Küfür falan edemez hocam o kadar da değil, bı arabulucu dosyasına karta para vermezsiniz. O kadar saf insan henüz denk gelmedi banaYani yüz yüze bile gelmeceğim adam lüffür edip saygısızlık yapmadıktan sonra sıkıntı yok
Küfür falan edemez hocam o kadar da değil, bı arabulucu dosyasına karta para vermezsiniz. O kadar saf insan henüz denk gelmedi banaYani yüz yüze bile gelmeceğim adam lüffür edip saygısızlık yapmadıktan sonra sıkıntı yok
Amazon müşteri hizmetleriyle mesajlaştım genel olarak satıcı onlar olmadıkları için müdahale edemeyeceklerini söylediler birçok defa konuşma içinde satıcı bir ceza alıcak mı? Vb. dedim ama onla ilgili birşey yazılmadı.Eğer satıcı Amazon olsaydı işlem yapılabilirmiş maalesef yani satıcı kendileri olmadığından bana satıcıyı beklemeniz gerekir dediler.Onlar mesaj attı satıcıya ilgilenmesi için.Bence ceza yememek için sizi iptale sürüklüyorlar, bu tip durumlarda işi inada bindirip orta doğu ve balkanların en çirkin müşterisine dönüşüp satıcı ve amazona günde en az 2 arama yaparak uğraşıyorum, şikayetvara da yazıyorum bir yandan üstüne sağda solda markaya ait fikirlerimi belirtip ss olarak iletiyorum. O da yetmiyor arkadaşlarıma bile şikayet ettiriyorum.
Şöyle bir düşündüm de bana birşey satılmaz
Amazondan çok daha yerel ve az kullanılan bir siteden şikayetim üzerine firmaya 3 ay ceza verilmişti. Maalesef çirkefleşmediğimiz sürece süreç hızlanmıyor. Karayelin dediği adımları uygulayın, satıcı problemli ise bende aynı taktikleri yapıyorum. Amazonu da mail ve telefon ile biraz darlarsanız ürün gönderim süresiyle ilgili gecikme var satıcıyla iletişime geçin gibisinden, sonuç gelecektir.
Dedim işte Amazonu çok güvenilir buluyordum amazondan farklı ürünlerde alıcaktım ama fikrim değişti böyle olacağını düşünmezdim falan dediğim gibi oldu.Söz konusu Amazon hocam iptale kolay kolay müsade etmiyorlar, sayı tutarsa kalıcı mağaza bile kapatıyorlar, amazona kaç gündür beklediğinizi satıcı da olsa onların platformuna güvenerek bu ürünü aldığınızdan bahsedince ne tepki verdiler ?
Az önce Amazonda Amazon TR satıcılı RX 6600 satılıyordu ve satışta yok şu an bir garip geldi.Bence ceza yememek için sizi iptale sürüklüyorlar, bu tip durumlarda işi inada bindirip orta doğu ve balkanların en çirkin müşterisine dönüşüp satıcı ve amazona günde en az 2 arama yaparak uğraşıyorum, şikayetvara da yazıyorum bir yandan üstüne sağda solda markaya ait fikirlerimi belirtip ss olarak iletiyorum. O da yetmiyor arkadaşlarıma bile şikayet ettiriyorum.
Şöyle bir düşündüm de bana birşey satılmaz
Yok hocam o kadar da memnuniyet beklemeyin onu yapsalar başka siteden ürün almamAçıkçası ben işte Amazon olarak size biz göndericez ayrıca satıcıya satış yasağı getiricez çok özür dileriz falan bekliyordum hiç beklediğim gibi olmadı.
Hocam ben tekrardan iletişime geçtim satıcıya yaptırım uygulanacakmış ben şikayet etmiştim onlar da benim adıma tekrar ettiler.Yok hocam o kadar da memnuniyet beklemeyin onu yapsalar başka siteden ürün almam
Bana enteresan geliyor halâ satış konusunda satıcıyı en çok dürten firmanın bu denli rahat cevap vermesi, aklımda ama bu konuyu ilk aramamda soracağım. Ben onlara güvenerek alıyorum sonuçta yaptırım olmayacaksa neden satış hakkı veriliyor.
Beklenen bilgi buydu hocam affetmiyorlar genelde sevindim sizin adınıza, canınızı sıkmayın şikayet etmesenizde sonuç değişmezdi ya iptal edecekler ya acele başka seçenek yokHocam ben tekrardan iletişime geçtim satıcıya yaptırım uygulanacakmış ben şikayet etmiştim onlar da benim adıma tekrar ettiler.
Sizin için satıcıya iade talebi oluşturalım mı dediler ben şu anlık istemiyorum yakın zamanda isteyecem dedim Sonra sordum dedim satıcı sorulara cevap vermiyor nasıl iade onaylayacak dedim bana 48 saat satıcı destek vermezse amazon üstelenicek ve ödeyecek dediler.Beklenen bilgi buydu hocam affetmiyorlar genelde sevindim sizin adınıza, canınızı sıkmayın şikayet etmesenizde sonuç değişmezdi ya iptal edecekler ya acele başka seçenek yok
Parada sorun yok hocam maksat enflasyon mağduru olmayın, kasimda aldığım kulaklığı iade alalım stok yok dediler 2 hafta evvel stok geldi birebir değişim yaptılar (içinden servis kağıdı çıkmadığı için, artniyetle yeniletmedim arıza vermişti )Sizin için satıcıya iade talebi oluşturalım mı dediler ben şu anlık istemiyorum yakın zamanda isteyecem dedim Sonra sordum dedim satıcı sorulara cevap vermiyor nasıl iade onaylayacak dedim bana 48 saat satıcı destek vermezse amazon üstelenicek ve ödeyecek dediler.
Üzüldüm fiyat farkından dolayı hocam ben göz yumacaklarini düşünmüyorum ama olan enflasyondan dolayı size oldu anlaşılanSatıcı cevapsız kaldığından dolayı AZ garanti başladı parayı Amazon ödeyecekmiş ve sürec amazonda konunun üst düzey uzmanları tarafından incelenicekmiş.
Maalesef ama zaten amazon parayı kendi cebinden ödediği için satıcıya dava falan açar sanırım adama da iyi oldu amazon söğüşlesin adamı 5i 10 olarak alsın.Üzüldüm fiyat farkından dolayı hocam ben göz yumacaklarini düşünmüyorum ama olan enflasyondan dolayı size oldu anlaşılan
Parayı ne şekilde tahsil eder bilmem ama tek siz değilseniz canını yakacaklarina eminim içiniz rahat olsun, prime zamanı kalıcı kapattılar firmaları affetmedilerMaalesef ama zaten amazon parayı kendi cebinden ödediği için satıcıya dava falan açar sanırım adama da iyi oldu amazon söğüşlesin adamı 5i 10 olarak alsın.