS

ziqzav

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Şub 2025
Mesajlar
9
Tepki
8
Güncelleme:
Bugün (19 Şubat 2025) Kendilerini aradım tekrardan geri dönüş olmadı diye. Öncelikle telefona bakan arkadaş fevri çıktı karşısındaki insanı sinirlendirmeye çalışan buna zorlayan biriydi. 3 gündür konuştuğum temsilcilerin bana hepsi ayrı ayrı farklı birimlerin sizi geri arayacaklar diye söylediği birimlerin aramadığını söyledim. Bana öyle bir durum yok sizi kimse geri aramaz diye şeyler söyledi. Bende bunun üzerine o zaman bana 3 gündür yalan söylüyorsunuz dedim. Yalan söylüyorsun dediğin insan yalan söylüyorsa sinirlenirmiş cidden arkadaşta kendini savunmaya geçti öyle işlemiyor vs vs bende anlayacağı dilden gereken cevabı verip konuşmayı sonlandırdık.

Sinirlenip servisi (servispoint) aradım. Durumları anlattım ürünün seri numarasıyla kontrol etti bana ürünün değişim veya iadesinin kabul olduğunu bunu incehesap.com a mail olarak atacaklarını belirtti. Bunun üstüne 1000 tl lik istenilen ödemeyi sordum. Konnektörün onarımı olmayan bir parça olduğundan ekran kartının değişimi veya iadesi uygun görüldüğünü ücretin alınmayacağı söylendi. İlginç olan şey bugüne kadar İNCEHESABIN bana kullanıcı hatası olarak belirttikleri durum bugün nedense hatadan çıktı 😀. Durumu anlamaları için demekki zorlamak gerekiyormuş.

İncehesap.com u geri arayıp durumu belirttim bana isim soruyorlar serviste bunu size kim dedi diye ben nerden hatırlayacam kim dedi gidip bunu nasıl dediniz diye hesap mı soracaksınız bide. İşte onlarda 1000tl nin peşine düştüler nasıl istemediler. Bunu almayacaklar mı gibi gibi vs. Durumu anlattıktan sonra müşteri temsilcisi mail bize ulaşsın sizi değişim için arayacaklar falan dediler.

Bakalım arayan soran olcak mı.
 
KS

ziqzav

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Şub 2025
Mesajlar
9
Tepki
8
Güncelleme:
Bugün (19 Şubat 2025) incehesap.com aradı değiştirme mi iade mi olacağını sordu. Değiştirme olduğunu söyledim yarın stokları kontrol edip geri arayacaklar.

Buradan Batuhan Bozkan’a (Videoyun) verdiği destekler, çabası ve yardımları için içtenlikle teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
KS

ziqzav

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 Şub 2025
Mesajlar
9
Tepki
8
Son Güncelleme:

20 Şubat 2025 itibarıyla, 19 Şubat 2025 değişim kararı çıkan ürünüm bugün elime ulaştırılmak üzere kargoya verildi. Öncelikle, sorunu fark edip hızlı bir şekilde çözüm sunan ve ürünü erkenden gönderen İncehesap.com ekibine teşekkür ederim.

Özellikle müşteri hizmetlerindeki çalışanlara ayrıca minnettarım. Tek tek dinleyip sabırla yardımcı oldular. Bazı anlarda fevri davransam da, onlar her zaman çözüm odaklı yaklaştılar. Müşteri temsilcileri, sahip oldukları yetkiler çerçevesinde bana ellerinden gelenin daha fazlasıyla yardımcı oldular. Benim fevri başlattığım konuşmalar genellikle daha sakin bitiyordu. İnsan olarak doğru seçimler yapmışlar diyebilirim.

Yaşadığım aksaklık, ilk başta bir karışıklıktan kaynaklanmış olsa da, süreç en hızlı şekilde çözüme ulaştırıldı. 12 Şubat 2025’te ellerine ulaşan ve stok sıkıntısı yaşanan bir ürünün değişimi, 8 gün içinde tamamlanarak bugün (20 Şubat 2025) kargoya verildi.

Bu süreçte, konuyu gündemde tutan ve yorumlarıyla beni destekleyen veya desteklemeyen herkese teşekkür ederim. Aynı durumda olan başkaları için de benzer çabayı göstereceğim.

Batuhan Bozkan’a (Videoyun), benim için görüşme yaparak işleri hızlandırdığı için ayrıca teşekkür ederim.

Son olarak, ekran kartımdaki hasarlı parçanın ilk bakışta kullanıcı hatası gibi göründüğünün farkındayım. Ancak, sistemlerimi kendim toplayan biri olarak, o parçanın bu şekilde kırılmasının ne kadar zor olduğunu da biliyorum. Eğer hasara kendim sebep olsaydım, bu kadar uğraşıp kendimi strese sokmaz, doğrudan tamir ettirirdim. Maddi olarak bana yük getirecek bir durum da değil.

Bundan sonra, gelen yeni ürünün kargo açılım videosu ile bu serüvenin sonunu getirebiliriz 😂

Herkese sağlıklı, stresten uzak ve keyifli zamanlar dilerim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst