- Katılım
- 5 Eyl 2022
- Mesajlar
- 65
- Tepki
- 16
Merhaba arkadaşlar bundan 1 ay önce gaming.gen adresinden hazır sistem aldım, sistemle birlikte gelen ekran ayıplı ürün olarak tarafıma ulaştı. Ürünü gaming.gen adresine yolladım, onlarda Asus servisine yolladı, ürünün tamir ücreti çıktı değişim yada onarım için talepte bulundum ancak 1 ay boyunca ne olumlu nede olumsuz şekilde dönüş yapmadılar 1 Mart tarihinden beri bana söylenen şey üst yöneticilere soracakları ve onların cevabına göre işlem yapılacağı idi, THH binasına kendim gittim durumu anlattım, %50 oranında haklı olma ihtimalim olduğu söylendi ve bu sürecin 6 aydan 12 aya kadar uzayabileceği söylendi. Online derslerim ve ödevlerim olduğu için, daha fazla bu rezilliği çekmek istemedim ve ücretini bireysel olarak Asus’a ben ödedim ve Asus tamire başladı. Gaming.gen adresinden hala dönüş yok bu durumda hak talep edebilir miyim ? Tamir ücretini tarafıma ödenir mi ?