Gaming.gen.tr PC Hocasi-Gg12 Sistemini Aldım Ama Coil Whine Sorunsalı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KS

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Umut kanka bir sorum olucak ekran kartından gelen coil whine sesinden ekran kartını değiştiriyorlar mı?
Güzel kardeşim , yazdıklarımı tam okumadın galiba..şu an süreç işliyor beklemedeyim.Ve bu konudan da tüm olan biteni paylaşacağım
 

berkanred

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
30 Kas 2024
Mesajlar
4
Tepki
0
Güzel kardeşim , yazdıklarımı tam okumadın galiba..şu an süreç işliyor beklemedeyim.Ve bu konudan da tüm olan biteni paylaşacağım
Hayır niye tersliyorsunki sordum sadece ikimizde mağduruz bu durumdan demi yapma gözünü seveyim
 
KS

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Umut kanka bir sorum olucak ekran kartından gelen coil whine sesinden ekran kartını değiştiriyorlar mı?
Sorunun cevabına gelecek olursak başka bir forum da bir kullanıcı aynı şikayetini sonuçlandırmış ve T.H.H coil whine olan ekran kartının tüketiciye para iadesini yapılmasının kararını vermiş.

ALINTIDIR ;
''
Öncelikle arıza ve ayıp arasındaki farkı anlamanız gerekli. Sonra bir de gizli ayıp var. Arıza malı satın aldıktan sonra malı kullanımınıza bağlı olarak ortaya çıkan herhangi bir bozukluk veya işllev kaybıdır, yani basitçe tanımladım tabii ki hukuken bundan daha geniş bir tanımı var. Ayıp ise malın üretiminden kaynaklanan bir noksandır. Malı alır almaz ortaya çıkanına ayıp, sonradan çıkanına gizli ayıp denir. CW farklı vakalarda farklı değerlendirilebilecek olsa bile ya ayıp ya da gizli ayıp sınıfına girer çünkü duyduğunuz sesin kaynağı üreticisi tarafından reçine içerisine düzgün şekilde gömülmemiş indüktörlerdir. Donanım üreticisi bu AYIPLI indüktörleri alıp kontrol etmeden donanıma koyduğu için sizin aldığınız donanım AYIPLI donanım haline gelir.

Hemen konu hakkındaki hükümlere bakalım:

6502
MADDE 8- (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır. (2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir. (3) Sözleşmeye konu olan malın, sözleşmede kararlaştırılan süre içinde teslim edilmemesi veya montajının satıcı tarafından veya onun sorumluluğu altında gerçekleştirildiği durumlarda gereği gibi monte edilmemesi sözleşmeye aykırı ifa olarak değerlendirilir. Malın montajının tüketici tarafından yapılmasının öngörüldüğü hâllerde, montaj talimatındaki yanlışlık veya eksiklik nedeniyle montaj hatalı yapılmışsa, sözleşmeye aykırı ifa söz konusu olur.
Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. ''
 

Ekli dosyalar

  • T.H.H.jpg
    T.H.H.jpg
    588.8 KB · Görüntüleme: 17
KS

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Dün Gece PC Hocası youtube PCH GG12 videosuna yorum yapmıştım silmişler...bugün tekrar yaptım kanıt olarak buraya SS ekliyorum..ve ben PC Hocası kanalının abonesiyim :unsure:
 

Ekli dosyalar

  • PC hocası youtube.png
    PC hocası youtube.png
    657.6 KB · Görüntüleme: 53
KS

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Gaming.gen sitesine aldığım ama henüz kullanamadığım PCH GG12 sistemine yorum yaptım sorunlarımı yazdım ama yayınlamamışlar … ya nasıl bir anlayış bu …
Pc hocası youtube kanalında da bü ürüne yorum yaptım yorumu kaldırmışlardı… Gaming.gen sitesindende yorum yaptım onu da yayınlamamışlar..Neden olumsuz yorumları yayınlamıyorsunuz herşey güzel iyi olduğunda mı yayınlayacaksınız??
İnsanlar sizin yüzünüzden mağduriyet yaşıyor aldığı ürünleri keyifle kullanamıyor
olumsuz eleştiriyide yayınlamıyorsunuz ve diğer insanlarında böyle sorunlar ile karşılaşmasını engelleyecek hiç bir şey yapmıyorsunuz..ağımıza ne kadar düşerşe kardır biz yolumuza bakarız gerisi önemli değiş mantığını güdüyorsunuz…Kazandığınız o paraları çoluk çocuklarınıza yedirirken hiç mi rahatsız olmuyorsunuz…
 
KS

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
GÜNCELLEME ;
Monitörün iadesini oldu.Para iadesi yapıldı.
Kasa dan haber yok
 
KS

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
Gaming.gen , 1 yıldız verilen ve satın alım sonrası problemlerin anlatıldığı yorumları yayınlamıyor.Bu siteden ürün alacaksanız ürün altında yapılan yorumların tüm yazılan negatif yorumları yansıtmadığını bilin.
 

Ekli dosyalar

  • gaminggen.png
    gaminggen.png
    264.3 KB · Görüntüleme: 38
KS

UmutD34

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
28
Tepki
6
GÜNCELLEME ;

20.12.2024 de Gaming.gen.tr (0850 840 55 99) teknik servisi (ismi Kerem)aradı.Ekran kartının yenisi ile değişimi olduğunu ve bilgisayarımı mağazadan teslim alabileceğimi söyledi.Test ettiniz mi? Coil whine var mı? dediğimde mevzuat gereği yeni ürün olduğu için açıp kontrol edemiyorlarmış..bilgisayarı ilk servise verdiğimde teknik servis ile telefonda görüştüğümüzde kartı yenisi ile değiştirilmesini ve bobin vızıltısı var mı kontrol edilmesini istedim dedim ve teknik personelde tabii ki gerekli kontrolleri sağlayacağız ve bobin vızıltısı olmayan ürün ile değişimini sağlayacağız dediğini bu durumu böyle kabul ederek tüm sistemi iade den vazgeçtiğimi o günkü telefondaki teknik personele söyledim.
CEVABI ise ;
Umut Bey mevzuat gereği yeni ürün açamıyoruz ve bize o o gün öyle söylememizi istediler dedi.

Böyle iş mi olur nasıl teknik siniz??Eee bana verilen sistemi siz toplamadınız mı o ürünleri siz kutularından açıp montajlamadınız mı?sıfır ürün değilmiydi ki onlar nasıl açabildiniz o zaman??sıfır ürün açılmaz mevzuatı o zaman yok muydu? ve bir sürü şey dedim.... ama dediklerime karşı cevabı ise mağazadan arkadaşa rica ederseniz açıp kontrol eder..oldu.
Mağazaya teslim almaya gittim , sarışın bir kadın vardı takım elbiseli durumu ona da anlattım..onun cevabı ise ;
''o teknik personel işe yeni başlamıştır o yüzden çok doğru bilgi verememiştir''dedi... ya dedim bu durum insanları kandırmaktan başka bir şey değil !! eğer böyle olacağını bilsem başka bir aksiyon alırdım yaptığınız rezilliktir dedim bu yaşadığım olayı ve memnuniyetsizliği tanınmış sosyal forumlarda da detaylıca yazacağım ki dedim başkaları sizden ürün almasın!!! pc kasasını oradaki çalışan bir çocuk vardı ona açtırdım parçalara kasaya baktım kırık çıkık yok tekrar kutuladık ve eve gittim.
Ben bilgisayarı açıp incelemişlerdir format atmışlardır vs düşünürken benim kurduğum win 11 karşımda duruyor..giriş ekranında halen benim oturum şifrem var...şifreyi bir tek ben biliyorum..dolayısı ile pc yi açmamışlar windows a bile girmemişler..ya ben size komple kasayı getirdim test edin kontrol edin diye adamlar açmamış bile..
neyse gelen ekran kartı yeni sıfır kart belli ilkinden daha sıfır yani..kartı sisteme taktım test amaçlı pubg (steam) ye girdim.,pubg de lobiyi 60FPS ile sınırlamama rağmen biraz CW sesi aldım.dedim inşallah bu kadardır...antreman moduna girdim ve yine metalik o ses...vız vız vız bobin vızıltısı..metro exodus da denedim aynı belki biraz fazla bile olabilir..YANİ HİÇ BİR ŞEY DEĞİŞMEDİ yeni ekran kartını test etmeden bana yolladılar ve yine COIL WHINE saçmalığı var.
T.H.H sürecini başlatacağım.Ve gelişmeleri de konuya yazacağım ki bu sistemi bu ekran kartını almayı düşünenler GAMING.GEN firmasının iş etiği denen kavramdan ne kadar uzak olduklarını,PC HOCASI nın sistem önerilerine ne kadar güvenip güvenmeyeceklerini bilsinler.

PC HOCASI GG12 HAKKINDA ki MEMNUNİYETSİZ YORUMLARIMI hem gaming.gen kendi sitesinden hem de pc hocası ürün videosu youtube kanalında yayınlamadığını veya sildiğini UNUTMAYIN !
 

Vadbavv

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
18 Tem 2024
Mesajlar
893
Tepki
207
GÜNCELLEME ;

20.12.2024 de Gaming.gen.tr (0850 840 55 99) teknik servisi (ismi Kerem)aradı.Ekran kartının yenisi ile değişimi olduğunu ve bilgisayarımı mağazadan teslim alabileceğimi söyledi.Test ettiniz mi? Coil whine var mı? dediğimde mevzuat gereği yeni ürün olduğu için açıp kontrol edemiyorlarmış..bilgisayarı ilk servise verdiğimde teknik servis ile telefonda görüştüğümüzde kartı yenisi ile değiştirilmesini ve bobin vızıltısı var mı kontrol edilmesini istedim dedim ve teknik personelde tabii ki gerekli kontrolleri sağlayacağız ve bobin vızıltısı olmayan ürün ile değişimini sağlayacağız dediğini bu durumu böyle kabul ederek tüm sistemi iade den vazgeçtiğimi o günkü telefondaki teknik personele söyledim.
CEVABI ise ;
Umut Bey mevzuat gereği yeni ürün açamıyoruz ve bize o o gün öyle söylememizi istediler dedi.

Böyle iş mi olur nasıl teknik siniz??Eee bana verilen sistemi siz toplamadınız mı o ürünleri siz kutularından açıp montajlamadınız mı?sıfır ürün değilmiydi ki onlar nasıl açabildiniz o zaman??sıfır ürün açılmaz mevzuatı o zaman yok muydu? ve bir sürü şey dedim.... ama dediklerime karşı cevabı ise mağazadan arkadaşa rica ederseniz açıp kontrol eder..oldu.
Mağazaya teslim almaya gittim , sarışın bir kadın vardı takım elbiseli durumu ona da anlattım..onun cevabı ise ;
''o teknik personel işe yeni başlamıştır o yüzden çok doğru bilgi verememiştir''dedi... ya dedim bu durum insanları kandırmaktan başka bir şey değil !! eğer böyle olacağını bilsem başka bir aksiyon alırdım yaptığınız rezilliktir dedim bu yaşadığım olayı ve memnuniyetsizliği tanınmış sosyal forumlarda da detaylıca yazacağım ki dedim başkaları sizden ürün almasın!!! pc kasasını oradaki çalışan bir çocuk vardı ona açtırdım parçalara kasaya baktım kırık çıkık yok tekrar kutuladık ve eve gittim.
Ben bilgisayarı açıp incelemişlerdir format atmışlardır vs düşünürken benim kurduğum win 11 karşımda duruyor..giriş ekranında halen benim oturum şifrem var...şifreyi bir tek ben biliyorum..dolayısı ile pc yi açmamışlar windows a bile girmemişler..ya ben size komple kasayı getirdim test edin kontrol edin diye adamlar açmamış bile..
neyse gelen ekran kartı yeni sıfır kart belli ilkinden daha sıfır yani..kartı sisteme taktım test amaçlı pubg (steam) ye girdim.,pubg de lobiyi 60FPS ile sınırlamama rağmen biraz CW sesi aldım.dedim inşallah bu kadardır...antreman moduna girdim ve yine metalik o ses...vız vız vız bobin vızıltısı..metro exodus da denedim aynı belki biraz fazla bile olabilir..YANİ HİÇ BİR ŞEY DEĞİŞMEDİ yeni ekran kartını test etmeden bana yolladılar ve yine COIL WHINE saçmalığı var.
T.H.H sürecini başlatacağım.Ve gelişmeleri de konuya yazacağım ki bu sistemi bu ekran kartını almayı düşünenler GAMING.GEN firmasının iş etiği denen kavramdan ne kadar uzak olduklarını,PC HOCASI nın sistem önerilerine ne kadar güvenip güvenmeyeceklerini bilsinler.

PC HOCASI GG12 HAKKINDA ki MEMNUNİYETSİZ YORUMLARIMI hem gaming.gen kendi sitesinden hem de pc hocası ürün videosu youtube kanalında yayınlamadığını veya sildiğini UNUTMAYIN !
Demiştim sana başka iade kartı fabrikaya gönderip tekrar ambalajlayıp sıfır ayağına veriyorlar.

girdim.,pubg de lobiyi 60FPS ile sınırlamama rağmen biraz CW sesi aldım.dedim inşallah bu kadardır...antreman moduna girdim ve yine metalik o ses...vız vız vız bobin vızıltısı..metro exodus da denedim aynı belki biraz fazla bile olabilir..YANİ HİÇ BİR ŞEY DEĞİŞMEDİ yeni ekran kartını test etmeden bana yolladılar ve yine COIL WHINE saçmalığı var.
T.H.H sürecini başlatacağım.Ve gelişmeleri de konuya yazacağım ki bu sistemi bu ekran kartını almayı düşünenler GAMING.GEN firmasının iş etiği denen kavramdan ne kadar uzak olduklarını,PC HOCASI nın sistem önerilerine ne kadar güvenip güvenmeyeceklerini bilsinler.
Thh süreci boyunca bilgisayarı kullanmayın kaldırın bı durum yaşanırsa haklıyken haksız olursunuz elinizde kalır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst