Yardım Gaming.gen.tr Müşteri Mağduriyeti Ve Süreci

LockDownTR

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
395
Tepki
59
Vento VG4200S RGB 4 Fanlı 750W E-ATX FSP Hydro K Pro Gen5 750W 80+ Bronze Oyuncu Kasasını Gaming.gen.tr sitesinden satın aldım. Sistemimi profesyonel şekilde kurdum ancak USB portlarında kopma ve güç kesintisi vardı. Klavye ve faremin ışıkları yük altında yanıp sönüyor ve takılıyordu. Anakartı (B850 Gaming Plus) iade ettim, yeni aldığım B650 Tomahawk anakartla kurulum yaptım ama sorun devam etti. Forum önerileriyle 650W PSU aldım ve sorun çözüldü. Gaming.gen.tr ile iletişime geçtim, kasayı ve PSU'yu servise gönderdim. Cihazı 20 gündür kullanamıyorum, iade ya da farklı bir çözüm istedim. 27 Şubat'ta servise ulaşan cihazı 1 Mart'ta hala incelemediler, mağdur oldum. Ürünlerimin 14 günlük iade süresi doldu, 4 bin lira değerindeki klavyem bozuldu, tam 5 gün teknik servis sürecinden sonra öğrendim ki Gaming.gen benim cihazımı hiçbir parça değişim yapmadan geri gönderecek çünkü sorun tespit edememiş, nasıl bir yol izlemem gerek ne yapabilirim mağaza beni mağdur etti resmen?
 

Vadbavv

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
18 Tem 2024
Mesajlar
893
Tepki
207
Vento VG4200S RGB 4 Fanlı 750W E-ATX FSP Hydro K Pro Gen5 750W 80+ Bronze Oyuncu Kasasını Gaming.gen.tr sitesinden satın aldım. Sistemimi profesyonel şekilde kurdum ancak USB portlarında kopma ve güç kesintisi vardı. Klavye ve faremin ışıkları yük altında yanıp sönüyor ve takılıyordu. Anakartı (B850 Gaming Plus) iade ettim, yeni aldığım B650 Tomahawk anakartla kurulum yaptım ama sorun devam etti. Forum önerileriyle 650W PSU aldım ve sorun çözüldü. Gaming.gen.tr ile iletişime geçtim, kasayı ve PSU'yu servise gönderdim. Cihazı 20 gündür kullanamıyorum, iade ya da farklı bir çözüm istedim. 27 Şubat'ta servise ulaşan cihazı 1 Mart'ta hala incelemediler, mağdur oldum. Ürünlerimin 14 günlük iade süresi doldu, 4 bin lira değerindeki klavyem bozuldu, tam 5 gün teknik servis sürecinden sonra öğrendim ki Gaming.gen benim cihazımı hiçbir parça değişim yapmadan geri gönderecek çünkü sorun tespit edememiş, nasıl bir yol izlemem gerek ne yapabilirim mağaza beni mağdur etti resmen?
Tüketici hakem heyetinden başka çözümünüz yok. Oda başvurudan sonra en az 2-3 ay sürer beklemeniz gerekiyor. Tabi bu süreç içinde paranızın kaybedeceği değere yapacak birşey yok.
 
KS

LockDownTR

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
395
Tepki
59
Tüketici hakem heyetinden başka çözümünüz yok. Oda başvurudan sonra en az 2-3 ay sürer beklemeniz gerekiyor. Tabi bu süreç içinde paranızın kaybedeceği değere yapacak birşey yok.
İlk defa böyle bir durumla karşılaştım tüm alışverişlerimi internet üzerinden yapıyorum, topladığım kasa parçalarını da tek tek aldım ama 4800 liralık kasa ve power başıma dert oldu, tüketici haklarından başka ne yapabilirim hocam
 

Vadbavv

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
18 Tem 2024
Mesajlar
893
Tepki
207
İlk defa böyle bir durumla karşılaştım tüm alışverişlerimi internet üzerinden yapıyorum, topladığım kasa parçalarını da tek tek aldım ama 4800 liralık kasa ve power başıma dert oldu, tüketici haklarından başka ne yapabilirim hocam
Birşey yapamazsınız hocam. Anca firmayla iletişime geçersiniz gelince. Gene gönderin derler. +20 gün daha boş boş beklersiniz gene geri gönderirler uzar gider.
 

fatihbey00

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Şub 2025
Mesajlar
20
Tepki
4
6502 Sayılı Kanun Madde 11: Tüketici, ayıplı malda 2 yıl içinde seçimlik haklarını kullanabilir. 14 günlük cayma hakkı, ayıplı mal için geçerli değildir; bu, sadece beğenmeme durumlarında geçerlidir.
 
KS

LockDownTR

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
395
Tepki
59
6502 Sayılı Kanun Madde 11: Tüketici, ayıplı malda 2 yıl içinde seçimlik haklarını kullanabilir. 14 günlük cayma hakkı, ayıplı mal için geçerli değildir; bu, sadece beğenmeme durumlarında geçerlidir.
Ben değişim olur dedim iade istemedim öncelik olarak, az önce bir görüşme yaptık müşteri hizmetleri ile, bana resmen hakaret eder gibi, konuyu biliyorum hergün defalarca arıyorsunuz adınızı şirketce biliyoruz dedi 😀 7 günde toplam 5 defa ancak aramışımdır, valla 30 yaşıma geldim böyle müşteri hizmetleri görmedim, benim için gaming.gen ve satış grupları bitti, ürünüde tüketici haklarına vereceğim.
 

fatihbey00

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Şub 2025
Mesajlar
20
Tepki
4
Ben değişim olur dedim iade istemedim öncelik olarak, az önce bir görüşme yaptık müşteri hizmetleri ile, bana resmen hakaret eder gibi, konuyu biliyorum hergün defalarca arıyorsunuz adınızı şirketce biliyoruz dedi 😀 7 günde toplam 5 defa ancak aramışımdır, valla 30 yaşıma geldim böyle müşteri hizmetleri görmedim, benim için gaming.gen ve satış grupları bitti, ürünüde tüketici haklarına vereceğim.
Şikayetvar.com a da şikayet etmenizi tavsiye ederim bazı kurumlar orayı çok önemsiyor herhangi bir hak konusunda kafanıza bir şey takılır ise yapay zekalar sayesinde doğru noktaları görebilirsiniz
 
KS

LockDownTR

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
395
Tepki
59
Şikayetvar.com a da şikayet etmenizi tavsiye ederim bazı kurumlar orayı çok önemsiyor herhangi bir hak konusunda kafanıza bir şey takılır ise yapay zekalar sayesinde doğru noktaları görebilirsiniz
Oraya zaten yazdım hocam belki de o yüzden tüm şirket isminizi biliyor falan dedi.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst