- Katılım
- 1 Şub 2023
- Mesajlar
- 395
- Tepki
- 59
Vento VG4200S RGB 4 Fanlı 750W E-ATX FSP Hydro K Pro Gen5 750W 80+ Bronze Oyuncu Kasasını Gaming.gen.tr sitesinden satın aldım. Sistemimi profesyonel şekilde kurdum ancak USB portlarında kopma ve güç kesintisi vardı. Klavye ve faremin ışıkları yük altında yanıp sönüyor ve takılıyordu. Anakartı (B850 Gaming Plus) iade ettim, yeni aldığım B650 Tomahawk anakartla kurulum yaptım ama sorun devam etti. Forum önerileriyle 650W PSU aldım ve sorun çözüldü. Gaming.gen.tr ile iletişime geçtim, kasayı ve PSU'yu servise gönderdim. Cihazı 20 gündür kullanamıyorum, iade ya da farklı bir çözüm istedim. 27 Şubat'ta servise ulaşan cihazı 1 Mart'ta hala incelemediler, mağdur oldum. Ürünlerimin 14 günlük iade süresi doldu, 4 bin lira değerindeki klavyem bozuldu, tam 5 gün teknik servis sürecinden sonra öğrendim ki Gaming.gen benim cihazımı hiçbir parça değişim yapmadan geri gönderecek çünkü sorun tespit edememiş, nasıl bir yol izlemem gerek ne yapabilirim mağaza beni mağdur etti resmen?