- Katılım
- 3 Nis 2023
- Mesajlar
- 8
- Tepki
- 1
Merhaba, ben Deniz. Yeni bir bilgisayar topladım CGI ve vfx işlerim için, oyunlar için değil.
Sistem özellikleri şunlar.
BIOS'u güncelledim ve bilgisayar her 15 dakikada bir veya 1-2dk da bir kapanıp açılmaya başladı. Ben de internette her yerde sorunun çözümünü aramaya başladım ama hiçbiri işime yaramadı. Olanları yapmaya çalıştım ama olmadı. Hatta daha kötü oldu. Ertesi gün tekrar bilgisayar açtım 5 dk sonra tekrar yine mavi ekran verdi ve kapandı (mavi ekran hata kodunu Google'da arattım ve karşıma donanım sorunu çıktı) ve ekran kartımın fanları inanılmaz hızlı dönmeye başladı. Resmen ekran kartım patlayacaktı ve ASUS teknik servisini aradım bana verdiği cevap RAM'lerin uyumsuzuluğu ve SSD uyumsuzluğu dedi. Resmen benimle dalga geçti.
Sonra Vatan'a geçtim teknik servise yolladım mecburen değişim istedim veya iade. Vatan'daki montaj ekibine sordum ve müşteri hizmetlerine sordum. Montaj ekibi ben hayatımda hiç böyle bir uyumsuzluk olup böyle bir sorun olduğunu duymdığını söyle. Müşteri hizmetleri de aynı şekilde böyle bir sorun duymadığını ve ASUS teknik servisinin beni geçiştirdiğini dile getirdi. Ben değil Vatan müşteri hizmetleri söyledi bunu.
Şimdi ben burada ASUS hakkında ne yapmam gerek? Özellikle bana şu an işimi yaptırtmadığı için ciddi bir para kaybı yaşattı ve ciddi bir müşteri potansiyeli kaçtırtı. Bu mağduriyet 10.000 dolar ile 20.000 dolar arasında giden aylık bir paradan bahsediyorum. Şimdi ben burada anakarta üzülmüyorum. İşimi yapamadım ve inanılmaz bir mağduriyet yaşadım. Bana bunu nasıl telafi edecekler veya o anakart bana geri döndüğünde ya ben yine sorunu yaşarsam ne olacak? Benim işimde zaman bu kadar önemliyken ve aldığım ürün hiç ucuz bir ürün değilken ve üründe hiçbir şekilde fiziksel hasar bulunmazken ne yapmam gerek? ASUS'a veya siz benim durumumda olsanız nasıl davranırdınız ne yapardınız? İçinizden geleni söyleyin. Hayatımın işini ve müşteri potansiyeli olarak inanılmaz bir potansiyel kaçırdım. ASUS'a gerçekten teşekkür ederim özellikle yardımcı olmaları konusunda bende ASUS'tan hiç beklemezdim böyle bir şeyi.
Sistem özellikleri şunlar.
- Anakart: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero.
- Ekran kartı: Palit RTX 4080 GameRock nED4080019T2-1030G 256 bit GDDR6X 16 GB ekran kartı.
- RAM: G.Skill Trident Z Neo RGB 64 GB (2x32 GB) 3600MHz DDR4.
- İşlemci: Ryzen 9 5900X.
- Sıvı soğutucu: Arctic Liquid Freezer II - 360 Intel/AMD işlemci destekli PWM sıvı soğutucu (ar-acfRE00068A)
- Kasa: Cougar gemini t cgr-6kmtb-RGB LED panel ATX.
- SSD M2_1'de takılı olan: Samsung 980 Pro 2TB
- SSD M2_2 de takılı olan: Samsung 980 500 GB
BIOS'u güncelledim ve bilgisayar her 15 dakikada bir veya 1-2dk da bir kapanıp açılmaya başladı. Ben de internette her yerde sorunun çözümünü aramaya başladım ama hiçbiri işime yaramadı. Olanları yapmaya çalıştım ama olmadı. Hatta daha kötü oldu. Ertesi gün tekrar bilgisayar açtım 5 dk sonra tekrar yine mavi ekran verdi ve kapandı (mavi ekran hata kodunu Google'da arattım ve karşıma donanım sorunu çıktı) ve ekran kartımın fanları inanılmaz hızlı dönmeye başladı. Resmen ekran kartım patlayacaktı ve ASUS teknik servisini aradım bana verdiği cevap RAM'lerin uyumsuzuluğu ve SSD uyumsuzluğu dedi. Resmen benimle dalga geçti.
Sonra Vatan'a geçtim teknik servise yolladım mecburen değişim istedim veya iade. Vatan'daki montaj ekibine sordum ve müşteri hizmetlerine sordum. Montaj ekibi ben hayatımda hiç böyle bir uyumsuzluk olup böyle bir sorun olduğunu duymdığını söyle. Müşteri hizmetleri de aynı şekilde böyle bir sorun duymadığını ve ASUS teknik servisinin beni geçiştirdiğini dile getirdi. Ben değil Vatan müşteri hizmetleri söyledi bunu.
Şimdi ben burada ASUS hakkında ne yapmam gerek? Özellikle bana şu an işimi yaptırtmadığı için ciddi bir para kaybı yaşattı ve ciddi bir müşteri potansiyeli kaçtırtı. Bu mağduriyet 10.000 dolar ile 20.000 dolar arasında giden aylık bir paradan bahsediyorum. Şimdi ben burada anakarta üzülmüyorum. İşimi yapamadım ve inanılmaz bir mağduriyet yaşadım. Bana bunu nasıl telafi edecekler veya o anakart bana geri döndüğünde ya ben yine sorunu yaşarsam ne olacak? Benim işimde zaman bu kadar önemliyken ve aldığım ürün hiç ucuz bir ürün değilken ve üründe hiçbir şekilde fiziksel hasar bulunmazken ne yapmam gerek? ASUS'a veya siz benim durumumda olsanız nasıl davranırdınız ne yapardınız? İçinizden geleni söyleyin. Hayatımın işini ve müşteri potansiyeli olarak inanılmaz bir potansiyel kaçırdım. ASUS'a gerçekten teşekkür ederim özellikle yardımcı olmaları konusunda bende ASUS'tan hiç beklemezdim böyle bir şeyi.