Fotoğrafa Erişim izni yok

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yusuf Özdemir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepki
0
Arkadaşlar düne kadar hiçbir sıkıntı yoktu açılıyordu fakat bugün girdiğimde açılmıyor kullanıcı falan değiştirmedim. youtubedan çok konulara baktım izin verdim fakat olmadı yardımcı olabilecek arkadaş varmıdır ? Kopyalamak istediğimde ise Dosyada değişiklik yapmak için izin almalısınız diyor
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bu işlem neden sonra oldu biliyor musunuz? Yani bir program kurulumu internet tarayıcısında bir sorun farklı ne olduysa onu soruyorum.
 
KS

Yusuf Özdemir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepki
0
ugur.gozaydin' Alıntı:
Bu işlem neden sonra oldu biliyor musunuz? Yani bir program kurulumu internet tarayıcısında bir sorun farklı ne olduysa onu soruyorum.

en son tarayıcıdan megaya giremediğim için sertifikayı silmiştim daha sonralarda oldu. fotoğrafı kopyalamak istediğim zamanda mesela Yusuf/administrator den izin almalısınız diyor sahipliği değiştirdiğim zamanda bu isim değişiyor.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Aşağıdaki önerilerimi bir deneyin.

  1. Bir klasör penceresi açın ve üst menülerden Görünüm > Seçenekler kısmına tıklayın. Açılan pencerede tüm sekmelerde Varsayılan ayarları yükle butonunu kullanın ve Görünüm sekmesinde ekstra olarak Klasörleri sıfırla seçeneğini kullanın. Uygula/Tamam butonları ile ayarları kaydedin.
  2. Windows Tuşu + R tuşlarına basıp Çalıştır penceresine ulaşın. Açılan ufak pencereye netplwiz yazın ve Tamam tuşunu kullanın. Açılan pencerede Kullanıcılar sekmesinde sizin hesabınızın karşısındaki Grup bölümünde Administrators yazıyor mu kontrol edin. Eğer yazmıyorsa çift tıklayıp Grup Üyeliği sekmesinden Yönetici olarak ayarlayıp Uygula/Tamam butonlarını kullanarak tüm pencereleri kapatın ve sistemi yeniden başlatıp kontrol edin sorunu.
Eğer bu ikisi çözüm olmazsa duruma bakarız.
 
KS

Yusuf Özdemir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepki
0
ugur.gozaydin' Alıntı:
Aşağıdaki önerilerimi bir deneyin.

  1. Bir klasör penceresi açın ve üst menülerden Görünüm > Seçenekler kısmına tıklayın. Açılan pencerede tüm sekmelerde Varsayılan ayarları yükle butonunu kullanın ve Görünüm sekmesinde ekstra olarak Klasörleri sıfırla seçeneğini kullanın. Uygula/Tamam butonları ile ayarları kaydedin.
  2. Windows Tuşu + R tuşlarına basıp Çalıştır penceresine ulaşın. Açılan ufak pencereye netplwiz yazın ve Tamam tuşunu kullanın. Açılan pencerede Kullanıcılar sekmesinde sizin hesabınızın karşısındaki Grup bölümünde Administrators yazıyor mu kontrol edin. Eğer yazmıyorsa çift tıklayıp Grup Üyeliği sekmesinden Yönetici olarak ayarlayıp Uygula/Tamam butonlarını kullanarak tüm pencereleri kapatın ve sistemi yeniden başlatıp kontrol edin sorunu.
Eğer bu ikisi çözüm olmazsa duruma bakarız.
malesef yine aynı durum değişmedi
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Birde aşağıdakileri kontrol edin.

  • Windows Ayarları > Gizlilik bölümünden sol sekmede Uygulama izinleri kısmından öncelikli olarak Resimler ve Dosya sistemi dahil genel tüm ayarları kontrol edin.
  •  Açmak istediğiniz resim dosyasının olduğu klasöre sağ tıklayın ve özelliklerini açın. Açılan pencerede Güvenlik sekmesinden Gelişmiş seçeneğine tıklayın ve açılan pencerede Ekle > Sorumlu seçin > Gelişmiş > Şimdi Bul seçenekleri ile ilerleyin. Daha sonra listeden kullanıcı adınızı bulup seçin ve Tamam > Tamam seçenekleri ile ilerleyip ... İçin İzin Girdisi penceresinden izinleri işaretleyip Bu izinleri, sadece bu kapsayıcıdaki nesnelere ve/veya kapsayıcılara uygula kutusunu onaylayıp Tamam > Uygula/Tamam > Uygula/Tamam seçenekleri ile pencereleri onaylayın ve sorunu tekrar kontrol edin.
 
KS

Yusuf Özdemir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepki
0
kyyM4U

kyybyH

böyle sonuçlar izinleride verdim fakat yine aynı durumda.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Son 5 önerim kaldı onları da bir deneyin. Windows



Öneri 1 : Windows Defender uygulamasını açıp Virüs ve tehdit koruması > Ayarlar bölümünden bir engellenen klasör veya izin sorunu var mı kontrol edin.



Öneri 2 :

  • Windows Ayarları > Hesaplar > Aile ve diğer kullanıcılar menüsünden aşağıda yer alan Diğer kullanıcılar altında Bu bilgisayara başka birini ekle seçeneğine tıklayın.
  • Açılan pencerede Bu kişinin oturum açma bilgilerine sahip değilim seçeneğine tıklayın.
  • Sonraki menüde Microsoft hesabı olmayan bir kullanıcı ekleyin seçeneğine tıklayın.
  • Sonraki menüde bir Kullanıcı hesabı oluşturun. Şifre koymanız gerekmez.
  • Sonra oluşan hesaba bir defa tıklayın ve Hesap türünü değiştir kısmına tıklayın.
  • Sonra açılan pencerede Hesap türü ayarını Yönetici yapın ve Tamam seçeneğine tıklayın.
  • Artık bu oluşturduğunuz yeni kullanıcıya Başlat kısmından erişebilirsiniz. Bu kullanıcı ile oturum açın ve sorunu kontrol edin. Eğer işe yararsa sizin kullanıcı profiliniz yada o oturuma özek bir sorun var demektir. Olası bir Windows sorunu varsa diye aşağıdaki 3. yöntem işlemlerini deneyin.


Öneri 3 : Komut İstemi ekranında ilk önce DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basıp işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basın tekrar ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra yine aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth komutunu girin ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Son olarak aynı pencereye SFC /scannow komutunu girip ENTER tuşuna basıp son işlemin tamamlanmasını bekleyin ve tamamlanınca pencereyi kapatabilirsiniz. Sistemi yeniden başlatıp sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin. Eğer çözüm olmazsa son olarak sistemde bir kalıntı vb. bir dosya sorun yaratıyorsa diye aşağıdaki kalıntı temizleme yöntemini deneyin.



Öneri 4 :

  • @echo off
  • del /s /f /q "%userprofile%\Recent\"*.*
  • del /s /f /q "C:\Windows\Prefetch\"*.*
  • del /s /f /q "C:\Windows\Temp\"*.*
  • del /s /f /q "%userprofile%\appdata\local\temp\"*.*
  • exit
Bu işlemleri birkaç yöntem yapabilirsiniz.

  1. Yöntem : Not Defterini açın ve yukarıdaki @echo off ve exit dahil kodların tamamını yazın yada kopyalayın. Daha sonra Dosya > Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat olabilir. Burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız. Siyah DOS ekranı açılacak temizleme işlemi tamamlanacak ve kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlem çok uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. İşlemler tamamlanıp siyah pencere kapanınca sistemi yeniden başlatıp ağın gelmesini bekleyin.
  2. Yöntem : Başlata CMD yazın ve Komut İstemini Yönetici Olarak Çalıştırın. Açılan siyah pencerede taskkill /f /im explorer.exe komutunu yazın ve ENTER tuşuna basın. Tüm masaüstü siyaha bürünecek korkmayın. Sonrasında yukarıdaki kod bloğundan @echo off ve exit hariç arasında olan kodları satır satır yazıp her satır sonrasında ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Daha sonrasında masaüstünü geri getirmek için explorer.exe yazın ve ENTER tuşuna basın. Kodları yazdığınız pencereyi kapatmak için exit yazıp ENTER tuşuna basın yada direkt pencereyi X butonundan kapatın.
Sorunu kontrol etmek için Windows 'u yeniden başlatın ve kontrol edin.


Öneri 5 : Bir virüs veya Defender sorunu varsa diye 3. parti bir antivirüs programı kurup Defender yetkilerinden ve olası virüs tehdidi varsa kurtulabilirsiniz. Önerilerim; Kaspersky Total Security, Bitdefender Total Security ve Malwarebytes yazılımları. Bu yazılımların 30 gün tam sürüm kullanımları var. Hatta Bitdefender yazılımında bu kampanya bağlantısına tıklayıp 6 ay tam sürüm erişimi hakkından yararlanabilirsiniz.


Bunları deneyin başka önerim kalmadı şimdilik.
 
KS

Yusuf Özdemir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepki
0
ugur.gozaydin' Alıntı:
Son 5 önerim kaldı onları da bir deneyin. Windows



Öneri 1 : Windows Defender uygulamasını açıp Virüs ve tehdit koruması > Ayarlar bölümünden bir engellenen klasör veya izin sorunu var mı kontrol edin.



Öneri 2 :

  • Windows Ayarları > Hesaplar > Aile ve diğer kullanıcılar menüsünden aşağıda yer alan Diğer kullanıcılar altında Bu bilgisayara başka birini ekle seçeneğine tıklayın.
  • Açılan pencerede Bu kişinin oturum açma bilgilerine sahip değilim seçeneğine tıklayın.
  • Sonraki menüde Microsoft hesabı olmayan bir kullanıcı ekleyin seçeneğine tıklayın.
  • Sonraki menüde bir Kullanıcı hesabı oluşturun. Şifre koymanız gerekmez.
  • Sonra oluşan hesaba bir defa tıklayın ve Hesap türünü değiştir kısmına tıklayın.
  • Sonra açılan pencerede Hesap türü ayarını Yönetici yapın ve Tamam seçeneğine tıklayın.
  • Artık bu oluşturduğunuz yeni kullanıcıya Başlat kısmından erişebilirsiniz. Bu kullanıcı ile oturum açın ve sorunu kontrol edin. Eğer işe yararsa sizin kullanıcı profiliniz yada o oturuma özek bir sorun var demektir. Olası bir Windows sorunu varsa diye aşağıdaki 3. yöntem işlemlerini deneyin.


Öneri 3 : Komut İstemi ekranında ilk önce DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basıp işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basın tekrar ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra yine aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth komutunu girin ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Son olarak aynı pencereye SFC /scannow komutunu girip ENTER tuşuna basıp son işlemin tamamlanmasını bekleyin ve tamamlanınca pencereyi kapatabilirsiniz. Sistemi yeniden başlatıp sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin. Eğer çözüm olmazsa son olarak sistemde bir kalıntı vb. bir dosya sorun yaratıyorsa diye aşağıdaki kalıntı temizleme yöntemini deneyin.



Öneri 4 :

  • @echo off
  • del /s /f /q "%userprofile%\Recent\"*.*
  • del /s /f /q "C:\Windows\Prefetch\"*.*
  • del /s /f /q "C:\Windows\Temp\"*.*
  • del /s /f /q "%userprofile%\appdata\local\temp\"*.*
  • exit
Bu işlemleri birkaç yöntem yapabilirsiniz.

  1. Yöntem : Not Defterini açın ve yukarıdaki @echo off ve exit dahil kodların tamamını yazın yada kopyalayın. Daha sonra Dosya > Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat olabilir. Burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız. Siyah DOS ekranı açılacak temizleme işlemi tamamlanacak ve kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlem çok uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. İşlemler tamamlanıp siyah pencere kapanınca sistemi yeniden başlatıp ağın gelmesini bekleyin.
  2. Yöntem : Başlata CMD yazın ve Komut İstemini Yönetici Olarak Çalıştırın. Açılan siyah pencerede taskkill /f /im explorer.exe komutunu yazın ve ENTER tuşuna basın. Tüm masaüstü siyaha bürünecek korkmayın. Sonrasında yukarıdaki kod bloğundan @echo off ve exit hariç arasında olan kodları satır satır yazıp her satır sonrasında ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Daha sonrasında masaüstünü geri getirmek için explorer.exe yazın ve ENTER tuşuna basın. Kodları yazdığınız pencereyi kapatmak için exit yazıp ENTER tuşuna basın yada direkt pencereyi X butonundan kapatın.
Sorunu kontrol etmek için Windows 'u yeniden başlatın ve kontrol edin.


Öneri 5 : Bir virüs veya Defender sorunu varsa diye 3. parti bir antivirüs programı kurup Defender yetkilerinden ve olası virüs tehdidi varsa kurtulabilirsiniz. Önerilerim; Kaspersky Total Security, Bitdefender Total Security ve Malwarebytes yazılımları. Bu yazılımların 30 gün tam sürüm kullanımları var. Hatta Bitdefender yazılımında bu kampanya bağlantısına tıklayıp 6 ay tam sürüm erişimi hakkından yararlanabilirsiniz.


Bunları deneyin başka önerim kalmadı şimdilik.






Çok teşekkür ederim fakat sorun nedense hala devam ediyor. İlginiz için tekrar teşekkürler
 
KS

Yusuf Özdemir

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepki
0
ugur.gozaydin' Alıntı:
Başka önerim kalmadı. Bu önerdiklerim işe yaramadıysa format atın.
nasıl olduysa kendiliğinden silindi zaten tüm fotoğraflar. yapacak başka birşey kalmadı zaten teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst