Yardım Gaming.gen.tr Iade Konusunda Hassas Davranmıyor, Yardıma Ihtiyacım Var...

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
Lütfen önce resimleri dikkatlice okuyunuz. Konu tüm ayrıntılarına kadar resimlerde var.
Bugün söz konusu kırık işlemcili ürünü, kurye gitmeden video kanıtları ile hiç açmadan geri iade ettim.
(7 Kasım 2024)
Birden fazla forumda bu konuyu konuştum, bana firmanın PC HOCASI kuruluşu ile aktif sponsorluğu bulunduğunu söylediler ben de bu duyumlara göre hareket ettim ve şu an buradayım.
Şu an Gaming.gen.TR firmasından e-posta yanıtları beklemekteyim 1-2 gün içerisinde bana dönüş yapmazlarsa durumu THH'ye taşıyacağım ve haklarımı arayacağım.
Fakat bu durumun süreci daha da uzatacağını bildiğim için son şansım olarak aktif sponsorluğu bulunan PC HOCASI forumda çözüm aramaya geldim. Belki sesimi gerekli yerlere duyurabilirim amacıyla bu cümleleri kuruyorum. Artık çok yoruldum...
Konu aktif, karşıdan bir e-posta bekliyorum gelişmeleri aktaracağım.
Saygılarımla.
 

Ekli dosyalar

  • ggtr.png
    ggtr.png
    240.9 KB · Görüntüleme: 64
  • ggtr2.jpg
    ggtr2.jpg
    290 KB · Görüntüleme: 64
  • ggtr3.jpg
    ggtr3.jpg
    184.7 KB · Görüntüleme: 63

KingDeViL

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
12 Eki 2023
Mesajlar
230
Tepki
74
Geçmiş olsun. Umarım sorununuz çözülür. Ben hayatta hazır sistem veya Tray işlemci almam. İstediği kadar ucuz olsun.
 
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
Lütfen önce resimleri dikkatlice okuyunuz. Konu tüm ayrıntılarına kadar resimlerde var.
Bugün söz konusu kırık işlemcili ürünü, kurye gitmeden video kanıtları ile hiç açmadan geri iade ettim.
(7 Kasım 2024)
Birden fazla forumda bu konuyu konuştum, bana firmanın PC HOCASI kuruluşu ile aktif sponsorluğu bulunduğunu söylediler ben de bu duyumlara göre hareket ettim ve şu an buradayım.
Şu an Gaming.gen.TR firmasından e-posta yanıtları beklemekteyim 1-2 gün içerisinde bana dönüş yapmazlarsa durumu THH'ye taşıyacağım ve haklarımı arayacağım.
Fakat bu durumun süreci daha da uzatacağını bildiğim için son şansım olarak aktif sponsorluğu bulunan PC HOCASI forumda çözüm aramaya geldim. Belki sesimi gerekli yerlere duyurabilirim amacıyla bu cümleleri kuruyorum. Artık çok yoruldum...
Konu aktif, karşıdan bir e-posta bekliyorum gelişmeleri aktaracağım.
Saygılarımla.
GÜNCELLEME
Geçtiğimiz saatlerde Gaming.gen.tr destek mail adresinden şu yanıtları aldım.
Bunaldım artık her cevapta farklı bir şey ama birbirini gösteren şeyler doğuyor bulmaca sanki.
İade kabul etmeleri için PC HOCASI yetkilileri yardımcı olmazlar mı?
Aksi halde yasal işlem başlatacağım ve bunun uzun bir süreç olduğunun farkındayım.
Amacım daha kısa bir şekilde çözüme ulaşmak.
Varsa bir öneriniz, konu aktif.
Saygılarımla...
 

Ekli dosyalar

  • ggtr4.jpg
    ggtr4.jpg
    97.9 KB · Görüntüleme: 29
  • ggtr5.jpg
    ggtr5.jpg
    252.7 KB · Görüntüleme: 28

narcotic

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Eki 2024
Mesajlar
1,098
Tepki
246
Konum
Isparta
Bu sorunlar yüzünden hazır sistem almıyorum parçaları kurumsaldan liste fiyatına alıp kendim topluyorum sistemi,hiç zaman kaybetmeyin Tüketici Hakem Heyetine başvurun sorun varsa satıcı firma ile kargo firması kendi arasında çözsün.
 

freeshah

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
30 Haz 2024
Mesajlar
36
Tepki
10
Çok üzücü. Ben de sistemi buradan almıştım. Şimdi sistem diziyorum. Parçaları tek tek aldım ve çoğunu amazondan fazla ödeyerek aldım. Bir kaç tanesi hariç. Çünkü yerli firmalara güvenmiyorum. Memleketin kültürü bozuldu. Hak, hukuk kalmadı.. El yordamı kabile işi. Kime ne denk gelirse. Geçmiş olsun.
 
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
SON DURUM GÜNCELLEME:

Resimlerden de anlayacağınız üzere hiçbir anlaşmaya yanaşmıyorlar.
Benim kırdığımı mı düşünüyorlar yoksa ben çok mu safım?
Son kapı burası olsun o halde, PC Hocası kuruluşu aktif sponsorluk içerisinde olduğu için belki bir şansım vardır...
Aksi halde önümüzdeki pazartesi ya da salı günü THH'ye gerekli başvuruları tüm kanıtlarımla yapacağım.
Her şey için teşekkürler.

Konu firmaya ilettim neler yapabileceğimize bir bakacağım.
Beklemedeyim...
 

Ekli dosyalar

  • ggtr6.jpg
    ggtr6.jpg
    75.7 KB · Görüntüleme: 20
  • ggtr7.jpg
    ggtr7.jpg
    149.7 KB · Görüntüleme: 22
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
SON DURUM GÜNCELLEME: çözüldü

Uzun lafın kısası bugün (04.12.2024) THH'ye başvurmadan 2 gün önce gaming.gen.tr uzlaşmaya gitmeyi kabul etti. (26.11.2024) Tarihinden bu zamana kadar iade sürecindeydim, fatura tutarı tam olarak hesabıma ulaşmış bulunmaktadır.
(19.Ekim.2024) Alış
(26.Kasım.2024) İade
Tabii ki tecrübelerimi paylaşacağım, Gaming.gen.tr ve benzeri olan sitelerden alışveriş yapmadan önce benim tecrübelerimin en iyi rehberlerden biri olacağına eminim;

Arkadaşlar siparişten önce şunu düşünmeniz gerekiyor: şimdi iki olasılık var, ürün sağlam gelecektir, sağlam gelirse mesele yok ama gelmez ise iki olasılık var ya direk iadenizi/değişim kabul ederler ve 14 günlük iade/değişim sürecine girersiniz ya da o sürece girmeden iade/değişim almayı kabul etmeyip, zorluk çıkartıp sizlere farklı bahaneler üretebilirler ben de burada devreye giriyorum...
Bu duruma düşebileceğiniz için öncelikle kargo geldiği gibi kargocu gitmeden kutuyu, kargocu ve video eşliğinde açıyoruz ve her ürünü teker teker kayıt alıyoruz. Ben monteli aldım (montajsız sipariş hakkında yorum yapamam)
ekran kartı kutusunda gelir onu da siz monte edersiniz orayı da kayıt altına alalım. Sorun hakkında konuştuğunuz tüm görüşmeleri (telefon ya da mail) kesinlikle kayıt altına alın sizlere söyledikleri bahaneler "işlemci ya da işte ekran kartı kırılmış yetkili servis bu ürünü alamaz dilerseniz üretici firma ile görüşüp iade yapabilirsiniz" gibi bahanelerde sakin kalın, görüşmeleri kayıt edin ve asla kabul etmeyin eğer ürüne gerçekten siz zarar verdiyseniz o durum hakkında yorum yapamam ama sizden kaynaklı bir durum değilse zaten monte etme işlemi sırasında aldığınız kayıt kesinlikle işinize yarayacaktır. Peki haklarınız neler? Bu duruma düşerseniz sizler ürünü iade edersiniz onlar kontrol ederler ve bir sorun varsa çözmeye çalışırlar. Sorunun sizden kaynaklı ya da kargodan kaynaklı olduğunu iddia ederlerse ilk durumda sorunun sizden kaynaklı olduğunu resmi belgeler ve kayıtlar ile kanıtlamaları lazım. İkinci durumda kargoda sorun varsa o durum kargo şirketi ve satın aldığınız firma arasındadır sizi ilgilendirmez siz yolunuza bakın, ayrıca kargo geldiğinde üzerinde "dikkat kırılır" etiketi olmak zorunda ona da dikkat edin derim. Çözüm yolları olarak ya iade ederler ya sorunu bir daha ortaya çıkmayacak şekilde yok ederler ya da muadili ile değişim yaparlar. Bunları ben söylemiyorum devlet tarafından 6502 sayılı kanun maddelerinde geçen kanunlar gereği. Lakin sözleşmede hazır sistem iadesi yapılamaz gibi bir ibare var diyorsanız, öncelikle kanunlara uymayan sözleşme yapamazlar, onlar da yapamayacaklarını biliyorlar ama sözleşmeye ekliyorlar, orasını bilmiyorum fakat sizin kesin mağdur olduğunuz bir durum söz konusu ise ve bu durumu kanıtlayacak delilleriniz var ise, sizin haklarınız sonuna kadar kesindir. Karşı taraf ise sizin kanunda yazılı olan isteklerinizi yerine getirmek ile görevlidir bilginize.

Benim sürecim bu konuda tamamen yazıyor, bir göz atıp yine bilgi edinebilir ya da bana ulaşabilirsiniz. Bu konu hakkında sorularınızı ve sorunlarınızı çözmek adına elimden geleni yapmaya çalışırım.

Ben Hazır sitem siparişleri hakkında konuşuyorum ama yine de haklarınız çoğu internet siparişlerinde geçerli olacaktır.

Amacım kesinlikle firmayı ya da firmaları karalamak değildir, sadece tecrübelerimi aktarmaktayım.

Benim atladığım bir yer ya da aklınıza takılan bir soru var ise alıntılayabilirsiniz, cevaplarım. :)

Bu konuda bana yardım eden ya da etmeyen herkese, Gaming.gen.tr ve PC HOCASI Foruma özellikle
çok teşekkürlerimi iletiyorum. Saygılarımla...
 

KingDeViL

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
12 Eki 2023
Mesajlar
230
Tepki
74
Kardeşim kargocu kutuyu bırakıp çekip gidiyor. O sizin dur abi video ile parçaları tek tek kayıt edeceğim demenizi umursar mı ? Ben hiç böyle bir şey yapmadım ama bence sizi beklemez.

Bu arada hayırlı olsun sorununuz çözülmüş.
 
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
Kardeşim kargocu kutuyu bırakıp çekip gidiyor. O sizin dur abi video ile parçaları tek tek kayıt edeceğim demenizi umursar mı ? Ben hiç böyle bir şey yapmadım ama bence sizi beklemez.

Bu arada hayırlı olsun sorununuz çözülmüş.
Yok be hocam öyle değil, sana gelen kargo kodunu almadan teslim edemez ki onu kullanıp 2 dakika bekler misin diyorsun, ana kutunun her yönünü ve kutuyu açtıktan sonra ekran kartı kasa ve diğer bileşen kutularının yerinde ve sağlam olduğunu onayladıktan sonra kodu teslim edersin, sonra monte etme işleminde video çekmeye devam edersin.
Ha kim çekecek o kadar videoyu vs. gibi söylemler bence yanlış, ileride lazım olursa pişmanlıktan iyidir diye düşünüyorum. En fazla 30 dakikanı alır tüm videolar ama bir kameramana ihtiyaç duyabilirsin. Bu arada videolar çok işime yaradı.
Teşekkürler...
 

Satriani

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
10 Şub 2022
Mesajlar
92
Tepki
35
Konum
İzmir
Yok be hocam öyle değil, sana gelen kargo kodunu almadan teslim edemez ki onu kullanıp 2 dakika bekler misin diyorsun, ana kutunun her yönünü ve kutuyu açtıktan sonra ekran kartı kasa ve diğer bileşen kutularının yerinde ve sağlam olduğunu onayladıktan sonra kodu teslim edersin, sonra monte etme işleminde video çekmeye devam edersin.
Ha kim çekecek o kadar videoyu vs. gibi söylemler bence yanlış, ileride lazım olursa pişmanlıktan iyidir diye düşünüyorum. En fazla 30 dakikanı alır tüm videolar ama bir kameramana ihtiyaç duyabilirsin. Bu arada videolar çok işime yaradı.
Teşekkürler...
Sıkıntı çözüldüyse ne mutlu, maalesef internet alış-veriş olayında herkesin başına gelebilecek hadiseler. Çok sık olmuyor belki ama olunca da can sıkıcı durumlar ve genelde de kargo firmaları üzerinde gerçekleşiyor. Ben de aldığım her ürünü videoya alarak kutu açılışını yaparım. Fakat bazı firmaların kod girme gibi bir durumu olmuyor ve maalesef kargoyu getireni bekletmek imkansız.
Bunu yapabilen varsa, tabiki en mantıklı seçenek bu.
 
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
Sıkıntı çözüldüyse ne mutlu, maalesef internet alış-veriş olayında herkesin başına gelebilecek hadiseler. Çok sık olmuyor belki ama olunca da can sıkıcı durumlar ve genelde de kargo firmaları üzerinde gerçekleşiyor. Ben de aldığım her ürünü videoya alarak kutu açılışını yaparım. Fakat bazı firmaların kod girme gibi bir durumu olmuyor ve maalesef kargoyu getireni bekletmek imkansız.
Bunu yapabilen varsa, tabiki en mantıklı seçenek bu.
Kargocuyu beklettiğimiz süre en fazla 5 dakika sürüyor, rica edersiniz bir sorun yaşanmaz video kaydı açık olduğunu söylersiniz kargocu kaçacak değil ya :) kargocuyu bekletmek hakkınız hocam. Bir sorun varsa iadesini o anda istemek, tüketici için en önemli karar oluyor. Ben şahsen kargocuyu beklettim ve videoları çektim sonra kodu verdim selamlaştık gitti adam. Gerçi benim sorun direk kutunun içinde çıktı ama hasarlı kutuyu almak kötü alışveriş deneyiminin ilk adımıdır. Sürat, Aras ve Yurtiçi kod ile işlem yapıyor diye biliyorum.
Teşekkürler...
 

Asımbaba

Cezalı Üye
Cezalı Üye
Katılım
6 Haz 2024
Mesajlar
52
Tepki
3
Kargocuyu beklettiğimiz süre en fazla 5 dakika sürüyor, rica edersiniz bir sorun yaşanmaz video kaydı açık olduğunu söylersiniz kargocu kaçacak değil ya :) kargocuyu bekletmek hakkınız hocam. Bir sorun varsa iadesini o anda istemek, tüketici için en önemli karar oluyor. Ben şahsen kargocuyu beklettim ve videoları çektim sonra kodu verdim selamlaştık gitti adam. Gerçi benim sorun direk kutunun içinde çıktı ama hasarlı kutuyu almak kötü alışveriş deneyiminin ilk adımıdır. Sürat, Aras ve Yurtiçi kod ile işlem yapıyor diye biliyorum.
Teşekkürler...
hayu daha 2 saat önce aynı siteden hazır sistem aldım içime niye kurt düşürdünüz yaa :(
 
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
hayu daha 2 saat önce aynı siteden hazır sistem aldım içime niye kurt düşürdünüz yaa :(
Hocam bunlar benim yakın zamanda yaşamış olduğum deneyimler. Tabii ki ben yaşadım diye sen de yaşayacaksın diye bir şey yok ama yaşayabilme ihtimaline karşı alacağın önlemleri de yazdım zaten. Hiçbir firma hakkında yorum yapamam benim boyumu aşar. Bir önerin var mı dersen, oturduğun şehirde şubesi olan bir mağazadan alışveriş yapmalısın. Hazır sistem siparişleri için konuşacak olursak; Sipariş verdiğin mağazanın şubesine erişimin olması durumunda, hem için rahat olur hem test yaptırırsın hem de yarın bir gün sorun yaşadığında onların yetkili servisine götürürsün. Bence "hazır sistem" olarak en mantıklısı bu yöntem.
 

freeshah

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
30 Haz 2024
Mesajlar
36
Tepki
10
Bu konuyu ilk gün çözseler başkaydı. Bir sürü parça aldım. Sinerji'den uzak durdum. PCkolik'i bilmiyodum kendim tecrübe ettim. Allah uzak götürsün. gaming.gen.tr de ilk bilgisayarımı aldığım yer olmasına rağmen direkt listeme eklenecekti. Artık başka yolu yok. Tüketiciler olarak beraber hareket etmeliyiz. Kendilerini düzeltsinler biz de alışveriş yapalım. Yazık bir heves elimizdeki parayı bu işlere yatırıyoruz. Onda da kursağımızda bırakıyorlar. Zatenvergi yükü bizde, enflasyon yükü bizde. Tüketiciye yüklen babam yüklen.
 
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
Bu konuyu ilk gün çözseler başkaydı. Bir sürü parça aldım. Sinerji'den uzak durdum. PCkolik'i bilmiyodum kendim tecrübe ettim. Allah uzak götürsün. gaming.gen.tr de ilk bilgisayarımı aldığım yer olmasına rağmen direkt listeme eklenecekti. Artık başka yolu yok. Tüketiciler olarak beraber hareket etmeliyiz. Kendilerini düzeltsinler biz de alışveriş yapalım. Yazık bir heves elimizdeki parayı bu işlere yatırıyoruz. Onda da kursağımızda bırakıyorlar. Zatenvergi yükü bizde, enflasyon yükü bizde. Tüketiciye yüklen babam yüklen.
Ne yazık ki, çok haklısınız hocam...
 

bartu115

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
17 Haz 2022
Mesajlar
167
Tepki
43
montajdan sonra test ve windows deneme sürümü kuruluyor yani onların pinleri kırması olası değil büyük ihtimalle siz kırdınız montajlarken ama farkında değilsiniz, kargodayken işlemci oynamış sizde direkt montajladığınız için yamulmuştur pinler
 
KS

unknown patrick bateman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
10
Tepki
3
montajdan sonra test ve windows deneme sürümü kuruluyor yani onların pinleri kırması olası değil büyük ihtimalle siz kırdınız montajlarken ama farkında değilsiniz, kargodayken işlemci oynamış sizde direkt montajladığınız için yamulmuştur pinler
Dostum sallayarak yorum yapmamanı öneririm. Hikayeyi baştan sona bir oku istersen. :)
Sistem montajını onlar yaptı, işlemci ile işim yoktu.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst