Ekran Kartı Termal Ped Değişimi

Fsociety286

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Eki 2023
Mesajlar
24
Tepki
2
Konum
Siirt
gigabyte geforce rtx 4060 eagle ekran kartım var 4 ay sonra 3 yıl olucak kullanmaya başlıyalı macun ve ped değişimi yapmak istiyorum sizce gerekli mi gerekliyse termal ped kalınlığı kaç olmalı termal macun için de Arctic MX-6 almayı düşünüyorum. Düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
 

VeV

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
8 Eki 2024
Mesajlar
103
Tepki
21
1.0 mm diyor internette hocam. Eskiden olsa gümrükten rahat geçer alınır diye ptm7950 thermal pad almanı önerirdim. Thermalright Helios pad da olabilir ama biraz pahalı. Pump out yapmaması için ama. mx-6 da olabilir. yoğun bir termal macundur. Furmark 2 açıp bir 10 dakika kadar çalıştırın. Hot spot ile gpu sıcaklığı arasında 15 derece den falan fazla fark varsa bakım zamanı gelmiştir. Tabi test sonucunu diğer modellerle ve kendi modelinizle internette gene karşılaştırabilirsiniz.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst